Recensie Angela, Aurora Massage, Nijmegen 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JanPieter123

Newbie
10
14/09/22
6
4
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://auroramassages.nl/masseuses/angela/
Totale kosten (in euro)
150+50
In de middag eens naar Aurora Massage gereden zonder afspraak, er waren 5 dames aanwezig. Mooie dames maar ben toch voor angela gegaan. Massage was niet super, na 15 mins omgedraait en vroeg gelijk of ik interesse heb in extra's. Verder ziet ze er goed uit, wat ouder maar toch een heerlijk petite lichaam maar niet van herhaling vatbaar.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
€ 325
Was gisteren hier voor een Summer Shower
Douchen en daarna alles scheren
Zat op de hoek van het bad, niet echt gemakkelijk
Daarna op de mat gaan liggen en een massage achteraan
Heb nog wat extra's gedaan en Angela €20 extra gegeven omdat zij extra langer bleef voor mij

Laatst bewerkt door een moderator:
In de middag eens naar Aurora Massage gereden zonder afspraak, er waren 5 dames aanwezig. Mooie dames maar ben toch voor angela gegaan. Massage was niet super, na 15 mins omgedraait en vroeg gelijk of ik interesse heb in extra's. Verder ziet ze er goed uit, wat ouder maar toch een heerlijk petite lichaam maar niet van herhaling vatbaar.
Wat voor extra's?

Dank voor de recensie. Er was al een eerder draadje over Angela in Aurora:

//mod.edit: samengevoegd

Eur 325 is aardig prijzig voor de genoemde extra's, maar het is interessante informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
140
Laatst een uurtje bij Angela geweest. Ik was nog niet eerder bij Auroramassage geweest dus dit wat voor mij de eerste keer.

Angela is een klein Thais poppetje, erg slank en ook lief. Ze heeft een lekker plat buikje en mooie C cup borstjes (fake) die haar echt een sexy lichaam geven. Ze is wel wat ouder, vooral in haar gezicht. Daarbij heeft ze volgens mij een surface-implant piercing nabij haar slaap, iets wat mij niet perse enthousiasmeert, maar ieder zijn ding. Wel spreekt ze gebrekkig Nederlands waardoor een vloeiend gesprek eigenlijk niet echt mogelijk was.

Ze begon de eerste 20 minuten met mijn achterkant, waarbij ze vooral aandacht had voor mijn billen en rug. Nadat ik me heb omgedraaid gaf ze aan dat het aanraken van de borsten en billen inclusief was. De massage was gewoon voldoende, ik heb betere maar ook slechtere massages gehad. Omdat ze klein van stuk is gaat ze met gemak bovenop je zitten zonder dat je daar last van hebt. Terwijl ik op mijn buik lag voelde ik haar spleetje over mijn ruggengraat heen schuren, echt een unieke ervaring.
Wat wel bijzonder was, was nadat ik was klaargekomen ze mijn kruis nog zo'n 5 minuten heeft gemasseerd. "Nagenieten", zei ze. Mijn ervaring is dat de meeste dames na het hoogtepunt toch vrij snel een handdoek of tissues tevoorschijn toveren om de lading snel op te ruimen en het sperma vooral maar niet aan willen raken, maar Angela leek er geen enkel probleem mee te hebben. Dit vond ik stiekem best wat hebben en sowieso het kunnen blijven liggen na het hoogtepunt voegde echt iets extra's toe. Dit is iets waar veel masseuses nog wat van kunnen leren!

Al met al een prima uurtje gehad en lekker kunnen ontspannen. Zoals gezegd is het wel jammer dat een vloeiend, spontaan gesprek niet echt lukte, dat is iets wat ik altijd wel prettig vind, ook om het ijs een beetje te breken en elkaar ietwat te leren kennen. Achteraf dacht ik nog dat we misschien beter Engels hadden kunnen praten maar ik wilde haar gevoelens niet kwetsen omdat ze ongetwijfeld hard heeft moeten werken om het Nederlands dàt ze spreekt heeft moeten leren. De massage was "gewoon" goed, maar het na-massaren van mijn kruis nadat ik was klaargekomen was voor mij een aangename nieuwe ervaring.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
160+50
Angela, Aurora massages, Nijmegen

Vandaag een heerlijke lingam massage mogen ontvangen van Angela. 60 minuten. Een afspraak gemaakt via de website en redelijk snel de bevestiging ontvangen.

Bij aankomst even gemeld bij de receptie en ik mocht meteen door naar de massage ruimte waar ik mijzelf al mocht uitkleden en douchen voordat Angela er was. Toen ik net klaar was met douche kwam Angela de kamer binnen gelopen.
Een knappe aziatische vrouw van 40+, platte buik en een prachtig stel (fake) borsten erop. Ik mocht meteen gaan liggen en de massage begon al snel.

Ze begon heerlijk mijn lichaam te strelen en te kriebelen en gaf aan, eerst 20 minuten ontspannen, daarna 'omdraaien en spannend' (Nederlands is niet haar eerste taal). Tijdens de rug en been massage gebruikt ze haar hele lichaam en weet ze zo nog best veel druk uit te oefenen met dat kleine lichaam van haar. Ik vond de onstpannende massage der mate goed dat hij best iets langer had mogen duren. Het is een combinatie van maseren en b2b.

Even later mocht ik mij omdraaien en begon het 'spannende' gedeelte. Ze neemt meteen je penis onder handen en begint je in allemaal verschillende posities af te trekken en te strelen. Dit doet ze al kreunend terwijl ze er complimentjes bijgeeft over je jonge heer en zijn erectie toestand.
Als je haar aankijkt zie je een zwoele en uitdagende blik.

Je mag haar hele lichaam aanraken tijdens de gehele massage, echter is de vagina en anus verbode gebied al heb ik reviews gelezen dat dit tegen betaling wel mogelijk is, dit is mij niet aangeboden, Pzc wel.

Het pijpen zonder condoom werd mij na de eerste 5 min aftrekken al aangeboden, 50 euro contant. Hier kon ik geen nee tegen zeggen. Dit doet ze vol overgaven en ook likt ze je ballen erbij. Klaar komen in de mond is niet te bedoeling.

Overigens was ze ook erg fan van het spelen, likken en zuigen aan je tepels.
Enkel kreeg ik wel het gevoel dat bij het aanraken van haar borsten en tepels ze een beetje terughoudend is. Hier lijkt ze zelf niet zo een fan van te zijn en dit dient zachtjes gedaan te worden.
Als je haar hele lichaam streelde en in haar zachtjes in de kont kneep kon ze dit zeker wel waarderen.

Langzaam werd het tempo verhoogd en probeerd ze je, relatief snel, tot een orgasme te brengen. Toen ze een tijdje het tempo erg hoog legde en op gegeven moment met 2 handen op elkaar in mijn penis bewerkte kon ik het niet meer houden en kwam ik heerlijk klaar.

Zo als hier al te lezen, is het feest dan niet meteen voorbij. Zodra je bent klaar gekomen kan je nog even heerlijk blijven liggen terwel zo je jonge heer nog zachtjes naastreelt en uiteindelijk intiem naast je neer strijkt om nog even te praten.

Douchen, aankleden, de extra 50 euro overhandigen en afscheid nemen.

Herhalingsgevaar erg hoog.

Angela, Aurora massages, Nijmegen

..............

Je mag haar hele lichaam aanraken tijdens de gehele massage, echter is de vagina en anus verbode gebied al heb ik reviews gelezen dat dit tegen betaling wel mogelijk is, dit is mij niet aangeboden, Pzc wel.

Het pijpen zonder condoom werd mij na de eerste 5 min aftrekken al aangeboden, 50 euro contant. Hier kon ik geen nee tegen zeggen. Dit doet ze vol overgaven en ook likt ze je ballen erbij. Klaar komen in de mond is niet te bedoeling.
Waarom vul je als activiteit intiem in?

Terug
Bovenaan Onderaan