• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Augustine-Ruby, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
23
13/01/25
25
7
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/augustine-ruby-returning-to-antwerp-3.html
Totale kosten (in euro)
250
Eerder deze week voor de tweede keer genoten van een iets langere massage bij de bijzonder schattige Augustine-Ruby.

Verwacht geen extreme dingen van haar, maar wel echt kwali-tijd. Zeer rustgevende en goede massage met de nodige sensualiteit.

Ze blinddoekt je waardoor alle zintuigen nog meer gefocust zijn op de verwennerijen van je penis. Het lijkt wel alsof ze meer dan twee handen en een mond heeft. Voor de liefhebbers is ze maar al te bereid om ook je prostaat te masseren.

Communicatie is iets moeilijker aangezien ze enkel Spaans en een mondje Engels praat, maar dat houdt mij alvast niet tegen om wanneer de agenda het weer toelaat nog eens enkele uurtjes te relaxen op haar tafel/onder haar handen.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/augustine-ruby-returning-to-antwerp-3.html
Totale kosten (in euro)
150
Vorige Donderdag , bij haar bezocht na het vinden van bovenstaande recensie.

Een bericht naar gestuurd via whatsapp, ze heeft snel geantwoord en ik was binnen een paar uur voor de deur.

Ze deed de deur open en ze lijkt zoals op de foto's. Ze is een mooie vrouw met een prachtige lach.
Ze doet alles eraan om je op het gemak te brengen, om zo relaxt mogelijk aan te beginnen. Eerst snel het financieel gehandelt en een kort douche. Zijn we eraan begonnen.

Ze blindoekt je, waardoor je alle beter voelt en meer geniet. Ze heeft magische handen , want het lijkt dat ze meer dan 2 handen gebruikt. Prostaat massage is mogelijk voor het wilt en ze doet het heel goed. Ze neemt haar tijd voor de hoogtpunt en je hebt het gevoeld dat ze daar ook van geniet.

Na een hoogtepunt te hebben behaald, geeft ze je nog een massage tot dat de tijd gedaan is.

Het was de moeite waard en de kwaliteit en tijd is heel goed. Communicatie was nog goed omdat ik spaans kan praten en engels kan ze nog een beetje.

Ik keer zeker terug.

Terug
Bovenaan Onderaan