Recensie Ariana (Roe), Den Haag, Doubletstraat 16a 3,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Helaas is mijn ervaring met Ariana ook niet heel positief.
Ik twijfelde al een beetje om naar binnen te gaan aangezien ze meestal behoorlijk ongeïnteresseerd en zelfs een beetje chagrijnig voor het raam staat.
Haar mooie billen en slanke lange figuur trok mij over de streep.
Eenmaal binnen stelde ze zichzelf wel netjes voor dus dat viel niet tegen, maar eenmaal naakt stond ze helaas gelijk met het condoom in haar handen.
Zelf ben ik altijd graag een beetje van het voelen en voorspel, maar dat weerde ze professioneel af door gelijk op mijn penis af te duiken en te gaan pijpen om hem hard te krijgen.
Op zich lukte dat best goed en ik mocht ook met haar borsten spelen, dat hielp prima. Na een minuut of 3 stopte ze ermee en gaf aan te willen neuken. Voor mij had het wel wat langer mogen duren maar ze leek haast te hebben. We begonnen met doggy en helaas bleef haar hand om mijn pik zitten. Ik vroeg haar deze weg te halen maar ze gaf aan dat ze bang was dat het condoom afgleed. Ik zag totaal geen reden hiervoor aangezien het prima om mijn pik zat.
Ik merkte ook dat ze mijn pik slecht kon hebben in doggy terwijl ik toch heel gemiddeld geschapen ben. Ze probeerde echt tegen te werken dat ik diep kon stoten bij haar.
Na een tijdje maar opgegeven en met de hand klaargekomen. De aanblik van haar was gelukkig voldoende daarvoor, maar haar service is echt ondermaats.
 
Terug
Bovenaan Onderaan