Recensie Fay, Aurora Massages, Nijmegen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Johnny Walker

Vaste klant
101
16/09/21
68
7
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://auroramassages.nl/masseuses/fay/
Totale kosten (in euro)
165
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Fay is een plaatje om te zien, ze heeft echt een mooi jong koppie, kleine borstjes met nipple piercing, her&der (flinke) tattoos - waarmee ze een wat ruiger, wild aura krijgt - en werkelijk een hemels achterste ;-) Ik had gekozen voor het Luxe arrangement 2, dat start samen in de jacuzzi… en dat had ik beter niet kunnen doen! Fay komt naast je zitten in bad en dat is het dan ook. Een aardig gesprekje volgt, maar geen enkele aanraking, knuffel of aanbod om bijv. je rug te scrubben. Niets.

Na 10 min dan maar uit bad en op de mat; en dat is al een stuk beter. Haar massage is middelmatig maar wel met goede inzet van haar lichaam, helaas zet ze haar fantastische billen daarbij niet in. Na het omdraaien volgde het beste gedeelte, met haar lieve kleine handjes voorzien van slanke lenige vingertjes geeft Fay een volledig onverwachte en legendarisch goeie lingam massage weg.

Ik heb nog teveel lekkers op mijn verlanglijstje om nu te zeggen dat ik nog een keer voor een herhaalrecept ga bij Fay. Zou dan iig het bad skippen, een kortere massage kiezen die zich richt op de kleine vriend, 45 min olie/lingam bijvoorbeeld. Daarmee heb je tevens mijn advies te pakken ;-)
 
Ik kom al geruime tijd bij Fay en herken mij totaal niet in bovenstaande. Fay is een hele mooie maar vooral lieve dame die de regie graag in eigen hand houd.....of de dames extra's aan bieden bepalen ze zelf en is dus geen standaard. Als de persoon hun niet aan staat of ze hebben zelf geen zij in extra's dan bieden ze dat inderdaad niet aan, mag je zelf invullen wat voor jou de reden was.....ik krijg altijd de extra's en hoef ik niet naar te vragen.
Als je alleen daarvoor gaat kun je beter naar club nobless gaan of een soortgelijke club, daar krijg je gegarandeerd extra's.......
 
Ik kom al geruime tijd bij Fay en herken mij totaal niet in bovenstaande. Fay is een hele mooie maar vooral lieve dame die de regie graag in eigen hand houd.....of de dames extra's aan bieden bepalen ze zelf en is dus geen standaard. Als de persoon hun niet aan staat of ze hebben zelf geen zij in extra's dan bieden ze dat inderdaad niet aan, mag je zelf invullen wat voor jou de reden was.....ik krijg altijd de extra's en hoef ik niet naar te vragen.
Als je alleen daarvoor gaat kun je beter naar club nobless gaan of een soortgelijke club, daar krijg je gegarandeerd extra's.......
Welkom bij dit forum Newbie Alex0174. Interessante eerste bijdrage….

Snap niet zo goed waar je je niet in herkend… ik was niet op zoek naar extra's, heb daar niet naar gevraagd, wilde graag alleen een massage en heb die ook gekregen, c'est ca.

Mijn recensie is mijn ervaring en wellicht kun je er zelf een schrijven, daar help je medewandelaars mee en het hele idee achter dit forum. Merci!
 
Laatst bewerkt:
Welkom bij dit forum Newbie Alex0174. Interessante eerste bijdrage….

Snap niet zo goed waar je je niet in herkend… ik was niet op zoek naar extra's, heb daar niet naar gevraagd, wilde graag alleen een massage en heb die ook gekregen, c'est ca.

Mijn recensie is mijn ervaring en wellicht kun je er zelf een schrijven, daar help je medewandelaars mee en het hele idee achter dit forum. Merci!
Ik ben inderdaad een Newbie en mijn reactie mag in twijfel gebracht worden maar ik vind het te makkelijk om hier iemand op de persoon zo naar beneden te halen.....maar dat is wel hoe deze maatschappij tegenwoordig in mekaar zit. Ik kom al heel lang bij Fay en ken haar vrij goed en zij verdient zo'n negatieve recensie niet want eigenlijk zeg je dat ze je goed kan trekken maar dat de rest beneden maats was.....en daar herken ik mij dus totaal niet in. Ik geniet keer op keer van haar massages en nee, ik neem nooit geen jacuzzi omdat ik dat zonde van de tijd vind. Ik geniet liever van haar heerlijke lichaam die vol in de olie over mijn lichaam glijd....... Het is zo makkelijk om iemand omlaag te halen maar zo moeilijk om iemand op te liften......maar nogmaals dat is mijn ervaring en mijn mening.
 
Ik ben inderdaad een Newbie en mijn reactie mag in twijfel gebracht worden maar ik vind het te makkelijk om hier iemand op de persoon zo naar beneden te halen.....maar dat is wel hoe deze maatschappij tegenwoordig in mekaar zit. Ik kom al heel lang bij Fay en ken haar vrij goed en zij verdient zo'n negatieve recensie niet want eigenlijk zeg je dat ze je goed kan trekken maar dat de rest beneden maats was.....en daar herken ik mij dus totaal niet in. Ik geniet keer op keer van haar massages en nee, ik neem nooit geen jacuzzi omdat ik dat zonde van de tijd vind. Ik geniet liever van haar heerlijke lichaam die vol in de olie over mijn lichaam glijd....... Het is zo makkelijk om iemand omlaag te halen maar zo moeilijk om iemand op te liften......maar nogmaals dat is mijn ervaring en mijn mening.
Ja, raar he dat er een nieuwe account komt om een erotisch masseuse te verdedigen. Het is een recensie, dat houd in dat de persoon zijn ervaring met ons deelt.. met zijn mening. Leuk dat jij haar top vind en 5/5 sterren geeft, maar dat geldt niet voor iedereen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan