Dit is overdreven. Echt niet allemaal, hoor. Maar het komt voor, ja.Bij een rondreizende Chinese DVP moet je, ik overdrijf niet, 25 jaar bijtellen en dan zit je ongeveer juist.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDit is overdreven. Echt niet allemaal, hoor. Maar het komt voor, ja.Bij een rondreizende Chinese DVP moet je, ik overdrijf niet, 25 jaar bijtellen en dan zit je ongeveer juist.
Opgegeven leeftijden kijk ik niet eens naar. Ik heb al ruim 15 Jaar ervaring met Chinese Dames en 90% van de DVP's op Kinky zijn 40+Dit is overdreven. Echt niet allemaal, hoor. Maar het komt voor, ja.
Overdrijven is ook een vak hé?Bij een rondreizende Chinese DVP moet je, ik overdrijf niet, 25 jaar bijtellen en dan zit je ongeveer juist.
Zeer boeiende en leerrijke conversatie is dit."Je pistachenoten Lili"???![]()
Dan zijn de heren al langsgeweest om het geld op te halen, vandaar.valt mij altijd op dat je nooit echt in de nacht terecht kan bij een aziaat, ze werken bijna allemaal altijd tot een uur op 11 savonds. stoppen de planners dan ofzo of willen ze allemaal voldoende rust.![]()
De Dame (of Booker) al gevraagd?Zeer boeiende en leerrijke conversatie is dit.
Maar daarmee is ons probleem van de pistachenoten nog niet opgelost.
Wat zijn ze, vanwaar komen ze, wat betekenen ze ?
Welke internet-vertaler heeft dat woord uitgespuwd, en wat was het oorspronkelijk ingegeven woord ?
Gelieve dit samen op te lossen, want de noten liggen mij op de maag.