Recensie Ariana/Larisa, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bareman

Wandelaar
Forumpionier
30
30/06/21
33
9
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7939273-larisa
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tijd geleden deze dame bezocht, afspraak maken ging vlot. Ze ontving op een kleine, discrete kamer. Prima, schone locatie waar je gewoon je ding kan doen.

Bij aankomst is te zien dat het de dame van de foto's is (met teveel make-up). Echter is ze wel ouder en is haar lichaam minder strak. Aan haar buik is te zien dat ze zwanger is geweest en ze heeft kleine hangtietjes. Dame spreekt nauwelijks Engels en met handen en voeten regelen we de financien.

Vervolgens gaat ze de douche in en begint haar kut grondig te wassen, ik uitkleden en wachten op bed. Begonnen met zoenen, waarna ik haar kutje begin te strelen. Ik vinger haar, het leek alsof ze het wel kon waarderen. Vervolgens zegt ze its my turn en begint ze me te pijpen zonder condoom, haar pijpkunsten zijn prima. Wat me echt geil maakte waren haar lichte ogen, op mijn aangeven keek ze me vaak aan tijdens het pijpen.

Tijd om te neuken, condoom eromheen en missionaris. Haar kutje is lekker strak, kon haar goed doorstoten. Ze maakt bijna geen geluid, maar als je haar goed doorneukt hoor je haar lekker kreunen.

Haar omgedraaid voor doggie, paar tikken op haar bil en haren trekken waren geen probleem. Toen ik het hoogtepunt voelde naderen heb ik haar weer omgedraait, in missionaris opnieuw geneukt. Haar aankijken, hand om haar nek en stoten tot ik haar kon vullen.

20 minuten later stond ik weer buiten. Schade was 60, dame gaat bare voor 50 meer. Hier geen gebruik van gemaakt. Conclusie: Het is de dame van de foto's, maar die zijn erg opgepoetst. De date was voor mij geslaagd, vind haar prima voor een goedkoop vluggertje. Ze is niet de knapste, maar ze heeft iets waardoor ik haar geil vind. Denk dat ik haar nog wel een keer ga bezoeken, maar dan ga ik haar binnenkamers eens even goed witten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan