Recensie Ariana/Valentina, Den Haag (voorheen Leiden, Deventer) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeroen3040

Stamgast
668
11/08/21
558
47
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/deventer/1706720-ariana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onderweg naar huis een pit stop gemaakt in Deventer waar deze dame momenteel ontvangt. Het is de dame van de foto's kleine latina lolita dat goede service levert en een leuke kopje heeft (vrolijke meid).

Afspraak maken ging via de app, het ging op zich vlot in het Engels. Ontvangst locatie is ook goed bereikbaar het ligt wel in een woonwijk en dus niet zo anoniem overdag. Na het afhandelen van de financiën kon date beginnen. Ik vond het een geslaagde date, dame doet goed mee kan ook goed pijpen (ook als je groot geschapen bent). Haar kutje was ook lekker en nadat ik haar lekker had gebeft wilde ze geneukt worden in doggy, zo doende ook gedaan en haar kutje was lekker strak dat ik het helaas niet lang volhield en zodoende ook klaarkwam. Na een korte pauze begon de tweede ronde die we met 69 starten om vervolgens in verschillende standjes te neuken en mijn buskruit op haar lekker kopje te loodsen.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/heerlen/1706720-ariana
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Spreekt prima Engels op de app en over nietszeggende zaken, maar zodra het over seks gaat of bepaalde handelingen/extras (waar je overigens al voor hebt betaald( dan heeft ze geen idee waar je het over hebt, kijkt je een beetje vies aan en snauwt nog wat in het Spaans tegen je.
Ontvangst was prima, schone kamer maar er werd wel in gerookt, daar heb ik zelf nog de minste problemen mee.
Wat betreft de seks was het vooral fake gekreun en ik geloofde niet dat ze plezier in had, kan uiteraard ook aan mij hebben gelegen.
Pijpen zonder condoom betaal je 50 euro extra voor maar volgens mij is dat bedrag per keer dat ze hem in de mond "moet" nemen, dat gevoel kreeg ik er bij.
Ik ben volgens mij heel hygienisch, geschoren en kom altijd fris onder de douche vandaan voordat ik in de auto stap, nooit klachten bij Nederlandse/Belgische dames gehad, regelmatig zelfs complimenten waarbij geen doekje, mondwater of wat dan ook aan te pas komt voordat de dames beginnen met pijpen.
Toch lig je daar met een rotgevoel als je er extra voor betaald en de dame pijpt echt met tegenzin.
Zelf was ze overigens niet zo schoon, kwam regelmatig een vies maar herkenbaar geurtje langs helaas.
Maar goed terug naar de review....
Het naarste was nog het aftrekken, lange nagels en een rotvaart, telkens vragen of het langzamer kon maar dat begreep ze blijkbaar niet.
Heb het uiteindelijk opgegeven, heb haar bedankt en ben weer vertrokken.
 
Onderweg naar huis een pit stop gemaakt in Deventer waar deze dame momenteel ontvangt. Het is de dame van de foto's kleine latina lolita dat goede service levert en een leuke kopje heeft (vrolijke meid).

Afspraak maken ging via de app, het ging op zich vlot in het Engels. Ontvangst locatie is ook goed bereikbaar het ligt wel in een woonwijk en dus niet zo anoniem overdag. Na het afhandelen van de financiën kon date beginnen. Ik vond het een geslaagde date, dame doet goed mee kan ook goed pijpen (ook als je groot geschapen bent). Haar kutje was ook lekker en nadat ik haar lekker had gebeft wilde ze geneukt worden in doggy, zo doende ook gedaan en haar kutje was lekker strak dat ik het helaas niet lang volhield en zodoende ook klaarkwam. Na een korte pauze begon de tweede ronde die we met 69 starten om vervolgens in verschillende standjes te neuken en mijn buskruit op haar lekker kopje te loodsen.

Was me na het lezen van je review al helemaal aan het verlekkeren en in mijn hoofd al aan het plannen, zie ik in haar ad op Kinky dat ze nu in leiden ontvangt. Dat ligt toch wel erg ver buiten mijn regio:-(
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/1706720-valentina
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben ook geweest bij dame die inmiddels Valentina al een tijdje heet en op dit moment in Den haag ontvangt.

@moderator, graag wijzigen en ook samenvoegen met: https://www.girlsreview.nl/threads/ariana-leiden-voorheen-deventer.14266/

Dame is precies van de recente foto's, heeft iets meer buikje dan je verwacht, maar je kan het wel zien in een paar foto's. leuk, vrolijk, maakt op een positieve manier een vrij standaard programma wel goed. Wel wat wegkijken en neit echt van harte willen zoenen, maar stond tegenover dat ze dan wel weer heel graag gebeft werd. Prima ervaring alles bij elkaar, maar geen herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan