Recensie Laura, Aurora, Nijmegen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HotCEO

Vaste klant
130
29/11/21
160
36
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://auroramassages.nl/masseuses/laura/
Totale kosten (in euro)
155
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Aurora in Nijmegen binnen gewandeld, zonder afspraak.
Ontzettend vriendelijk ontvangen door de goedlachse gastvrouw en vervolgens voorgesteld aan de 2 beschikbare dames: Laura en Lisa.
Qua uiterlijk zou ik normaals altijd voor Lisa hebben gekozen maar ik kon mij herinneren dat hier geschreven werd dat zij 'te zacht' masseert en daar hou ik niet van.
Ik kon mij geen reviews van Laura herinneren dus de gok genomen.
Op advies van de gastvouw een Lingam massage genomen want volgens haar was Laura daar erg goed in.

Laura is een zuid Amerikaanse Latina met een volle kont die zeer goed Nederlands spreekt.
Ik begreep van haar dat ze in de zomer periode ook één dag in de week ontvangt bij Yu&Mi in Eindhoven onder de naam Caroline?
Uiteindelijk dus achter de gastvrouw aan naar de kamer en daar alvast een douche genomen, erg mooie, ruime en schone kamers.
Daarna kwam Laura binnen en kon het feest beginnen, allereerst een knuffel en een korte woordenwisseling in mijn beste Spaans.

Toen op bed plaatsgenomen en een fijne Lingam massage gehad met héél veel teasen.
Ze heeft een prettige manier van masseren van de penis en wist het moment telkens goed aan te voelen.
Het uur volledig volgemaakt en aan het einde tot een spetterend hoogtepunt gebracht door Laura.

Al met al meer dan een uur binnen geweest.
Extra's waren mogelijk maar hier heb ik deze keer bewust niet voor gekozen, wellicht een volgende keer.

Herhalingsgevaar is vrij groot ondanks dat Laura qua uiterlijk niet mijn type is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan