WHEM Aurora massage in Nijmegen ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben meerdere malen bij Sterre geweest, top massages gehad waarbij Sterre ver gaat. Extra services biedt zij niet aan, maar ik sluit niet uit als je vaker komt en zij heeft een klik met je dat er uit spontaniteit meer kan gebeuren.
 
Helaas kan ik je hier niet mee helpen. Ben bij 2 masseuses geweest in Aurora. Angela en Kyra. Waarbij ik van Kyra de Thaise lingam massage heb gehad. Was een erotische massage waarbij ze je met haar voeten masseerde bij je intieme delen. En 2x bij Angela. Beiden keren voor de Nuru en Angela is toch wel mijn favoriet nummer 1. Bloedmooi en weet je erg op te winden.

Maar ik weet dat niet iedereen van de aziatische dames is.
 
Al enige tijd geleden bij Sterre geweest. Idd geen extra's, maar zeker wel een geweldige ervaring; een prachtige dame.
Ik ben een aantal keer bij Angela geweest. Betoverende ogen heeft ze. Samen in bad is met haar een opwindend avontuur en geen verloren tijd! Ze voelt je goed aan en bouwt de spanning goed op. Herhalingsgevaar = herhalingszekerheid;)
 
Al enige tijd geleden bij Sterre geweest. Idd geen extra's, maar zeker wel een geweldige ervaring; een prachtige dame.
Ik ben een aantal keer bij Angela geweest. Betoverende ogen heeft ze. Samen in bad is met haar een opwindend avontuur en geen verloren tijd! Ze voelt je goed aan en bouwt de spanning goed op. Herhalingsgevaar = herhalingszekerheid;)
Ja daar heb je zeker gelijk in. Herhalingsgevaar bij Angela is zeer hoog.
 
Wie heeft ervaring met sterre bij erotische massage Aurora in Nijmegen?
Doet ze extra service?
Sterre is knap, mooie borsten en de ervaring die je krijgt, krijg je nergens anders. Ze raakt zelf ook behoorlijk opgewonden en dat laat ze je merken ook. Ik kom al een tijdje bij haar. Heb nooit extra's gevraagd maar na een aantal weken begon ze mij ineens, uit zichzelf te pijpen zonder c. Vanaf die tijd verschillende keren sex gehad, dat wel met c. Tip boek haar minimaal anderhalf tot 2 uur dan krijg je iets wat je nooit meer vergeet.
 
Onlangs weer bij Angela geweest. Ze stond niet op de website, maar was er wel. Prima!
Na een warme douche kwam Angela binnen, in weinig verhullende kledij. Prachtig. Het bubbelbad was nog niet vol, dus eerst wat opwindend gekriebel op de massagemat.
Daarna samen badderen. Een vochtige ontdekkingsreis. Ze is niet groot, dus alles handig bij de hand.
Op de mat een heerlijk geile massage, die na het hoogtepunt overging in een echt ontspannende massage. Top belevenis(y)
 
Onlangs weer bij Angela geweest. Ze stond niet op de website, maar was er wel. Prima!
Na een warme douche kwam Angela binnen, in weinig verhullende kledij. Prachtig. Het bubbelbad was nog niet vol, dus eerst wat opwindend gekriebel op de massagemat.
Daarna samen badderen. Een vochtige ontdekkingsreis. Ze is niet groot, dus alles handig bij de hand.
Op de mat een heerlijk geile massage, die na het hoogtepunt overging in een echt ontspannende massage. Top belevenis(y)
Ja Angela is inderdaad een heerlijke vrouw. Ik ben zoiezo al helemaal weg van aziatische dames. Ik heb bij Angela tot nu toe alleen nog de nuru massage gehad en is zeker heel groot herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan