WHEM Ashley,Mol

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
iemand ervaring bij deze dame?
Is al eens aan ter sprake geweest in de Algemene topic (Antwepen).

Ik zie dat ze haar tekst heeft aangepast.
Hiervoor stond: Betalingen gebeuren via overschrijving."

Dit was ook de reden dat ik heb gepast om haar te bezoeken.
 
Is al eens aan ter sprake geweest in de Algemene topic (Antwepen).

Ik zie dat ze haar tekst heeft aangepast.
Hiervoor stond: Betalingen gebeuren via overschrijving."

Dit was ook de reden dat ik heb gepast om haar te bezoeken.
Ik heb het nagevraagd maar afspreken is gewoon cash betaling. De foto's/video's zijn wel via een overschrijving.
Helaas nog niet aan toegekomen om met haar af te spreken.
 
Ik heb geen ervaring met haar maar ik zie twee dingen die zelden een goed teken zijn. Ten eerste heeft ze alle mogelijkheden aangekruist, inclusief poepseks. Dat betekent meestal niks en je kunt dus niet weten welke mogelijkheden ze echt aanbiedt. Ten tweede staat in haar advertentie dat ze ook video's verkoopt. De kans is dan groot dat ze eerder in die richting zal pushen en dat het moeilijk zal zijn een echte afspraak met haar te maken.

Ten derde, zou ik eraan toevoegen, is ze behoorlijk mollig. Maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak.
 
Hier is eergisteren al naar gevraagd.


 
Uiteraard ontvangt die niet, ze wil vooral geld verdienen met alles waar geen fysiek contact voor nodig is, foto's, video's en haar Onlyfans-account in de picture zetten.
En als het ook nog kan, haar sugardaddy vinden waar ze naar zoekt, die mag dan met een bestendige opdracht gewoon alle maanden geld storten.
 
Had ook eens gepolst maar pas beschikbaar vanaf 9/1 volgend jaar. Foto's of filmpjes kon ze wel sturen, maar toen ik zei dat een gratis teaser welkom was bleef het stil. Klopt dus idd dat ze vooral geld wil verdienen zonder echt af te spreken.
 
Iemand ervaringen met deze dame?

Geeft geen specifieke locatie - wellicht pas na contactname...

 


 
Terug
Bovenaan Onderaan