Angela, Aurora massages, Nijmegen
Vandaag een heerlijke lingam massage mogen ontvangen van Angela. 60 minuten. Een afspraak gemaakt via de website en redelijk snel de bevestiging ontvangen.
Bij aankomst even gemeld bij de receptie en ik mocht meteen door naar de massage ruimte waar ik mijzelf al mocht uitkleden en douchen voordat Angela er was. Toen ik net klaar was met douche kwam Angela de kamer binnen gelopen.
Een knappe aziatische vrouw van 40+, platte buik en een prachtig stel (fake) borsten erop. Ik mocht meteen gaan liggen en de massage begon al snel.
Ze begon heerlijk mijn lichaam te strelen en te kriebelen en gaf aan, eerst 20 minuten ontspannen, daarna 'omdraaien en spannend' (Nederlands is niet haar eerste taal). Tijdens de rug en been massage gebruikt ze haar hele lichaam en weet ze zo nog best veel druk uit te oefenen met dat kleine lichaam van haar. Ik vond de onstpannende massage der mate goed dat hij best iets langer had mogen duren. Het is een combinatie van maseren en b2b.
Even later mocht ik mij omdraaien en begon het 'spannende' gedeelte. Ze neemt meteen je penis onder handen en begint je in allemaal verschillende posities af te trekken en te strelen. Dit doet ze al kreunend terwijl ze er complimentjes bijgeeft over je jonge heer en zijn erectie toestand.
Als je haar aankijkt zie je een zwoele en uitdagende blik.
Je mag haar hele lichaam aanraken tijdens de gehele massage, echter is de vagina en anus verbode gebied al heb ik reviews gelezen dat dit tegen betaling wel mogelijk is, dit is mij niet aangeboden, Pzc wel.
Het pijpen zonder condoom werd mij na de eerste 5 min aftrekken al aangeboden, 50 euro contant. Hier kon ik geen nee tegen zeggen. Dit doet ze vol overgaven en ook likt ze je ballen erbij. Klaar komen in de mond is niet te bedoeling.
Overigens was ze ook erg fan van het spelen, likken en zuigen aan je tepels.
Enkel kreeg ik wel het gevoel dat bij het aanraken van haar borsten en tepels ze een beetje terughoudend is. Hier lijkt ze zelf niet zo een fan van te zijn en dit dient zachtjes gedaan te worden.
Als je haar hele lichaam streelde en in haar zachtjes in de kont kneep kon ze dit zeker wel waarderen.
Langzaam werd het tempo verhoogd en probeerd ze je, relatief snel, tot een orgasme te brengen. Toen ze een tijdje het tempo erg hoog legde en op gegeven moment met 2 handen op elkaar in mijn penis bewerkte kon ik het niet meer houden en kwam ik heerlijk klaar.
Zo als hier al te lezen, is het feest dan niet meteen voorbij. Zodra je bent klaar gekomen kan je nog even heerlijk blijven liggen terwel zo je jonge heer nog zachtjes naastreelt en uiteindelijk intiem naast je neer strijkt om nog even te praten.
Douchen, aankleden, de extra 50 euro overhandigen en afscheid nemen.
Herhalingsgevaar erg hoog.