Afgelopen vrijdag zal wel de laatste echt zomerse dag zijn geweest van dit jaar. Er was veel te beleven in de duintjes bij IJmuiden, laatste kans om nog even lekker te genieten, vrij & blij op het strand. In het andere draadje heb ik een verhaal gepost, als inspiratie tijdens de komende wintermaanden:
https://www.girlsreview.nl/threads/geile-verhalen-sex-on-the-beach.60420/#post-1213506
Het is hier echt een paradijsje, eigenlijk een gemiste kans dat niet veel meer koppels dit uitproberen! Ik hoop dat na de winter meer stellen langskomen voor 'een mannetje meer' en om lekker te genieten van zon, zee, strand en naakte lijven

️

!
Ik heb daarom een vraag aan de lezers van dit topic. Ik was dit draadje begonnen met het idee dat we hierdoor in contact zouden komen met gelijkgestemden "
Misschien zijn er open-minded koppels (MV) die hier ook zin in hebben, lekker relaxed en met 'een mannetje meer' voor extra pret? Of vrouwen die gewoon eens vrij en blij en zonder risico op gedoe een keertje lekker relaxed anoniem stout willen genieten, zoals mannen dat ook gewoon doen - dat willen vrouwen toch ook, daar is toch eigenlijk niets mis mee?".
Dat is mij niet gelukt via dit forum, hebben jullie wel contacten gelegd? Hoe zou het toch komen dat het met onderling afspreken op het naaktstrand niet echt storm loopt?
Met de winter voor de deur ben ik me toch maar weer eens me gaan verdiepen in Parenclubs. In een gastenboek schrijven vrouwen dat ze de hele dag ernaar uitkijken om 's avonds "
weer heerlijk te genieten van al het lekkers dat daar rondhuppelt". Er zijn voor hen bijvoorbeeld ook
BBW-avonden, dan melden ze de dag erna dat ze lekker helemaal zijn losgegaan, vrij en blij. En op dit Forum staat bijvoorbeeld dat "
De meeste vrouwen kiezen bewust voor een club omdat ze het "gedoe" met online-daten of samen met iemand naar clubs gaan, beu zijn." Dit is precies wat ik bedoel - die vrouwen bestaan dus wél

.
Waarom komen ze dan niet naar het strand, dat is toch een perfecte omgeving voor een zonnig en geil avontuur? Of zie ik het niet helemaal goed als strandfanaat en kan ik beter ook maar eens naar een club gaan? Ben benieuwd naar jullie ervaringen!