Recensie Aurika, Diemen (voorheen Rotterdam, Amstelveen) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tjeemigdepeemig

Wandelaar
Forumpionier
82
05/07/21
89
7
Site
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/9472402-aurika
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
De advertentie had mijn nieuwsgierigheid gewekt en ik zag hier alleen bij de zoektocht een bericht staan over haar. Dat hielp niet. In de advertentie staan veel glamourfoto's die op verschillende leeftijden genomen zijn. Ook staan er wat 'gewone' foto's, die komen overeen met de dame in kwestie zag ik toen zij de deur opendeed.
Schoenen uit bij de deur! Ik legde mijn kleren op de stoep met wielen waarop ze op een van de foto's zit. Zij was, op mijn verzoek, mooi aangekleed in het zwart.
Engels spreekt ze niet zo heel goed maar je kunt communiceren, daar kwam ik niet voor, met deze MILF. Het begon met zoenen, geen tong maar dat hoeft niet in deze tijd, en betasten, ik trok ook langzaam wat kledij van haar uit zodat die grote jongen gewoon te betasten waren. Niet te hard knijpen want ze is erg gevoelig. Ze ging op bed zitten en begon mij oraal te verwennen, dacht ik. Dat deepthroat lukte niet helemaal. Eigenlijk helemaal niet, alleen de eikel ging amper in, dat mag van de lijst dus. Ik ging maar op bed liggen welllicht dat ze wat ongemakkelijk zat of zo maar het werd niet beter. Ik heb haar maar een tijdje in 69 liggen beffen maar daar had ze geen plezier in, jammer.
Toen maar het condoom erom en haar in cowgirl op me gedirigeerd. Dat leek alleen spannender dan dat het was. Na dat een tijdje aangekeken te hebben wilde ik wat vaart maken maar ze vond het standje te ongemakkelijk dus naar doggy, zij op bed, ik op de grond. Precies een mooie hoogte. Lekker knallen tegen die kont, wel een paar keer glijmiddel erop moeten doen want ze was niet nat te krijgen. Uiteindelijk na een minuut of 10 doggy maar klaargekomen. Met controle van het condoom, alle nakomelingen zaten er netjes in, werd het natte doekje gepakt en werd ik opgepoetst. Uiteindelijk 35 minuten binnen geweest, inclusief schoenen aan en uittrekken.
Nee, geen herhaling, ik heb nu die Sandra in Amstelveen op het oog, iemand daar al geweest?
 
Deze dame moet nog veel leren. Gemiddelde huisvrouwen looks, niet bijzonder. Dienstverlening met de rem erop, het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze niet beter kan. Neen, dit was een eenmalig bezoekje...

Ik weet niet hoe ik hier sterren kan geven maar ik houd het bij 2 sterren.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/amstelveen/9472402-aurika
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Half juli een uurtje bij haar geweest en ik zie net dat ze er weer is, dus een mooi moment om een reactie te plaatsen. Ik heb toch een wat positievere ervaring met Aurika dan de eerdere schrijvers. Toegegeven, de glamourfoto's zijn iets mooier dan de werkelijkheid, maar dat in aanmerking genomen is ze naar mijn mening nog steeds een mooie vrouw, met een prima figuur. Van een rem tijdens de dienstverlening heb ik niks gemerkt. Pijpen zc was erg lekker, bij het beffen is ze volgens mij echt klaargekomen, neuken in verschillende standjes op haar initiatief. Ze had er duidelijk wel zin in, en dat ging door tot ik er zelf moe van werd. Ze heeft me met hand en mond klaargemaakt en zoog na het klaarkomen nog even lekker door. Misschien was het de 'klik', misschien trof ik haar op een geile dag, ik weet het niet, maar ik heb niets te klagen gehad. Ik weet niet of ze op hetzelfde adres zit, maar het appartement waar ik werd ontvangen was mooi, schoon en ruim. Nu ze weer terug is ga ik zeker weer een afspraak plannen. Enige nadeel zijn de parkeerkosten op het vorige adres, maar op een kleine tien minuten lopen vind je voldoende gratis parkeergelegenheid.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
En hier nog de sterren
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bij Aurika langs geweest. Toevallig had ik haar gezien toen ik eerder op bezoek was bij haar collega in hetzelfde appartement. De ontmoeting toen was kort en vluchtig, maar ik had genoeg gezien om te weten dat zij mijn type is wat betreft uiterlijk. Grappig genoeg vind ik de niet professionele foto's (genomen in het appartement overigens) aantrekkelijker. Type: MILF met een 'ik houd er van' uitstraling.
Omdat ik, zoals gezegd, normaliter bij haar huisgenoot kom (zéér frequent zelfs) had ik het absurde gevoel alsof ik vreemd ging bij binnenkomst, hahaha.

Maar goed, toen ik binnen kwam stond ze achter de deur in een zwart ensemble inclusief corset. Erg lekker en dat zei ik haar ook waarna ze mij stevig op de mond zoende en ik haar naar me toe trok met beide handen stevig op haar billen.

Vlot naar de kamer, financiële plichtpleging gedaan en binnen no time uitgekleed en met mijn soldaat fier in de houding kijkend naar de dame die al verleidelijk op het bed lag.

Begonnen met wat zoenen en strelen waarna ze afdaalde en kleine Bob in haar mond nam. Pijpen deed ze precies zoals ik het graag heb. Nat, met gevoel en zonder tandjes te voelen. Voorzichtig haar in 69 gepositioneerd en haar frisse poes uitgebreid verwend. Ik geloof dat zij het ook wel kon waarderen gezien het vocht wat op mijn gezicht voelbaar was. Het duurde niet lang voor ik murmelde dat ik bijna ging komen. Ze reageerde daar op door haar poes stevig en snel over mijn gezicht en tong te wrijven waarna ik een flinke lading zaad in haar mond spoot terwijl mijn genotskreet gesmoord werd door haar inmiddels drijfnatte kutje. Ze bleef nog even zachtjes doorzuigen tot ik echt moest vragen om te stoppen. Het werd té gevoelig, hahaha. Zonder een druppel gemorst te hebben liep ze naar de badkamer.

Daarna in elkaars armen wat gekletst over het leven. Af en toe ondersteund met mijn paar woordjes Russisch en Google Translate.

De tweede ronde diende zich aan toen mijn jongeheer weer wakker begon te worden. Toen ze dit zag kwam ze bovenop me zitten en bracht me met wat pussy sliding volledig op sterkte. Condoom er om en zonder glijmiddel naar binnen. De tweede keer duurt uiteraard altijd wat langer en vooral als de dame het heft in handen heeft. Dus toen ik door kreeg dat ze wat moe begon te worden haar in flat doggy gelegd en mezelf stevig klaar gepompt. Weet niet of het gespeeld was maar dat standje leek haar goed te bevallen en ik meende een gesmoord orgasme bij haar waar te nemen.

Al met al een lekker uur zoals ik gewend ben in dat appartement. Zeker voor herhaling vatbaar. Probleem is wellicht dat ik nu moeite zal hebben om te kiezen tussen de beide dames, hahaha.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Aurika bezocht.
Ik ben zeer tevreden over het bezoek.
Inderdaad schoenen uit trekken in de hal, beetje lachwekkend. Ik kende de woning, heb 4 maanden geleden Amy daar 2 keer bezocht. Het welkom in de kamer was heerlijk, Aurika kan heerlijk tongzoenen.
Na het financiële gedeelte en de kleren uittrekken begon een fijne vrij partij.
Pijpen zc was lekker en duurde ook lekker lang daarna condoom erom en lekker lang geneukt. Ik was eraan toe en Aurika deed lekker mee. Geen haast alles heel rustig. Zij kwam niet klaar hoewel ik denk dat dat bij herhaal bezoekjes nog wel eens zou kunnen gebeuren bij een klik. Ik had niet het idee dat zij het tegenwerkte. Na afloop nog een tijdje over van alles gekletst. Aurika kan een perfecte gezelschapsdame zijn, zij is slim en spraakzaam.
Ik ga haar nog eens bezoeken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Aurika geweest en wat een feest.Direct bij binnenkomst heerlijke tongzoen. Daarna kleedde zij mij uit en hebben we samen gedoucht. Vervolgens heb ik het hele pakket mogen ervaren. Zoenen, strelen , heerlijk pijpen waarbij ze ook je ballen niet vergeet. Daarna 69 ook haar kutje gelikt. Vervolgens verschillende standjes en in haar mond klaargekomen. Ze is iets voller dan de foto's maar heel lief en seks is geweldig. Nog massage gehad ( kies voor soft want ze masseert vrij stevig) . Al met al top ervaring. Wordt nu lastig kiezen tussen Aurika en Sofia . Of dan toch maar allebij.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/9472402-aurika
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week bij Aurika geweest.
Haar advertentie foto's stonden mij wel aan. Gewoon, niet overdreven en natuurlijk. Voor zover dat dan kan.
Ik appte haar en al snel kreeg ik reactie terug. Ik ga meestal voor 30 minuten dus ik vroeg haar of dit mogelijk was. Gelukkig wel.
Eenmaal daar vroeg zij mij om video te bellen. Nou prima. Huis nummer doorgekregen en ben naar binnen gegaan.
Het appartement is netjes en schoon, de kamer ook en zij probeert het naar je zin te maken.
Aurika zelf is een lieve aanhankelijke vrouw. Bij binnenkomst meteen een zoen en bleef aan mij kleven. Ik mocht aan haar tepels likken terwijl zij mij uitkleedde en op bed duwde. Pijpen doet zij lekker nat en vol overgave. Daarna probeerde ik haar te zoenen, maar dat doet zij erg terughoudend. Vingeren mocht weer wel. Zij voelde erg nat aan. Daarna een paar standjes gedaan. Naderhand nog wat gekletst. Zij is geen klok kijkster en prettig om mee te praten.
locatie is goed en gratis parkeren.
Hoewel ik ook van het zoenen ben weet ik niet of er voor mij een herhaling inzit.
 
Is reeds een draadje van, dame ontving in het verleden in Amstelveen. Zelf had ik met haar een van de beste ervaringen ooit. Lijkt erop alof mevrouw wisselend is in de service en e.e.a. afhankelijk is van een klik. Dat is fijn voor sommigen (waaronder ikzelf) maar minder fijn, en professioneel, voor anderen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ook geweest omdat een andere afspraak "ineens" een klant had die langer bleef, kan gebeuren of het had er mee te maken dat ik de keer tevoren (ruim van te voren) had afgezegd, maar dat terzijde. Het was even zoeken waar ik nou precies moest zijn en ik vond het geheel niet erg discreet, dame was ook niet de enige in het appartement. Wel een hartelijke ontvangst, maar niet waar ik naar op zoek was. Massage was ok, intiem daarna ook. Eigenlijk had ik bij binnenkomst al om moeten keren, maar omdat de dame niet onaardig was niet gedaan. Wellicht dat het voor anderen wel een topper is, maar voor mij éénmalig.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bij Aurika geweest. Was als eens bij haar in Leusden geweest, nu zit ze alweer even in Rotterdam. Hartelijke ontvangst in net appartement. Meteen een kus bij binnenkomst en direct naar de kamer. Lekker even knuffelen en zoenen en daarna uitkleden. Ze heeft me eerst een massage gegeven en daarna bouwde ze het op met lekker kriebelen naar sex. Pijpen zonder condoom, haar daarna gebeft en kon zo met condoom bij haar naar binnen schuiven. Heerlijk nat was ze. Heerlijke date met haar gehad. De eerste keer was ze iets gretiger. Maar zeker een prima ervaring. Aankomende weken is ze op vakantie. Geen idee wanneer ze weer terug is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan