Recensie Ashley, Het Landhuisje Overloon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TomSizemoreX

Wandelaar
78
28/08/22
42
14
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7012600-ashley#photos
Totale kosten (in euro)
180
In al mijn geilheid vanochtend weer bij Het Landhuisje geweest en van de aanwezige dames Ashley gekozen. Ashley is erg lief, wel wat voorzichtig tijdens de sex maar doet leuk mee. Vooral toen ik haar billen van het bed tilde tijdens missionaris kreunde ze heerlijk. Al met al een fijne ervaring. Als afronding heeft ze me nog even heerlijk gemasseerd naar totale ontspanning.
 
180 euro voor 30 minuten? Ik dacht dat het tarief op zowel kinky en landhuisje in het algemeen wel iets lager was (zelfs inclusief pzc)
In al mijn geilheid vanochtend weer bij Het Landhuisje geweest en van de aanwezige dames Ashley gekozen. Ashley is erg lief, wel wat voorzichtig tijdens de sex maar doet leuk mee. Vooral toen ik haar billen van het bed tilde tijdens missionaris kreunde ze heerlijk. Al met al een fijne ervaring. Als afronding heeft ze me nog even heerlijk gemasseerd naar totale ontspanning.
 
Bij Het Landhuisje betaal je vooraf € 80 voor een half uur. De dame zelf mag van mij ook wel wat verdienen dus ik vind € 100 extra niet zo'n probleem. Maar dat is persoonlijk.

Oh ik bedoelde het ook niet in negatieve zin, uiteindelijk is het belangrijkste dat je een leuke tijd hebt gehad voor een prijs waar je zelf akkoord mee gaat.

Om even een versimpelde vergelijking te maken: ik zie het alsof je een ijsje bestelt waarbij de slagroom die optioneel is meer kost dan het ijsje zelf. Maar zoals ik al zei, als jij dan helemaal tevreden bent met het geheel dan is het goed :).

Foto's van de dame zien er trouwens goed uit en ik woon ook enigzins in de buurt, dus ben nu ook een bezoekje aan het overwegen....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan