Wij zijn afgelopen weekend 1 dag in Groede en 1 dag in Vrouwenpolder wezen kijken. Ondanks het mooie weer vonden we het daar erg rustig, niet omdat er te weinig mensen waren, maar gewoon omdat er niets meer te beleven is, in onze optiek. Natuurlijk wel genoeg stokstaartjes, meest gay, maar daar hebben we niet veel mee. Vroeger hadden we op deze plaatsen, ook Neeltje Jans, vaak snel (oog) contact met andere koppeltjes, maar ook gebeurde er regelmatig veel meer dan dat. Dus nu zijn we op zoek naar plekjes langs de Zeeuwse kust waar het wel leuk is. Wij zijn een goed uitziend en spontaan stelletje, allebei blond en slank (en als swingers ook wel een en ander gewend). Dus nu hopen we op jullie leuke verhalen!
Inderdaad heel veel stokstaartjes overal - goede benaming! Met dit topic kunnen we hoop ik vaker open-minded koppels tegenkomen en leuke vrije vrouwen, op zoek naar wat extra pret!
Wat betreft de (hopelijk leuke) verhalen: vorige week was ik weer een middagje bij Parnassia (zie #11 hierboven). Knalblauwe lucht, heel stil strand, goede temperatuur, lekker windje - het leek al bijna zomer. Daar geniet ik echt van, ook zonder dat er verder wat gebeurt.
Ik had mijn duinpannetje verlaten en liep wat rond bij de zee. Opeens zag ik twee moslima's aan komen lopen in fladderende gewaden, heb ik echt nog nooit gezien op dit strand, best een mooi en bijzonder gezicht. Ik was geheel naakt, had alleen mijn stappenteller om. Ik had de neiging hen de ruimte te geven, wil me niet opdringen. Maar aan de andere kant: die vrouwen lopen daar misschien ook niet voor niets, misschien kwamen ze juist om wat rond te kijken, dat wil ik dan toch juist aanmoedigen en belonen? Dus ik draaide me nog even om, om snel even aan m'n leuter te schudden zodat hij lekker lang werd maar niet stijf. Toen slenterde ik weer hun kant op, ze waren inmiddels vlakbij, met m'n lid schommelend tussen m'n benen, ze hadden vrij uitzicht als ze dat zouden willen maar konden er nog wel goed langs natuurlijk tussen mij en de zee. Wat zou er nu gebeuren

? De linker dame keek strak weg van mij naar een ver punt op zee, maar de andere deed alsof ze keek naar de dame naast haar maar keek duidelijk ook naar mij en gaf me een mooie verlegen glimlach, we hadden kort oogcontact, ik lachte vrolijk terug. Kijk, toch weer iemand blij gemaakt

!
Toen ik koers wilde zetten terug naar de duintjes kwam er een NL vrouw op me af (ook geheel gekleed). Zij kwam me vertellen dat ze had genoten van het schouwspel: de fladderende moslima's op het prachtige lege strand, mooi contrast met de naaktheid van die lange NL man zei ze, ze had er wel een foto van willen maken voor in een tijdschrift. We bleven nog even leuk praten. Achteraf denk ik: ik had haar mee moeten vragen naar m'n duinpannetje, oliedomdomdom van mij dat ik dat niet heb gedaan, ze was leuk. Maar goed, ik ging tevreden naar huis, toch weer wat bijzonders beleefd.
Vandaag ben ik ook naar het strand geweest - was top, leuk contact met een heel open en vrij koppel, hij liet zijn vriendin drie keer squirten en ik zat vlakbij mee te genieten (alleen kijken helaas). De man was heel relaxed, en wat een mooie stoere prachtvrouw, niet normaal! Geweldig lijf, mooie kop, lekker vrij. Ik heb hen dit Forum laten zien en dit topic: sturen jullie me een DM als jullie dit lezen (moet je wel eerst even lid worden, is gratis), dan spreken we nog een keer af, en dan een paar stapjes verder misschien!