Aziatische vriendin

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Allophondria4life

Vaste klant
100
06/08/24
91
16
Ik weet niet of dit topic hier hoort, anders mag het herplaatst worden. Ik wou even laten weten dat ik nog altijd samen ben met mijn filipijnse vriendin via tinder en ben toch aan het beseffen dat de liefde tussen ons wel wederzijds is. Zijn hier mensen die er ervaring mee hebben? En die mij tips en trics kunnen geven wat er nodig is om haar naar hier te halen binnen een jaar of 2? En ik zou volgend jaar ook eens naar daar willen gaan maar heb hier geen ervaring mee.. tips en tricks voor de goedkoopste reis zijn ook altijd welkom.. thanks 😁

Ik weet niet of dit topic hier hoort, anders mag het herplaatst worden. Ik wou even laten weten dat ik nog altijd samen ben met mijn filipijnse vriendin via tinder en ben toch aan het beseffen dat de liefde tussen ons wel wederzijds is. Zijn hier mensen die er ervaring mee hebben? En die mij tips en trics kunnen geven wat er nodig is om haar naar hier te halen binnen een jaar of 2? En ik zou volgend jaar ook eens naar daar willen gaan maar heb hier geen ervaring mee.. tips en tricks voor de goedkoopste reis zijn ook altijd welkom.. thanks 😁
Ik zou naar een andere website gaan, nl:

Daar vind je echte informatie

Ik zou naar een andere website gaan, nl:

Daar vind je echte informatie
Dankjewel daarvoor 😁
Heb je haar in het echt ontmoet? Stuur je haar geld?
Nog niet.. maar het is echt wel serieus overlaatst hebben we letterlijk 8u aan een stuk zitten praten via de Webcam, ik zit momenteel nog een beetje krap bij Kas omdat ik problemen heb gehad en da weet ze dus om geld draait het echt niet.. heb 1 keer geld gestuurd omdat ze zelf ni veel heeft voor haar verjaardag om haar mama te zien da was rond de 100 euro aan transportkosten maar buiten haar verjaardag niks gegeven en ze vraagt daar ook ni achter ze weet dat ik het momenteel nog ni goed heb
Mooi om te lezen dat er liefde is tussen jullie 👍. Misschien kan dit topic het best verplaatst worden naar de rubriek Buitenland - Azië- Filipijnen. Daar zul je ongetwijfeld ook bruikbare tips tegenkomen. Succes!
Admin kan dit misschien verplaatsen? Dankjewel 😊

En een poging doen om de taal te leren (in ieder geval de 'officiële' taal), ook praktisch als je daarheen gaat en wordt gewaardeerd. Zijn ze daar niet zwaar katholiek? Familie en geloof zijn daar zwaarwegend.

Zij is katholiek maar familie is een andere zaak.. ze heeft Nogal een moeilijke familie laten we zeggen (ze zei zelf heb hier niet veel om achter te laten) ze heeft Nogal veel over voor mij ook ze is zelfs in staat om schulden bij de bank aan te gaan om naar hier te komen en met dat ze hier werkt dan die schulden daar af te betalen en het is eerder Andersom.. zij wilt de taal van hier leren en verwacht niet echt dat ik dat zelf doe

Zij is katholiek maar familie is een andere zaak.. ze heeft Nogal een moeilijke familie laten we zeggen (ze zei zelf heb hier niet veel om achter te laten) ze heeft Nogal veel over voor mij ook ze is zelfs in staat om schulden bij de bank aan te gaan om naar hier te komen en met dat ze hier werkt dan die schulden daar af te betalen en het is eerder Andersom.. zij wilt de taal van hier leren en verwacht niet echt dat ik dat zelf doe
Nu... wat betreft jou financiële toestand... Je zei iets over 'moeilijk'.
Besef wel dat jij voor de Nederlandse overheid zal moeten bewijzen dat je over 'voldoende financiële middelen' beschikt om haar te 'onderhouden'.

Dus... wel eerst grondig info inwinnen! En dat doe je vast niet op dit forum...
Hier alvast wat 'lectuur' over die materie

Laatst bewerkt:

Youtube 'smart girl philippines' (Irish) , voor al je dating en relatie tips.

(humor, maar ik vrees met een grote kern van waarheid . De extended familie is erg belangrijk).

Ze hebben elkaar nog nooit fysiek ontmoet, die extended family zou ik me dus nog niet druk om maken. Zou eerst zorgen dat je eens samen in dezelfde ruimte bent om te zien hoe dat bevalt. Al de rest is heel ver vooruit lopen.

Ze hebben elkaar nog nooit fysiek ontmoet, die extended family zou ik me dus nog niet druk om maken. Zou eerst zorgen dat je eens samen in dezelfde ruimte bent om te zien hoe dat bevalt. Al de rest is heel ver vooruit lopen.
Hele goede tip.

Eerst maar eens aan elkaar ruiken.
Een relatie met een Filipijnse is fucking moeilijk. Ze zijn écht anders hoor!

Ik ben gelukkig getrouwd met een Filipijnse dame, maar ik moet je wel waarschuwen dat een groot deel van de families uit zijn op je geld en dat ze erg goed zijn in manipuleren… veel dames zoeken toch echt een blanke man om de familie te supporten.
Precies dat dus! En... dat geldt trouwens niet enkel voor een 'blanke man' hoor!
Een Indonesische collega op leeftijd... adviseerde mij destijds hoe duidelijke afspraken te maken met de familie!

Gouden raad! kan ik je verzekeren!

Precies dat dus! En... dat geldt trouwens niet enkel voor een 'blanke man' hoor!
Een Indonesische collega op leeftijd... adviseerde mij destijds hoe duidelijke afspraken te maken met de familie!

Gouden raad! kan ik je verzekeren!
Afspraken maken met de familie klinkt leuk, maar werkt niet. Wij hebben al jaren op en af flinke ruzie met de familie omdat we niet meegaan in de hoge verwachtingen. Denk dat je beter heel duidelijk vooraf tegen de dame in kwestie kan zijn dat je niet voor haar hele familie gaat zorgen. Het is vaak geen uitzondering maar eerder de regel. We kennen zoveel Filipijnse dames en het is bijna overal hetzelfde.

wil niet te negatief zijn, maar dit is wel de realiteit 😅

Ik vind dat veel mensen Nogal vlug vooroordelen hebben.. ik heb relaties gehad met belgische vrouwen en daar was ook niks aan het is niet dat ik geen ervaring heb met relaties.. en ik heb met haar duidelijke afspraken gemaakt dat ze hier moet werken ook en dat het totaal ni de bedoeling is om te onderhouden en da weet ze echt duidelijk genoeg.. stel dat ze daarop uit is waarom zou ze dan voor mij wachten? Ik kan echt heel duidelijke argumenten geven dat ze mij oprecht graag ziet ik Ben niet blind of naief voor valse liefde want heb haar duidelijk gezegd al zelfs moest ze echt iemand willen die voor haar familie in staat dat ik het zelfs nog voor haar wil regelen omdat ik haar juist graag zie en dat is niet wat ze wilt en ik snap jullie ook heb via tinder echt meer dan 1000 aziatische meisjes leren kennen in 2 weken maar zij is anders dan andere meisjes daar laten we zeggen
Ik Ben echt zeer duidelijk Erin dat ik niet voor haar familie wil instaan en dat als zij dat wilt als ze hier werkt dat ze dan eerst aan ons moet denken en dan pas aan haar familie en ze begrijpt mij daarin dusja stel dat ze echt niet akkoord is daarmee zoekt ze toch gewoon iemand anders?

Wat is je financiële situatie dan? Dat is echt de allerbelangrijkste factor in het geven van advies over jouw persoonlijke omstandigheden. Bruiden importeren kost geld (in tegenstelling tot wat sommige mensen denken).
Het gaat er niet eens om of je vrouw uit is op steun en geld voor haar hele familie. Die familie gaat dat verwachten en flinke druk uitoefenen. Maar los daarvan is het belangrijk om te weten hoe ruim je het hebt, omdat je zeker in de beginjaren verantwoordelijkheid moet dragen voor alle kosten en wettelijk moet kunnen aantonen dat je genoeg inkomen hebt.

Ik vind dat veel mensen Nogal vlug vooroordelen hebben.. ik heb relaties gehad met belgische vrouwen en daar was ook niks aan het is niet dat ik geen ervaring heb met relaties.. en ik heb met haar duidelijke afspraken gemaakt dat ze hier moet werken ook en dat het totaal ni de bedoeling is om te onderhouden en da weet ze echt duidelijk genoeg.. stel dat ze daarop uit is waarom zou ze dan voor mij wachten? Ik kan echt heel duidelijke argumenten geven dat ze mij oprecht graag ziet ik Ben niet blind of naief voor valse liefde want heb haar duidelijk gezegd al zelfs moest ze echt iemand willen die voor haar familie in staat dat ik het zelfs nog voor haar wil regelen omdat ik haar juist graag zie en dat is niet wat ze wilt en ik snap jullie ook heb via tinder echt meer dan 1000 aziatische meisjes leren kennen in 2 weken maar zij is anders dan andere meisjes daar laten we zeggen
Ik Ben echt zeer duidelijk Erin dat ik niet voor haar familie wil instaan en dat als zij dat wilt als ze hier werkt dat ze dan eerst aan ons moet denken en dan pas aan haar familie en ze begrijpt mij daarin dusja stel dat ze echt niet akkoord is daarmee zoekt ze toch gewoon iemand anders?
Je hoeft je voor ons niet te verantwoorden🤷‍♂️. Ik zeg enkel wat mijn ervaringen zijn en wat ik al op zoveel plekken heb gezien. Ik durf wel te stellen dat de ruime meerderheid van de filipijnse dames hier wel degelijk is om financiële redenen en om de familie meer rijkdom te geven. Zonder er verder een oordeel over te hebben…
Wat is je financiële situatie dan? Dat is echt de allerbelangrijkste factor in het geven van advies over jouw persoonlijke omstandigheden. Bruiden importeren kost geld (in tegenstelling tot wat sommige mensen denken).
Het gaat er niet eens om of je vrouw uit is op steun en geld voor haar hele familie. Die familie gaat dat verwachten en flinke druk uitoefenen. Maar los daarvan is het belangrijk om te weten hoe ruim je het hebt, omdat je zeker in de beginjaren verantwoordelijkheid moet dragen voor alle kosten en wettelijk moet kunnen aantonen dat je genoeg inkomen hebt.
Dat druk zetten heb ik al zo ongelofelijk vaak gezien en ook persoonlijk meegemaakt. Die families zijn meester in emotioneel chanteren en het nadeel is dat als de dame er niet aan mee doet ze wordt verstoten. Dat laatste maakt de dame hier ook ongelukkig en vaak ook het leven samen niet echt prettig hier

Ja ik snap jou wel.. maar in mijn ogen is da iets wat ze zelf moet leren dan ze moet aan haar eigen leren denken en ga haar dat ook duidelijk genoeg maken voor ze hier komt dat ze daaraan moet denken.. zij zit momenteel al in de schulden door haar familie maar dat is binnen een jaar of 2 afbetaald en voor mij is da allemaal geen probleem om deels bij te dragen zolang het zijn grenzen heeft en die ga ik op voorhand echt genoeg duidelijk maken aan haar dat wij daaronder niet moeten lijden dan

Terug
Bovenaan Onderaan