Recensie Nicky, Mol 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wayna

Newbie
4
02/02/24
1
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-nicky.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren een bezoek gebracht aan Nicky in Mol-centrum. De foto's en de beschrijving op Redlights kloppen, en daarenboven heeft ze een mooi rond gezicht. Belangrijker; ze is vrolijk en energiek. En ze geniet echt van seks, of anders doet ze wel heel overtuigend alsof.
Ze zei dat ze nog 3 weken in Mol blijft.
 
nou.. ik had vannacht een afspraakje via WA met deze dame gemaakt, en ben eens langs gegaan. Misschien lag het aan mij, maar ik herkende niets van de foto's waarmee de dame in kwestie adverteert. Ben ongedane zaken rechtsomkeert naar buiten gelopen. Omdat ik wat langer dan me lief was moest wachten totdat er open gedaan werd, bekroop mij de gedachte dat de dame lopende band werk verricht (Logische retoriek), vond haar ook niet erg hygiënisch eruit zien. Ik dacht er eerst aan om dan alleen voor een pijpbeurt te gaan, maar ze spreekt echt geen woord Engels. Dat was voor mij de druppel, en ben toen weggegaan.
 
Dat is toch echt raar. Ervaringen zijn subjectief, en de tijd van de dag of nacht kan veel verschill maken. Maar ik heb nog eens gekeken, en de foto's waren echt & duidelijk van de vrouw die mij ontving. En die spreekt een goed woordje Engels.

Misschien was de "echte" Nicky bezet, en heeft een van de andere Latina's die in hetzelfde pand ontvangen het overgenomen? Juist omdat je moest wachten? (Ik heb zo'n verwisseling als eens meegemaakt.) Hoe dan ook, jammer voor jou!
 
Terug
Bovenaan Onderaan