Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe heeft wel WhatsappGeen ervaring mee maar wel nieuwsgierig, had contact op willen nemen maar het format wat ze onder nummer heeft staan momenteel geeft geen WA of Telegram acc weer en word voor sms ook niet herkend.
Dus denk dat ik wat fout doe hoor anders hoor het graag.
Moet je de +31 er voor weg halen dan? Want zou zo gauw niet weten wat ik fout doe heb het tevens ook al met de landcode van Kazachstan zelf geprobeerd.Ze heeft wel Whatsapp
Nee ik heb +31 er voor staan. Misschien moet je even je Whatsapp opnieuw opstartenMoet je de +31 er voor weg halen dan? Want zou zo gauw niet weten wat ik fout doe heb het tevens ook al met de landcode van Kazachstan zelf geprobeerd.
jammer dat de ervaring zo was...Dit bazig ijskonijntje met scheve tanden heeft weinig plezier in haar werk behalve in het aannemen van geld, duldt verder geen tegenspraak of eigen inbreng van de klant, heeft smetvrees en tz en beffen worden niet toegestaan; snel overslaan en anders geheel op eigen risico.![]()