AsianLover79
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kom-het-proberen-mijn-strakke-vagina.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Op bezoek geweest bij Araw in Ingelmunster. Ze ontvangt in een huis een beetje op de buiten, een adres waar ik in mijn vele jaren als actief wandelaar in WVL nooit eerder geweest was. Dit terzijde. Araw is een heel mooi meisje, ze is niet zo heel groot, maar wel erg slank met hele mooie benen, een mooi kontje, kleine natuurlijke tietjes en best een schattig gezichtje. Ik vermoed begin de twintig. In haar advertentie schrijft ze van de Filipijnen te zijn, maar tegen mij persoonlijk zei ze dat ze van Spanje is. Ik denk dat dit klopt. Het feit dat ze alleen Spaans spreekt (ook geen Engels) is al een serieuze giveaway natuurlijk
Ik vind haar heel mooi (de foto's op de advertentie zijn hoogstwaarschijnlijk authentiek) dus werd direct redelijk hard. Ze stelde voor een douche te nemen, ik deed mijn kleren uit en ze nam direct mijn stijve slurf vast om me naar de badkamer te leiden. Dat vond ik redelijk speels van haar. Na de douche begonnen we te zoenen en strelen op de kamer. Tongzoenen doet ze niet, wel kussen op de mond enzo maar geen tong. Beetje jammer. Ze heeft een heerlijk lijfje, dus dat kussen en strelen was op zich zeker geen straf. Integendeel. Pijpen doet ze zonder condoom (ook zonder meerprijs) maar het bleef vooral een beetje voorzichtig likken aan de paal. Hem echt in haar mondje nemen deed ze niet. Ook beetje jammer. Maar opnieuw: haar schoonheid had me in de ban dus ik vond het toch een heel prettige tijd. Als het tongzoenen en het pijpen dus niet helemaal waren zoals het hoort, was het neuken daarentegen prima. Eerst klom ze op mij, en haar heupbewegingen waren die van een experte. Ze nam ook mijn handen en duwde die naar haar kont, daarna leidde ze mijn handen naar haar tietjes en maande mij aan ze hard te masseren. In een vlotte beweging legde ik Araw vervolgens op haar rug en stootte hard door. Ze moedigde mij geil aan. Toen ik klaar kwam, duwde ze me niet zoals de meeste meisjes direct uit haar lijf. Ze liet me rustig zitten en het eindigde met GFE-achtige liefkozingen. Ik heb me prima geamuseerd. Ze ziet me zeker nog terug.