Avonturen op het strand

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wij zijn afgelopen weekend 1 dag in Groede en 1 dag in Vrouwenpolder wezen kijken. Ondanks het mooie weer vonden we het daar erg rustig, niet omdat er te weinig mensen waren, maar gewoon omdat er niets meer te beleven is, in onze optiek. Natuurlijk wel genoeg stokstaartjes, meest gay, maar daar hebben we niet veel mee. Vroeger hadden we op deze plaatsen, ook Neeltje Jans, vaak snel (oog) contact met andere koppeltjes, maar ook gebeurde er regelmatig veel meer dan dat. Dus nu zijn we op zoek naar plekjes langs de Zeeuwse kust waar het wel leuk is. Wij zijn een goed uitziend en spontaan stelletje, allebei blond en slank (en als swingers ook wel een en ander gewend). Dus nu hopen we op jullie leuke verhalen!

Wat betreft Groede en Vrouwenpolder herken ik jullie verhaal dat er weinig mee gebeurd. Ik vind Neeltje Jans persoonlijk het strand waar je de meeste kans hebt. Daar in de duinen liggen nog voldoende stellen die wel on zijn voor wat meer. Maandag nog heerlijk mogen genieten samen met een stel. Dinsdag mogen toekijken bij weer een ander stel. Maar het is wel in de duinen te doen en niet voor op strand

Ondanks het mooie weer vonden we het daar erg rustig, niet omdat er te weinig mensen waren, maar gewoon omdat er niets meer te beleven is, in onze optiek.
Denk dat het juist met het weer te maken heeft.
Tot nu toe hebben we een vrij goed voorjaar gehad. Echter, echt warme dagen hebben we nog niet gehad en 's avonds koelt het al snel af.
Merk het ook op het naaktstrand in Bussloo. Tegen een uur of 7 zijn de meeste bezoekers echt wel vertrokken omdat het dan fors afkoelt.
Normaal in de zomer op een zwoele avond blijft het tot 9 uur echt nog druk. Daarna als het begint te schemeren is er daar best veel te beleven.

Denk dat het juist met het weer te maken heeft.
Tot nu toe hebben we een vrij goed voorjaar gehad. Echter, echt warme dagen hebben we nog niet gehad en 's avonds koelt het al snel af.
Merk het ook op het naaktstrand in Bussloo. Tegen een uur of 7 zijn de meeste bezoekers echt wel vertrokken omdat het dan fors afkoelt.
Normaal in de zomer op een zwoele avond blijft het tot 9 uur echt nog druk. Daarna als het begint te schemeren is er daar best veel te beleven.
We moeten maar geduld hebben.....maar kunnen haast niet wachten

Ik ben de afgelopen jaren regelmatig naar het naaktstrand tussen ijmuiden en Bloemendaal geweest. In de duinen zijn er veel cruisers, soms ook stelletjes. Soms is er wat activiteit te zien. Er wordt ook genoeg geflirt o.a.. door andere stellen.

Als het even kan ga ik er spoedig weer heen tijdens een mooie dag.

Wij zijn afgelopen weekend 1 dag in Groede en 1 dag in Vrouwenpolder wezen kijken. Ondanks het mooie weer vonden we het daar erg rustig, niet omdat er te weinig mensen waren, maar gewoon omdat er niets meer te beleven is, in onze optiek. Natuurlijk wel genoeg stokstaartjes, meest gay, maar daar hebben we niet veel mee. Vroeger hadden we op deze plaatsen, ook Neeltje Jans, vaak snel (oog) contact met andere koppeltjes, maar ook gebeurde er regelmatig veel meer dan dat. Dus nu zijn we op zoek naar plekjes langs de Zeeuwse kust waar het wel leuk is. Wij zijn een goed uitziend en spontaan stelletje, allebei blond en slank (en als swingers ook wel een en ander gewend). Dus nu hopen we op jullie leuke verhalen!
Inderdaad heel veel stokstaartjes overal - goede benaming! Met dit topic kunnen we hoop ik vaker open-minded koppels tegenkomen en leuke vrije vrouwen, op zoek naar wat extra pret!

Wat betreft de (hopelijk leuke) verhalen: vorige week was ik weer een middagje bij Parnassia (zie #11 hierboven). Knalblauwe lucht, heel stil strand, goede temperatuur, lekker windje - het leek al bijna zomer. Daar geniet ik echt van, ook zonder dat er verder wat gebeurt.

Ik had mijn duinpannetje verlaten en liep wat rond bij de zee. Opeens zag ik twee moslima's aan komen lopen in fladderende gewaden, heb ik echt nog nooit gezien op dit strand, best een mooi en bijzonder gezicht. Ik was geheel naakt, had alleen mijn stappenteller om. Ik had de neiging hen de ruimte te geven, wil me niet opdringen. Maar aan de andere kant: die vrouwen lopen daar misschien ook niet voor niets, misschien kwamen ze juist om wat rond te kijken, dat wil ik dan toch juist aanmoedigen en belonen? Dus ik draaide me nog even om, om snel even aan m'n leuter te schudden zodat hij lekker lang werd maar niet stijf. Toen slenterde ik weer hun kant op, ze waren inmiddels vlakbij, met m'n lid schommelend tussen m'n benen, ze hadden vrij uitzicht als ze dat zouden willen maar konden er nog wel goed langs natuurlijk tussen mij en de zee. Wat zou er nu gebeuren 😊? De linker dame keek strak weg van mij naar een ver punt op zee, maar de andere deed alsof ze keek naar de dame naast haar maar keek duidelijk ook naar mij en gaf me een mooie verlegen glimlach, we hadden kort oogcontact, ik lachte vrolijk terug. Kijk, toch weer iemand blij gemaakt 🙃!

Toen ik koers wilde zetten terug naar de duintjes kwam er een NL vrouw op me af (ook geheel gekleed). Zij kwam me vertellen dat ze had genoten van het schouwspel: de fladderende moslima's op het prachtige lege strand, mooi contrast met de naaktheid van die lange NL man zei ze, ze had er wel een foto van willen maken voor in een tijdschrift. We bleven nog even leuk praten. Achteraf denk ik: ik had haar mee moeten vragen naar m'n duinpannetje, oliedomdomdom van mij dat ik dat niet heb gedaan, ze was leuk. Maar goed, ik ging tevreden naar huis, toch weer wat bijzonders beleefd.

Vandaag ben ik ook naar het strand geweest - was top, leuk contact met een heel open en vrij koppel, hij liet zijn vriendin drie keer squirten en ik zat vlakbij mee te genieten (alleen kijken helaas). De man was heel relaxed, en wat een mooie stoere prachtvrouw, niet normaal! Geweldig lijf, mooie kop, lekker vrij. Ik heb hen dit Forum laten zien en dit topic: sturen jullie me een DM als jullie dit lezen (moet je wel eerst even lid worden, is gratis), dan spreken we nog een keer af, en dan een paar stapjes verder misschien!

Laatst bewerkt:
Even een paar jaar terugspoelen.....we gingen voor de derde dag achtereen naar de duintjes. De vorige dagen waren wel aardig, maar vooral lekker relaxed bij de strandtent gezeten, in de zon gelegen in het duin en gezwommen. Zo tegen de avond kunnen we meestal niet meer van elkaar af blijven, dus volgt er een lekkere pijp en neukpartij bij ondergaande zon. Deze dag was het anders, want die avond een feestje. Dus we waren wat eerder gegaan en hadden ook geen zin in ver lopen. We vonden een duinpannetje in een gebied waar het wel vrij druk was. Hier en daar een stelletje en veel heen en weer wandelende stokstaartjes. Er werd zelfs einde ochtend hier en daar al wat gevoosd door stelletjes en wat gerukt door de mannen. Best een leuk uitzicht zo. Mijn vriendin kroop even naar de koeltas, en terwijl ze dat deed zag ik een glinsterende sliert tussen haar benen naar beneden druipen. Wooh die was al lekker opgewarmd. Ik legde mijn hand omgekeerd op het kleed, terwijl zij weer ging zitten.
Even schrok ze van mijn hand, maar draaide daarna lekker haar kontje heen en weer. Ze boog zich voorover en zoog in 1 keer mijn stijve lul in haar mondje. Vlak beneden ons kwam een koppeltje zich nestelen. Hij met zwart krullend haar, bruin gespierd en een zwarte zonnebril. Zij was een lookalike van chantal j. Werkelijk verassend. Zelden zie je zulke mooie koppeltjes. Een uur lang werd er wat heen en weer gekeken en geglimlacht naar elkaar. Tot hij een sigaretje wilde aansteken. Zij gebukt zoeken in de tassen, heerlijk uitzicht op dat lekkere kontje! Maar als redder in de nood had mijn vriendin wel ergens een aansteker voor hem. Ze liep naar beneden en gaf hem gehurkt in het zand een vuurtje. Het gesprek kon ik niet goed volgen, maar het duurde wel even. Veel uitbundig gelach met allerlei gebaren. Snel rende mijn vriendin weer terug de heuvel op. Ga eens staan, zei ze.... dus ik gehoorzaamde. De blonde stoot beneden stak haar duim op. Ja zei mijn vriendin, dan moet hij wel even overeind komen....en tegelijk zoog ze mijn winterpeen weer in haar mondje. Ik voelde haar warme mond en meteen ook het bloed in mijn pik stromen. Na een minuutje stond hij keihard omhoog. Trots zwiepte ze met mijn stijve naar haar vriendin beneden. Die had er inmiddels ook een vast. Op een afstandje showden ze elkaars schoonheden. Al snel ging mijn vriendin geknield voor me zitten met haar kontje omhoog. Neuk me schat...
Maar van beneden werd gezwaaid, hee niet zonder ons! En ze wuifde ons naar benden te komen. Nou vooruit dan maar, zei ik, een flesje wijn en glazen mee grissend. Toen ik de blondine de wijn wilde overhandigen greep ze meteen mijn harde pik. Zoho zei haar partner, dat is een lekkere pijplul. Het zaad schoot bijna uit mijn ballen. Even liet ze me los, terwijl ze mijn vriendin begon te zoenen. Haar man nam nog een sigaretje en genoot van het schouwspel. De vrouwtjes draaiden hun hoofd om en keken tegelijk tegen mijn pik aan. Een wederzijdse grinnik en daarna kreeg ik meteen twee mondjes tegelijk langs mijn pik. Oeioeioei, dat was niet uit te houden. Dus ik zei tegen hun , vergeten jullie haar man niet ?
Oh ja, die kreeg ook meteen een zuigbeurt. In extase keek ik naar de twee mooie zongebruinde kontjes terwijl de twee dames voorover haar man aan het verwennen waren. Ik pakte het kontje van mijn vriendin beet en schoof mijn harde lul in 1 keer in haar strakke kletsnatte kutje.
Kreunend liet ze het zich bekoren. Ondertussen hadden zich al een heel leger mannen om ons heen verzameld. Wild werd overal om ons heen aan stijve pikken gerukt. Toch vond ik deze situatie wel heel opwindend. Dus ik tipte de dames dat er een en ander te zien was achter ons. Verrast draaiden ze zich om. Ohh lekker, allemaal pikken! Riepen ze. Een aantal mannen deed meteen een paar stappen naar voren. Nee nee, zei de blondine...jullie blijven daar kijken! En braaf gingen ze weer op hun plekje staan. De blondine ging naast me zitten met haar benen wijd naar het publiek toe. Ze pakte mijn pik en masseerde hem met haar ene hand, terwijl ze met haar andere hand haar perfecte gladde kutje vingerde. Dit vind ik zo geil zei ze. Al snel sidderde ze met haar lichaam en kwam grommend klaar. Ga in mijn strandstoel zitten, zei ze tegen mij. Braaf gehoorzaamde ik. Voorovergebogen zakte ze met haar kontje naar beneden, zo op mijn pik. Oh mijn god, dit was te lekker.... maar gelukkig bleef ze even zitten...met mijn pik diep in haar hete kutje. De mannen tegenover ons rukten zich ondertussen scheel. Ee waren ook wat stelletjes bij komen staan. Naast mij namen mijn vriendin en de man dezelfde positie als ons in.
Nu begonnen de dames tegelijk paardje te rijden op onze pikken. Tegelijkertijd wenkten ze enkele mannen dichterbij te komen. De mannen werden ombeurten afgetrokken en gepijpt. Binnen no time zat alles onder het zaad. Maar er waren meer mannen en meer..
Wat een spannend feestje voor iedereen!. Even later stonden de dames allebei op. Ze renden samen naar de zee en spoelden zich daar af. Gevolgd door een tiental mannen. Maar die hielden ze verder op een afstand. Eerst maar eens een wijntje. En de man stak maar weer een sigaretje op. Na wat leuke gesprekken en drankjes en hapjes waren wij mannen aan de beurt. Ombeurten werden we allebei uitgebreid gepijpt, daarna wilde de blondine een dp proberen. Dat had ze nog nooit gedaan. Gelukkig kon mijn vriendin haar van goede raad voorzien en stelde zelfs voor om te laten zien hoe dat moest. Na een half uur om en om dp'en waren onze pikken haast versleten . Hongerig rukten en pijpten de dames om en om het zaad uit onze stengels. Brullend kwamen we omstebeurt klaar. Gulzig werd al het sperma voor onze ogen van elkaars gezichtjes afgelikt. Wat een vrouwen.
Helaas vergeten de namen te noteren van dit superstel, we letten nog steeds op of we ze terugzien. Mochten ze zich in dit verhaal herkennen. .een pb'tje is zo gedaan! En wij hopen op nog eens ! Dit was lots of fun!!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan