WHEM Arya, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

thomasvv

Wandelaar
78
16/08/21
61
7

Iemand ervaring met deze schone dame uit Kazachstan?

Geen ervaring mee maar wel nieuwsgierig, had contact op willen nemen maar het format wat ze onder nummer heeft staan momenteel geeft geen WA of Telegram acc weer en word voor sms ook niet herkend.

Dus denk dat ik wat fout doe hoor anders hoor het graag.

Hij opent via de bèta website wel idd, weet niet wat het verschil is met de normale maar kijk wel even als ik weekend heb of ik bij de langs ga, zit ook nog op een andere (raam) dame te wachten als die weer terug is heeft die wel ietsjes voorrang maar dat zie ik aan de ads tegen tijd wel ga anders wel bij deze Leuke Kazachstaanse langs.

Dit bazig ijskonijntje met scheve tanden heeft weinig plezier in haar werk behalve in het aannemen van geld, duldt verder geen tegenspraak of eigen inbreng van de klant, heeft smetvrees en tz en beffen worden niet toegestaan; snel overslaan en anders geheel op eigen risico. ⛔

Dit bazig ijskonijntje met scheve tanden heeft weinig plezier in haar werk behalve in het aannemen van geld, duldt verder geen tegenspraak of eigen inbreng van de klant, heeft smetvrees en tz en beffen worden niet toegestaan; snel overslaan en anders geheel op eigen risico. ⛔
jammer dat de ervaring zo was...

die foto's lijken echt wel cute maar ik durf het (nog) niet aan na zo'n reactie.

Terug
Bovenaan Onderaan