WHEM Ashley - ontvangst Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Fake???
Wat app contact met haar gehad.
Dit is de tekst van de laatste app:
Oke schat, alleen door mijn drukke agenda reserveer ik tijd vrij en door veel mannen die niet hun afspraken nakomen vraag ik wel een kleine gedeelte vooraf. Op deze manier weet ik zeker dat je je afspraken nakomt en ik niet mijn tijd vrijhoud voor niks. Ik ben geverifieerd met mijn ID + selfie en heb een groene lint bij mijn advertentie. Als je het goed vind kan je het me sturen door middel van een tegoedkaart. Ik heb namelijk te veel tikkie betaling gehad.
 
Ik kreeg precies letterlijk dezelfde reactie. Lekker negeren dus dit.

Fake???
Wat app contact met haar gehad.
Dit is de tekst van de laatste app:
Oke schat, alleen door mijn drukke agenda reserveer ik tijd vrij en door veel mannen die niet hun afspraken nakomen vraag ik wel een kleine gedeelte vooraf. Op deze manier weet ik zeker dat je je afspraken nakomt en ik niet mijn tijd vrijhoud voor niks. Ik ben geverifieerd met mijn ID + selfie en heb een groene lint bij mijn advertentie. Als je het goed vind kan je het me sturen door middel van een tegoedkaart. Ik heb namelijk te veel tikkie betaling gehad.
 
Yep oplichter. Precies hetzelfde text als een andere ad van een Laila op kinky. Ad is al offline dus kan ik niet linken maar dezelfde oplichter actief op kinky en SJ met meerdere profielen.

Het zijn dus deze vieze oplichters die het verpesten voor iedereen wanneer een dvp zekerheid wil met aanbetalingen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan