Avonturen op het strand (geen verhalen, enkel locaties en informatie)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wij gaan morgen tegen 13u weer op het strand van Groude liggen, ik moet zeggen we zijn aangenaam verrast door de locatie en de duinen zijn ook lekker warm. Als het windje opsteekt kan je beter even gaan liggen in de duinen. Daar kan het dan echt lekker warm worden. Ps je kan ons vinden op blauwe handdoeken. Zou fijn zijn moest er een nette en bi man ons willen vergezellen. :cool:

Top, probeer wel eerst de vrouw te verleiden zou ik zeggen op een niet opvallende en subtiele manier. Vorige keer kwam er iemand gewoon naast ons zitten en vrij cheeky, mag ik je een massage geven. 🤣🤣🤣 verde kijk ik er wel naar uit om van deze laatste warmte te kunnen genieten.

Waar ergens liggen jullie dan? Op strand, in de lage duintjes? Kant van Beachhouse of aan de kant van Van Houten?
Er zijn meer blauwe handdoeken 😀.... beetje hetzelfde als, wij zijn naakt.....

Laatst bewerkt:
En, hebben jullie elkaar gevonden en is het Arjenvanu gelukt de vrouw van Jimson Crimson een beetje te verleiden op haar blauwe handdoek zonder dat het opviel:p:cool::giggle:? Dat was wel precies mijn fantasie toen ik dit topic opende (zie bericht #9)! Hoop dat dit veel vaker gaat gebeuren via dit Forum. Voor mij is Groede wat te ver helaas. Ben benieuwd naar jullie verhalen.

Ik was dit weekend en maandag weer bij Parnassia en Zandvoort. Er was weer genoeg moois te zien maar het bleef bij kijken, en genieten van super strand en zee met mooi weer. Gisteren lag een stel in de duintjes lekker te vozen, maar verder gingen ze niet en ze hadden geen behoefte aan contact (kijken mocht wel). Zij was nogal fors maar wel gulzig en mooi, nog mooier toen ze in haar sexy strandjurk liep. En zondagavond was er een supergespierde atletische jonge ebony dame (eigenlijk gewoon pikzwart) alleen met twee enorme honden naakt aan het spelen in de zee en later naakt in haar blote kutje en ronde zwarte spierbillen op het strand. Ik zou het ook niet geloven als ik het niet zelf had gezien. En eerder vorige week was er een ouder (60+) stel in een befsessie van minstens 30 minuten. Zij lag die hele tijd doodstil op haar rug met gespreide benen, hij lag doodstil ertussen op zijn buik met z'n tong in haar poes. Niks bewoog, zelfs niet zijn hoofd, alleen zijn tong denk ik. En af en toe begon zij te trillen en een beetje te schudden, ze had minstens 4 orgasmes. Kijken mocht, meedoen niet, dat zou hun uit hun concentratie halen.

Ik hoop dat er in september nog een paar mooie dagen volgen… 🏖️⛱️🌤️🌞!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan