Recensie Ariela/Geyse, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

FLD

Newbie
3
10/04/24
3
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7608432-geyse
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben nu ongeveer een week geleden langsgeweest bij geyse en heb echt een topervaring gehad. Communicatie is goed en ik kon al snel bij haar langs.

Eenmaal aangekomen op locatie word je ontvangen door een vrolijke dame die er nog beter uitziet dan op de fotos. Optie om vooraf te douchen is aanwezig. Alles wat op haar profiel staat is mogelijk en ze doet alles met passie en houdt zich niet in. Communicatie gaat wel vooral via translate, tenzij je spaans of portugees spreekt, maar dit brak de sfeer niet af. Zeker een aanrader!
 
Eerste post, dame per april ah werk, lid vanaf 10 april. 5 sterren...
Ze werkt in een groep met meerdere braziliaanse dames, maar ik heb alleen een recensie voor haar achtergelaten aangezien ik alleen bij haar langs ben geweest.

Ze vroeg me na de 2e x of ik dit wilde doen en omdat ik t een goede ervaring vond heb ik het gedaan, ben verder niet iemand die zulke dingen actief doet en wist niet eens dat deze site bestond, maarja jullie mogen geloven wat jullie zelf willen en ik begrijp dat je sceptisch kan zijn.
Alles wat ik had gedaan was iig inbegrepen en lijkt mij niet veel duurder dan andere dames, maarja jullie zullen het vast beter weten met alle recensies hierop.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7608432-ariela
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tweede bezoekje en dus tweede review.

Communicatie per app verliep prima tot ik daar aan kwam. Het was aan het regenen en ik was 10 min te vroeg, dus ik appte haar een foto waar ik stond. 8 min later geappt of ik het nr moest aanbellen wat ze eerder had vermeld waarop ze 5 min later reageerde met nee, het juiste nr en een filmpje hoe ik bij haar appartement terecht kwam. Bij de deur moest ik nog een minuut of 2 wachten voor ze open deed.
Geyse is de dame van de foto's al vond ik wel dat ze er meer bimbo uit zag in het echt. Kwam binnen en ze gaf me een zoen. Nam me mee naar een kleine slaapkamer.

Ze sprak gedurende 'date' portugees tegen me, maar ik kon er weinig tot niks uithalen. Uiteindelijk pakte ze telkens translate erbij en vroeg ze dus of ik cash wilde betalen of per bank. Ze bleef verder tussendoor portugees praten maar ik keek haar daarop vragend aan waarop ze uiteindelijk steeds translate erbij pakte.

We begonnen gewoon een beetje met zoenen waarmee ze tegen me aan ging grinden, was wel fijn alleen was er geen tong te bekenen terwijl ze wel had gezegd dat dat included was. Maar ik ben bestwel introvert bij nieuwe mensen dus ik moet eerlijk bekennen dat ik het dan gewoon accepteer en het in m'n achterhoofd houd voor de optelsom(of ze me nog terugziet of niet). Na een tijdje zoenen begon ze me te pijpen zc en ze nam m'n ballen ook mee. Dat was verder prima niks op aan te merken en ze vroeg of ik het langer wilde waarmee ik instemde. Ze zei er nog iets bij maar dat begreep ik niet.

Toen ze daarmee klaar was begon ze me te berijden. Wat mij betreft 4.5 sterren, enige wat ik niet fijn vond was dat ze m'n keel dichtkneep maar verder niks op aan te merken.

Doggy was geweldig. Ik mocht lekker hard stoten en toen ik uiteindelijk kwam en zelf wat momentum verloor compenseerde zij dat bij waardoor het ritme lekker bleef en ik tot een geweldig einde kwam.

Enige fout die ik heb gemaakt is rondom tijd en hoe vaak je mocht klaarkomen. Ik heb hier geen vragen over gesteld, toen ik klaar was gekomen dwaalde ze best wel af met haar focus van mij naar haar telefoon. We hebben erna nog gesproken met translate en ik heb ook gedouched. Ze gaf aan dat ze er nog voor een maandje is en ik vaker moest komen maar aangezien ik 60 min heb betaalt en incl praten, douchen en wachten 35 min binnen ben geweest pas ik denk ik hiervoor. (Ik voelde wel pijn toen ik naar de auto liep omtrent parkeerkosten, aangezien ik parkeren 1 uur + uitloop had gezet)

Kort samengevat: sex is top, ze is aardig maar service was bij mij klaar is weg.

PS: het is deels mijn eigen verantwoordelijkheid om sterk in m'n schoenen te staan m.b.t. afspraken e.d. echter vind ik dit bestwel moeilijk en eng en heb ik liever dat afspraken niet na worden gekomen dan dat ik er over ga discusseren en de sfeer naar /geforceerd word. Ik hoop dat ik hier na verloop van tijd in groei.
 
Klinkt als een prima date toch, behalve dan dat het klaar was na 1* komen?

Per saldo was ze "maar" 5 minuten later, je was tenslotte zelf 10 min. te vroeg.

Irritant dat ze haar eigen taal blijft praten, maar dat zul je vaker meemaken /hebben meegemaakt.

Ik ben nieuwsgierig naar wat haar dan een bimbo maakte?

En die cup D...is die nep of echt?

Ze zegt zelf dat ze een grote mond heeft en van pijpen houdt. Was dat te merken?

Thanks for sharing!
 
Klinkt als een prima date toch, behalve dan dat het klaar was na 1* komen?

Per saldo was ze "maar" 5 minuten later, je was tenslotte zelf 10 min. te vroeg.

Irritant dat ze haar eigen taal blijft praten, maar dat zul je vaker meemaken /hebben meegemaakt.

Ik ben nieuwsgierig naar wat haar dan een bimbo maakte?

En die cup D...is die nep of echt?

Ze zegt zelf dat ze een grote mond heeft en van pijpen houdt. Was dat te merken?

Thanks for sharing!

Omtrent die cup moet ik eerlijk bekennen dat ik het niet weet aangezien ik extreem onervaren ben en dus niet zou weten waarover ik praat.

Ik zou het omschrijven als een voldoende als type date.

Nadelen naar mijn mening:
Geen TZ (wel adverteren en zeggen dat het zo is)
Omtrent tijd zou ik zeggen dat ik het niet extreem tijdsgebonden ervaar: als in het uur start 1930 omdat we 1930 hebben afgesproken, maar als ik 1933 pas een reactie krijg, nog een filmpje van een min of twee moet kijken en vervolgens de route moet lopen en bij de deur aankom waar ik nog zo een twee min sta te wachten voor ze open doet en dan nog financiele zaken worden afgehandeld i.c.m translate kost dat ook tijd. Als we ervan uitgaan dat ik 5 min heb gedouched en nog met haar heb gepraat dan vind ik het wel heel mager dat ik 2010 weer buiten sta. Wellicht had ik ook moeten vermelden dat ze meerdere keren het woord time heeft gezegd na het douchen in de context je moet weg. Ten opzichte van de date die ik eerder had, had ik 45 min en was ik zo een 10 min over tijd. Als ik 200 euro voor een uur betaal waardeer ik het drukken om weg te gaan niet en als ik een dame kies, kies ik juist voor TZ omdat ik dat graag erbij wil.

Wat betreft Bimbo dat vind ik een lastige. Ten opzichte van de foto's vond ik het meer een bimbo uiterlijk als dat logisch klinkt. Ik vind dat ze er op de foto's een stuk leuker uitziet... ik denk dat ik het zo het beste kan uitleggen.

Omtrent het pijpen deed ze het wel maar vroeg ze of ze nog door moest gaan, wat bij mij de indruk zou wekken dat ze er niet van houdt? Ze was er overigens niet lang mee bezig (zeker geen 10 min, plus minus 5?)

Maar ik ben nog relatief onervaren dus pin mij er niet op vast.
 
Omtrent die cup moet ik eerlijk bekennen dat ik het niet weet aangezien ik extreem onervaren ben en dus niet zou weten waarover ik praat.

Ik zou het omschrijven als een voldoende als type date.

Nadelen naar mijn mening:
Geen TZ (wel adverteren en zeggen dat het zo is)
Omtrent tijd zou ik zeggen dat ik het niet extreem tijdsgebonden ervaar: als in het uur start 1930 omdat we 1930 hebben afgesproken, maar als ik 1933 pas een reactie krijg, nog een filmpje van een min of twee moet kijken en vervolgens de route moet lopen en bij de deur aankom waar ik nog zo een twee min sta te wachten voor ze open doet en dan nog financiele zaken worden afgehandeld i.c.m translate kost dat ook tijd. Als we ervan uitgaan dat ik 5 min heb gedouched en nog met haar heb gepraat dan vind ik het wel heel mager dat ik 2010 weer buiten sta. Wellicht had ik ook moeten vermelden dat ze meerdere keren het woord time heeft gezegd na het douchen in de context je moet weg. Ten opzichte van de date die ik eerder had, had ik 45 min en was ik zo een 10 min over tijd. Als ik 200 euro voor een uur betaal waardeer ik het drukken om weg te gaan niet en als ik een dame kies, kies ik juist voor TZ omdat ik dat graag erbij wil.

Wat betreft Bimbo dat vind ik een lastige. Ten opzichte van de foto's vond ik het meer een bimbo uiterlijk als dat logisch klinkt. Ik vind dat ze er op de foto's een stuk leuker uitziet... ik denk dat ik het zo het beste kan uitleggen.

Omtrent het pijpen deed ze het wel maar vroeg ze of ze nog door moest gaan, wat bij mij de indruk zou wekken dat ze er niet van houdt? Ze was er overigens niet lang mee bezig (zeker geen 10 min, plus minus 5?)

Maar ik ben nog relatief onervaren dus pin mij er niet op vast.
Voor mij breng je het in elk geval perfect onder woorden, dus dank je wel daarvoor!

Het is me nu een stuk duidelijker en dan is de algemene beoordeling van 3 sterren nog royaal.
 
Mijn ervaring met Geyse was heel anders, erg positief moet ik bekennen. Misschien omdat ik een aardig woordje portugees spreek.

Enfin, ik had haar naar mijn huis laten komen voor een paar uurtjes, bij binnenkomst al gelijk een tongzoen.
Eerst wat zitten babbelen op de bank met een wijntje erbij en gaander weg begonnen we te vrijen. Steeds meer kledingstukken gingen uit.
Op een gegeven moment naar de slaapkamer en daar verder gegaan. Na de eerste keer komen wilde ze maar doorgaan, ze had er duidelijk zin in. Die ogen van haar, die je bleven aankijken, terwijl je haar kutje penetreerde vergeet ik niet zo snel.
Elkaar nog een massage gegeven en wat nagepraat in bed.
Uiteindelijk afscheid van elkaar genomen met de afspraak dat we elkaar snel weer gaan zien.

Haar borsten zijn cup b, ze vindt ze zelf klein gaf ze aan.

 
Mijn ervaring met Geyse was heel anders, erg positief moet ik bekennen. Misschien omdat ik een aardig woordje portugees spreek.

Enfin, ik had haar naar mijn huis laten komen voor een paar uurtjes, bij binnenkomst al gelijk een tongzoen.
Eerst wat zitten babbelen op de bank met een wijntje erbij en gaander weg begonnen we te vrijen. Steeds meer kledingstukken gingen uit.
Op een gegeven moment naar de slaapkamer en daar verder gegaan. Na de eerste keer komen wilde ze maar doorgaan, ze had er duidelijk zin in. Die ogen van haar, die je bleven aankijken, terwijl je haar kutje penetreerde vergeet ik niet zo snel.
Elkaar nog een massage gegeven en wat nagepraat in bed.
Uiteindelijk afscheid van elkaar genomen met de afspraak dat we elkaar snel weer gaan zien.

Haar borsten zijn cup b, ze vindt ze zelf klein gaf ze aan.


Misschien was het inderdaad de taalbarriere, of gewoon een offday. Zal in het vervolg wel altijd even vragen omtrent tijd en klaarkomen stellen. Wellicht dat ik in het vervolg denk ik ga wel voor 30 min terug, maar vind het momenteel wel iets hebben om allemaal verschillende dames te proberen
 
Terug
Bovenaan Onderaan