Aziatische dames met al dan niet fake advertenties (diverse locaties)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In België (nog) niet, maar in Nederland sedert 1 januari 2022 al wel.

Er zijn meerdere luiken aan dit verhaal:

1. Sexwerk bevindt zich in België voorlopig nog in een grijze zone, dat geldt voor alle DVP's.
2. Los hiervan durf ik betwijfelen dat deze Chinese dames legaal in Europa verblijven.
3. Het betreft vrijwel uitsluitend Chinese oma's, dus zelden minderjarigen en daar wordt zelden tegen opgetreden.
 
Bedankt voor de link, bevestiging van wat we al jaren weten maar toch. Los van het probleem, je ziet dat schrijfsels over de massagesalons ook misbruikt worden en deze op termijn gedoemd zijn of te verdwijnen of geen extraatje meer aan te bieden. Hier valt het nog mee maar op Youppie in geuren en kleuren. In het artikel salon Ruyi (Papillon).
 
Er is zelfs vermoeden dat veel van die vrouwen aangestuurd worden vanuit Azie en men juist via landen zoals Spanje binnenkomt omwille de "eenvoudige" visum procedure. Eenmaal binnen en men mag zich overal vestigen binnen de EU. Als het geld in massale hoeveelheid naar thuisland gaat dan ja heb ik er wel vraagtekens bij naar waar en wie natuurlijk.
 
Vandaag 7 februari 2023 is er dan toch (eindelijk) opgetreden, o. a. boven de fameuze Chinese supermarkt, maar ook elders:

 
Vandaag 7 februari 2023 is er dan toch (eindelijk) opgetreden, o. a. boven de fameuze Chinese supermarkt, maar ook elders:

Net even een steekproef gedaan. Berichten die ik naar vandaag actieve advertenties in Brussel (wellicht door automatische vernieuwing) stuur komen niet eens aan. Bericht naar een advertentie in Antwerpen en ik krijg gelijk reactie met een gekend Chinees prostitutieadres in de buurt van de Grote Markt.

Blijkbaar is een deel van het netwerk dus onder de radar kunnen blijven en voelen ze ook niet de behoefte zich een tijdje gedeisd te houden, of er zijn meerdere netwerken actief die geheel los van elkaar opereren.
 
[...] Net even een steekproef gedaan. Berichten die ik naar vandaag actieve advertenties in Brussel (wellicht door automatische vernieuwing) stuur komen niet eens aan. Bericht naar een advertentie in Antwerpen en ik krijg gelijk reactie met een gekend Chinees prostitutieadres in de buurt van de Grote Markt.

Blijkbaar is een deel van het netwerk dus onder de radar kunnen blijven en voelen ze ook niet de behoefte zich een tijdje gedeisd te houden, of er zijn meerdere netwerken actief die geheel los van elkaar opereren.
Lijkt er wel op dat de radar tot in Antwerpen reikt:
 
Lijkt er wel op dat de radar tot in Antwerpen reikt:
Ja, het werd in het eerste artikel al vermeld dat er in heel België invallen zijn gedaan, waaronder in Antwerpen. Neemt niet weg dat er heden nog steeds een adres in Antwerpen is waar Chinese dames ontvangen.
 
Net even een steekproef gedaan. Berichten die ik naar vandaag actieve advertenties in Brussel (wellicht door automatische vernieuwing) stuur komen niet eens aan. Bericht naar een advertentie in Antwerpen en ik krijg gelijk reactie met een gekend Chinees prostitutieadres in de buurt van de Grote Markt.

Blijkbaar is een deel van het netwerk dus onder de radar kunnen blijven en voelen ze ook niet de behoefte zich een tijdje gedeisd te houden, of er zijn meerdere netwerken actief die geheel los van elkaar opereren.
Het adres in de buurt van de Grote Markt staat denkelijk los van het netwerk dat nu opgerold is. De dames die daar tijdelijk verblijven zie je nooit elders in België opduiken.
 
Het adres in de buurt van de Grote Markt staat denkelijk los van het netwerk dat nu opgerold is. De dames die daar tijdelijk verblijven zie je nooit elders in België opduiken.
Er zijn daar twee adressen in dezelfde straat (een privéwoning en een studentenhuis), ik herinner me nu wel dat ik in die laatste een keer een dame heb bezocht die ik ook al in Brussel had gezien. Zou wel erg toevallig zijn dat die twee adressen net bij andere netwerken horen.
 
Er zijn daar twee adressen in dezelfde straat (een privéwoning en een studentenhuis), ik herinner me nu wel dat ik in die laatste een keer een dame heb bezocht die ik ook al in Brussel had gezien. Zou wel erg toevallig zijn dat die twee adressen net bij andere netwerken horen.
Ik heb het over de privéwoning. Daar tref je bij mijn weten dames die enkel op die plaats een tijdje zitten en die je nadien niet elders in België tegenkomt, vandaar mijn vermoeden dat dit een ander netwerk is.
 
Ik had het verkeerd geformuleerd. Dat die twee adressen vlakbij elkaar liggen, maar niet bij elkaar horen (het studentenhuis bij het opgerolde netwerk en de privéwoning bij het andere), zou erg toevallig zijn. Maar het is natuurlijk mogelijk.
 
De politie gaat nu de pluimen op hun hoed steken voor iets wat wij al maanden wisten. Iemand heeft hier gewoon meegelezen. Wat een prestatie!!!!!!!!!
Proficiat aan onszelf!!!
Al sinds het fenomeen de kop op stak zo'n 2 jaar geleden, N.B. nog tijdens volle Coronacrisis, staan op dit forum ervaringen en waarschuwingen in de zin van "te mijden",... Maar iedereen weet dat de politie onderbemand is en zich in deze materie in de eerste plaats richt op mensenhandel waar minderjarigen bij betrokken zijn. Hier waren het meestal "Chinese oma's"... maar dus ook mensenhandel... Allicht heeft de gruwelijke moord op een Chinese DVP in Deurne één en ander in een stroomversnelling gebracht...

En wie eens rondkijkt op Redlights kan ook al sterke vermoedens hebben van andere netwerken, ik denk hierbij aan de talrijke rondreizende Latina's... Er duiken ook weer Roemeense dames op die "without" aanbieden, dan weet je het wel...
 
En wie eens rondkijkt op Redlights kan ook al sterke vermoedens hebben van andere netwerken, ik denk hierbij aan de talrijke rondreizende Latina's...
't Is maar gebaseerd op eigen ervaring maar ik deel die vermoedens niet voor "rondreizende Latina's". Er zijn soms wel operatoren in het spel (en is dan ook hun keuze) maar voor zover ik heb ervaren zijn het overgrote deel van de Latina's echt wel zelfstandig, vrij in hun werkplaats/werktijden/etc. keuzes en zijn er geen pooiers in het spel, of paspoorten die afgenomen worden of andere wantoestanden die hier bericht zijn over de Chinese dvps.
 
Voor wie het nog niet opmerkte :

Sedert 09/02/2023 zijn er geen Chinese advertenties meer te bespeuren op RL en QR : Chinees Nieuwjaar, ik denk het niet !
Heel erg jammer trouwens dat RL en QR zolang voluit frauduleus meespeelden in dit verhaal.
Eerst met duizenden advertenties van bloedmooie Chinese poppetjes, doch steeds met gestolen internetfoto's.
Later overduidelijk wetende wat er juist aan de gang was.
Financieel werden ze er tot op heden in ieder geval beter van, benieuwd echter wat de toekomst voor hen zal brengen in dit onsmakelijk verhaal ...
 
Laatst bewerkt:
Voor wie het nog niet opmerkte :

Sedert 09/02/2023 zijn er geen Chinese advertenties meer te bespeuren op RL en QR : Chinees Nieuwjaar, ik denk het niet !
Heel erg jammer trouwens dat RL en QR zolang voluit frauduleus meespeelden in dit verhaal.
Eerst met duizenden advertenties van bloedmooie Chinese poppetjes, doch steeds met gestolen internetfoto's.
Later overduidelijk wetende wat er juist aan de gang was.
Financieel werden ze er tot op heden in ieder geval beter van, benieuwd echter wat de toekomst voor hen zal brengen in dit onsmakelijk verhaal ...
Er is nog een advertentie van 11 februari in Dilsen en een van vandaag in Antwerpen. Die laatste evenwel zonder foto's en met de naam Linda, wat akelig doet denken aan de vermoorde Chinese prostituee in Antwerpen die werkte onder de naam Linda...
 
Voor wie het nog niet opmerkte :

Sedert 09/02/2023 zijn er geen Chinese advertenties meer te bespeuren op RL en QR : Chinees Nieuwjaar, ik denk het niet !
Heel erg jammer trouwens dat RL en QR zolang voluit frauduleus meespeelden in dit verhaal.
Eerst met duizenden advertenties van bloedmooie Chinese poppetjes, doch steeds met gestolen internetfoto's.
Later overduidelijk wetende wat er juist aan de gang was.
Financieel werden ze er tot op heden in ieder geval beter van, benieuwd echter wat de toekomst voor hen zal brengen in dit onsmakelijk verhaal ...
Ja maar op youppie de Franstalige tegenhanger van dit forum stond er gisteren geschreven : Ik heb het voor de liefhebbers vertaald van Frans naar Nederlands
"Niet alle Chinezen hebben de buurt verlaten.
Gisteravond liep ik langs 59 RSP en toen ik opkeek, zag ik meisjes voor hun raam mannelijke voorbijgangers op straat begroeten. Dus de activiteiten, althans een deel ervan, gaan door.
Even verderop op de boulevard Jacqmain, iets voor het theater, probeerde Keily me naar een van zijn merrieveulens te sturen, volhoudend "geen probleem, geen probleem", maar ach, ik had andere dingen te doen."
Volgens mij weeral eens een hard overroepen actie van " Vrouwe Justitia " zoals zo dikwijls door de gerechtelijke diensten. Ik ben absoluut tegen uitbuiting van vrouwen maar werden deze dames uitgebuit ? Volgens mijn bescheiden mening die Matroeskas toestanden van vroeger die bestaan niet meer in België. En zonder partij te trekken denk ik zelfs dat het voor die Chinese dames hun hier veel beter voor de wind gaat dan in China. Dat het geen jonge meisjes waren die niet van de wereld wisten daar is iedereen wel mee akkoord denk ik. Deze DVP's wisten echt wel wat ze deden en wat was hun alternatief in gans Azië komen die echt niet meer aan de bak hoor. Sorry voor mijn woord gebruik maar DVP's van die leeftijd die worden daar echt buiten gezet met het oud vuil hoor. Een Aziaat en vrouwen op middelbare leeftijd dat gaat echt niet samen. Nogmaals ik heb in gans die affaire geen enkel belang ik constateer en lees alleen maar en wens voor deze tekst dan ook geen leger moraal ridders op mijne nek te krijgen.
 
Volgens mij weeral eens een hard overroepen actie van " Vrouwe Justitia " zoals zo dikwijls door de gerechtelijke diensten. Ik ben absoluut tegen uitbuiting van vrouwen maar werden deze dames uitgebuit ?
De dames wisten duidelijk wat ze hier moesten doen. Dat is niet het probleem.

Maar: ze worden opgesloten zolang ze hun "lening" niet hebben terugbetaald, er worden hen allerlei "kosten" aangerekend zodat die lening eeuwig open blijft staan, ze hebben geen recht een klant te weigeren, hun paspoort is hen afgenomen, een deel van hun inkomen moeten ze afstaan aan de pooier, ...

Ik denk dat je in alle gevallen mag zeggen dat wanneer er een pooier in het spel is, er altijd sprake is van uitbuiting.
 
Er is nog een advertentie van 11 februari in Dilsen en een van vandaag in Antwerpen. Die laatste evenwel zonder foto's en met de naam Linda, wat akelig doet denken aan de vermoorde Chinese prostituee in Antwerpen die werkte onder de naam Linda...
Dat de advertenties er nog staan heeft enkel en alleen te maken met het feit dat die reeds betaald waren. Na verloop van tijd zullen die wel verdwijnen. Of die Linda zonder foto's de bewuste Linda is weet ik niet. Het zou alleszins van respect getuigen moest Redlights die totaal verwijderen.
 
Voor wie het nog niet opmerkte :

Sedert 09/02/2023 zijn er geen Chinese advertenties meer te bespeuren op RL en QR : Chinees Nieuwjaar, ik denk het niet !
Heel erg jammer trouwens dat RL en QR zolang voluit frauduleus meespeelden in dit verhaal.
Eerst met duizenden advertenties van bloedmooie Chinese poppetjes, doch steeds met gestolen internetfoto's.
Later overduidelijk wetende wat er juist aan de gang was.
Financieel werden ze er tot op heden in ieder geval beter van, benieuwd echter wat de toekomst voor hen zal brengen in dit onsmakelijk verhaal ...
Redlights/QR zal hier zeker een dikke boterham aan verdiend hebben, zoveel is zeker!
 
Ja maar op youppie de Franstalige tegenhanger van dit forum stond er gisteren geschreven : Ik heb het voor de liefhebbers vertaald van Frans naar Nederlands
"Niet alle Chinezen hebben de buurt verlaten.
Gisteravond liep ik langs 59 RSP en toen ik opkeek, zag ik meisjes voor hun raam mannelijke voorbijgangers op straat begroeten. Dus de activiteiten, althans een deel ervan, gaan door.
Even verderop op de boulevard Jacqmain, iets voor het theater, probeerde Keily me naar een van zijn merrieveulens te sturen, volhoudend "geen probleem, geen probleem", maar ach, ik had andere dingen te doen."
Volgens mij weeral eens een hard overroepen actie van " Vrouwe Justitia " zoals zo dikwijls door de gerechtelijke diensten. Ik ben absoluut tegen uitbuiting van vrouwen maar werden deze dames uitgebuit ? Volgens mijn bescheiden mening die Matroeskas toestanden van vroeger die bestaan niet meer in België. En zonder partij te trekken denk ik zelfs dat het voor die Chinese dames hun hier veel beter voor de wind gaat dan in China. Dat het geen jonge meisjes waren die niet van de wereld wisten daar is iedereen wel mee akkoord denk ik. Deze DVP's wisten echt wel wat ze deden en wat was hun alternatief in gans Azië komen die echt niet meer aan de bak hoor. Sorry voor mijn woord gebruik maar DVP's van die leeftijd die worden daar echt buiten gezet met het oud vuil hoor. Een Aziaat en vrouwen op middelbare leeftijd dat gaat echt niet samen. Nogmaals ik heb in gans die affaire geen enkel belang ik constateer en lees alleen maar en wens voor deze tekst dan ook geen leger moraal ridders op mijne nek te krijgen.
Wat je zegt is voor 100% correct. Eerst en vooral, ik passeerde vandaag beroepshalve in de buurt en ik kon toch ook nog enkel Chinese dames opmerken, weliswaar iets verder richting Centrum, ter hoogte van het Franstalige theater aldaar. Sommigen zijn dus "de dans ontsprongen"...

Ik ben vaak voor zaken in China geweest en inderdaad een dame is daar "einde verhaal" eens ze 25 jaar is, en dan ziet ze er naar onze normen nog een stuk jonger uit. Dat maakt het eigenlijk eerlijk gezegd allemaal maar triester dat die Chinese oma's hier gedropt werden... Of het verhaal nu definitief ten einde is, valt maar af te wachten. Mij zagen ze er al lang niet meer en mij zullen ze er niet zien. Voor de dames in kwestie zal de miserie vermoedelijk nu pas echt beginnen.
 
Er is nog een advertentie van 11 februari in Dilsen en een van vandaag in Antwerpen. Die laatste evenwel zonder foto's en met de naam Linda, wat akelig doet denken aan de vermoorde Chinese prostituee in Antwerpen die werkte onder de naam Linda...
Die advertentie in Dilsen is nog actief, ik zie dat ze vandaag hernieuwd werd:

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan