Arnhem wil thuissekswerk toestaan

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dus aanpakken, illegale prostitutie blijft het en dat mAakt de legale prostitutie kapot en dus straks alle prostitutie
ja en terecht !! je kan als je zo graag oversekst bent o a naar een paren club gaan
btw wist je dat 98% van de vrouwen in de prostitutie dit doen vanwege bvb dwang of dat ze vroeger zijn misbruikt of dat ze in de schulden zitten door b.v. studieschuld ect
en wist je dat geen 1 van de woningbouw verrenigingen prostitutie toelaat vanwege escalaties die kunnen onstaan tussen klant en hoer en dat de buurt er ook niet op zit te wachten
Illegale dvp's mogen op kinky gewoon adverteren en dan praten sommigen hier over handhaving welke handhaving.😅
juist en daar gaat het mis en is totaal geen handhaving
wist je dat het overgrote deel van de hoeren in nl afkomstig zijn uit oost europa en zuid amerika en dat daarmee heel veel geld NL uit verdwijnt

Laatst bewerkt:
Anders een torenhoge boete en naheffingen vanaf dat je advertentie online staat.
Misschien dat sommige dames daarom af een toe een nieuw profiel hebben op Kinky? Nieuwe foto's. Nieuw telefoonnummer.

Nee is slecht want 98% blijft illegaal werken omdat ze nietcaan de regels voldoen
Genoeg die wel willen. Die zijn het continue swappen, vervelende huisbazen en bang zijn voor controles helemaal zat. Maar kom maar eens aan eigen woonruimte. En dan moet de verhuurder ook nog toestaan dat je daar werkt. Als zijn sommige gemeentes druk bezig om daar wat aan te doen.

Als ze nu al die lege ramen eens beschikbaar zouden kunnen stellen voor privé ontvangst.

Misschien dat sommige dames daarom af een toe een nieuw profiel hebben op Kinky? Nieuwe foto's. Nieuw telefoonnummer.

Genoeg die wel willen. Die zijn het continue swappen, vervelende huisbazen en bang zijn voor controles helemaal zat. Maar kom maar eens aan eigen woonruimte. En dan moet de verhuurder ook nog toestaan dat je daar werkt. Als zijn sommige gemeentes druk bezig om daar wat aan te doen.

Als ze nu al die lege ramen eens beschikbaar zouden kunnen stellen voor privé ontvangst.
Genoeg? In Utrecht 5 vd 500 nu legaal en in Tilburg en Lelystad ook maar handjevol, de resr meer dan 95% nog steeds illegaal werkend.

De meesten komen niet in aanmerking voor een eigen woning. Want geen vast inkomen, niks beschikbaar, etc. Dus hoe wil je het dan legaal doen?
Tijdelijke huurcontracten voor woningen zijn vorig jaar de nek omgedraaid. Daar sta je als gemeente dan met je goede wil. In Deventer waren ze daar goed ziek van.

Achter de ramen willen ze ook niet want doodsbang dat er iemand foto's maakt en dat die foto's via internet op één of andere manier in handen van het thuisfront vallen. Want die denken dat ze hier heel ander werk doen.

Ze hebben er een redelijke zooi van gemaakt. Ze hadden nooit moeten legaliseren, het opheffen van het bordeelverbod. Mooi, nu trekken wij de vergunningen in en nieuwe legale werkplekken komen er niet. Zo is 80% van de legale werkplekken al verdwenen. Nu moeilijk te controleren, extra last voor justitie, waar is de alarmknop, voor de klant lastig en ook riskant. Een agent gaat zeker als klant of prostituee optreden. Dat weet men toch al zolang. Criminele bendes zijn nu al bezig panden te huren en halen daarvoor vrouwen uit arme landen. Krijgt de buurt er lucht van dan gaan ze ergens anders heen. Damage control, wat er nog over is zo houden en de gemeenten niet meer het vergunningenbeleid. Bij het begin van de legalisatie heeft men hiervoor al gewaarschuwd.

Zwart werken kan je doen tot de fiscus voor je neus ( onaangekondigd staat ), dan krijg je een waarschuwing als je mazzel hebt.
Anders een torenhoge boete en naheffingen vanaf dat je advertentie online staat.
Zo weet ik dat er ooit iemand 40 ruggen kon neertellen, want bewijs maar eens dat het anders is 😒

Het is niet een kwestie of er controle komt, maar wanneer die controle komt.
Niet alleen in deze tak van sport. Iemand uit mijn vroegere buurt leefde van een uitkering, maar handelde ook in auto's.
Bleek dat de uitkeringsinstantie alle advertenties van hem had verzameld en daarmee confronteerde.

Dus symboolpolitiek, niks legaal

Het blijft kontdraaien. Eerst in de APV iets verbieden dat volgens de wet legaal is en vervolgens met veel tamtam het legaliseren terwijl je weet dat het voor 95% van de sekswerkers geen oplossing biedt.

Om in herhaling te vallen: Bijna iedereen met een geldige KvK inschrijving mag een bedrijf aan huis beginnen, behalve sekswerkers. Je maakt mij niet wijs dat een kapperszaak of massagesalon of nagelstudio geen overlast op kan leveren.

Niet alleen in deze tak van sport. Iemand uit mijn vroegere buurt leefde van een uitkering, maar handelde ook in auto's.
Mooi voorbeeld. Als ze sekswerk niet toe willen staan i.v.m. criminaliteit, zwart geld e.d., dan kunnen ze alle autohandelaren ook wel sluiten. Let op! Ik chargeer hier nu door al deze autohandelaren over één kam te scheren, omdat dat ook vaak met sekswerkers gebeurt.

Om in herhaling te vallen: Bijna iedereen met een geldige KvK inschrijving mag een bedrijf aan huis beginnen, behalve sekswerkers. Je maakt mij niet wijs dat een kapperszaak of massagesalon of nagelstudio geen overlast op kan leveren.
Sekswerk klanten zijn toch even anders. Als ik kinderen had dan zou ik ook niet willen dat bij mij voor de deur van die klanten liepen. Maar zoiets begrijp je pas echt goed als je zelf kinderen hebt.

Laatst bewerkt:

Het heeft ook veelal met documenten te maken van het IND. We weten allemaal dat Latinas en Aziaten hier op toeristenvisum zijn. Het verkrijgen van een vergunning om hier te mogen werken is zo goed als onmogelijk. Deze DVPs zijn voor de volle 100% gericht op illegaal werk. Zelfs als ze legaal zouden willen werken dan is het alsnog onmogelijk voor ze. De overheid houdt dit volledig tegen.

Dat Oost-Europese volledig illegaal werken (dus niet kvk ingeschreven) kan ik niet volledig begrijpen. Die hebben de documenten wel om het te kunnen doen maar blijven toch liever in het illegale hangen. Of het is vanwege meer geld, of het gewoon niet weten, of gedwongen, of iets anders.

Terug
Bovenaan Onderaan