WHEM Baan Mai massage, Kinky, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er enkele weken terug geweest. Ik vond de foto's van Lucky er ook erg hoopvol uitzien. Ik had echter niet het geluk dat deze dame beschikbaar was toen ik langsging. Ik heb toen voor een dame gekozen waarvan ik helaas de naam niet meer weet. Het is in ieder geval geen dame waarvan er veel foto's op de website van Baan mai staan, dat weet ik wel. Jonge dames waren er overigens op dat moment niet aanwezig. Allemaal toch zeker de 30 gepasseerd zeg maar.

De dame die ik koos bleek een mispeer, want aangekomen op de kamer werd meteen naar extra's gevraagd terwijl ik uit de houding van de dame en haar stem geheel niet het idee kreeg dat de dame er echt zin in had. Ben dus niet op het aanbod ingegaan, maar helaas was de massage vervolgens niet veel soeps. Veel oppervlakkig gewrijf met veel olie, die ook een onaangename beetje azijnachtig geur had. Dame vroeg nog wel of ze het goed deed maar ik wist op dat moment al dat het nooit meer weer wat zou gaan worden, dus heb maar sociaal wenselijk geantwoord.
Verder viel me op dat er niks te drinken werd aangeboden en ben ik ruim voor tijd de deur gewezen, terwijl de dame achterbleef om de kamer netjes op te maken. Overigens was mijn kamer ook vrij klein en had ik het idee dat dit ook voor de overige kamers gold.

Misschien dat ik gewoon pech had met mijn bezoek dat ik een dame aantrof die er weinig zin in had, maar ook de algemene indruk van de salon was duidelijk minder dan ik gewend ben, zeker van de wat bekendere salons in Den Haag. Ik keer dus niet snel terug, maar zou graag van iemand anders horen als hij een andere ervaring heeft, want van Hookers kan ik me nog wel enkele positieve recensies herinneren.
 
Laatst bewerkt:
@Banana10 Excuus, ik zie je laatste vraag nu pas. Helaas weet ik niet wat de prijs van extra's zijn, maar mocht ik binnenkort toch nog een keer langsgaan en er aan denken dan wil ik er wel eens naar informeren voor je.
 
Jaren geleden een goede ervaring gehad met Maya. Nog eens aangewaaid, alleen Monica, een Griekse was beschikbaar. Kennelijk zijn er nu verschillende nationaliteiten werkzaam wat ook wel weer afwisselend is. De massage door de Griekse was goed met hete olie. Veel elleboogwerk, had wat meer b2b bij gemogen maar toch sensueel genoeg. Minpunten; prijzen op de site kloppen niet, inderdaad de enige salon waar geen drankje wordt aangeboden en ruim voor de tijd ook buiten.
 
Een aantal keer geweest bij Monica voor een soft/sm-massage. Dat was altijd super goed. Ik reserveer altijd 2 uur en betaal haar ook extra voor die dienst. Ineens moest ik nog 50 euro extra betalen (bovenop de toeslag!), dat moest van "bazin" zei ze. Ik heb daar wel tegen geprotesteerd omdat ze zelf bepaalt hoeveel ze vraagt voor extra's. Ze bleef er bij. Ik heb die 50 euro extra betaald omdat ik er toch al was en zin had in een leuke sessie. Maar dat was dan wel de laatste keer! Zo zonde dit, ik had het altijd naar mijn zin en zij ook had ik het idee. Ik heb haar altijd eerlijk en respectvol behandeld en dan gaat de dame toch in de graaimodus zodat de prijs/dienstverlening niet meer in verhouding is. Zeer jammer want Monica verstaat haar vak goed.
Indien er lezers zijn die een goed alternatief weten, stuur me PM. Dat zou ik zeer waarderen:).
 
Jammer te horen. Ik kwam vroeger vaak bij baan Thai.
Monica is die jonge Spaanse toch? Ik denk 4 a 5 jaar geleden was ik bij haar op haar eerste dag in Den Haag. Zeer open en lief. Maar hoe ze nu is geen idee.
 
Iemand al een keer bij de nieuwe dames Kiky ofJaaja geweest? Ziet er goed uit.


 
Iemand al een keer bij de nieuwe dames Kiky ofJaaja geweest? Ziet er goed uit.


Vooral Kiky. Ben ook wel benieuwd of iemand ervaring heeft met haar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan