Algemeen Babylon bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
All-in is inderdaad in Duitsland niet meer mogelijk. De dames zijn onafhankelijke onderneemsters en bepalen (in theorie) zelf wat ze doen en hoeveel ze er voor vragen. De club levert enkel logistieke diensten.

Gangbang events edm zijn in Duitsand op het randje van het wettelijke.

Dus in een club als Babylon, betaal je de entree en voor dat geld mag je gebruik maken van alle diensten van de club maar de dames behoren niet tot dat dienstenpakket. Ga je met een dame mee, dan betaal je haar rechtstreeks en meestal hanteren de dames eenzelfde tarief in de club. Je rekent in principe cash af na de sessie. Het is dus echt van belang dat je met de dame op voorhand afspreekt wat je wil en hoeveel je ervoor zal betalen. Alles behalve "suck & fuck" (volgens de Duitse wetgeving beide met condoom) is af te spreken, want dat kan extra kosten. Babylon heeft (had? Ik ben sedert covid er nog niet terug geweest) daar een goede naam in. TZ, PZC, beffen, vingeren was allemaal standaard. Ik denk dat alleen anaal extra was, maar heb er nooit gebruik van gemaakt.
 
Bij FKK Venus in Hamminkeln is get standaard tenzij de dame vooraf anders aangeeft. Ik overweeg morgen naar Babylon te gaan voor het eerst en misschien geile sex buiten te hebben. Is openbare sex ook zonder extra?
 
Ik dacht niet dat daar iets extra voor werd gevraaagd.
Normaal wordt er voor openbare sex niets extra berekend door de dames. In het verleden zelf al meerdere keren ervaren met Alice, Bianca, Klara en Michelle. In de meeste gevallen was het een lekker voorspel op de bank met lekker zoenen en pijpen, daarna naar de kamer. Met Bianca ben ik op een zaterdagavond later op de avond begonnen op de bank tegenover de bar en uiteindelijk heeft ze het daar op de bank heerlijk oraal afgemaakt.
 
Vrijdag dan toch eens Babylon geprobeerd. Mooie club en een veel betere tuin dan Sixsens of Venus. Ook niet zo druk als Sixsens en FKK zoals ik het wil. Ik was er vroeg en toen ik de tuin verkende zag ik dat Tanja mij stond te observeren. Terug bij de koffie zocht ze weer mijn blik. Uiteindelijk zat ik van mijn koffie te genieten bij het zwembad toen ze kwam vragen of ik op haar wachtte… Een mooi klein meisje met lekkere tietjes en strak kutje; ze was te vinden voor sex op het bed in de tuin dus het werd openbare buitensex. Ze zoent heerlijk maar helaas ging er een condoom om bij het pijpen. Heerlijk cowgirl afgemaakt. Een goed begin. Ontbijt en een uur later kwam ik haar weer tegen en kon ik niet van haar afblijven. Ze was met Melissa en stelde een trio voor. Maar ik twijfelde vanwege pijpen met, dus het werd Melissa. Melissa heeft een leuk gezicht en grote tieten. Haar blowjob is geweldig, heerlijk genoten. Even twijfelde ik om alsnog Tanja erbij te vragen; volgende keer doe ik dat misschien. Terug in de lounge was het moeilijk om een lekkere donkere dame te weerstaan maar met mijn postuur heb ik liever kleine meisjes. Karla had me gespot en lag voor ik het weet zoenend bovenop me. Een mooie geile meid dus dan maar een vluggertje maar geen klik. Uiteindelijk zag ik de kleine Tanja weer en kon ik haar niet weerstaan; ze had haar date op de kamer achtergelaten om even te roken maar zag dat ik weer zin in haar had; dus een kusje en de belofte snel mij op te zoeken. En jawel, ze kwam bij me liggen met een sigaretje en dan feest, dit keer op de kamer. Ze zoent echt lekker en bij het pijpen bleef dit keer het rubbertje achterwege. Heerlijk lange neukpartij waarbij me opviel dat ze dit keer geen glijmiddel nodig had en nog even in elkaars armen relaxen. Uiteraard wilde ze weten wanneer ik weer kwam. Ik heb er een nieuw schattig vriendinnetje bij. Dit is voor herhaling vatbaar.
 
Om 11.30 uur was ik dan voor het eerst binnen in een Duitse saunaclub. Binnen een half uur lag ik al met Rebecca op een kamer. Een heerlijk halfuurtje. PZC is standaard en neuken kan ze ook lekker. Ze doet lekker mee en al vroeg een heerlijke ervaring.
Daarna maar eens naar het buffet gegaan. Lekker eten al had ik iets meer verwacht. Voor 70€ mag je best wat verwachten, maar wellicht komt dat nog bij het avondeten. Dranken zijn ook inclusief dus om 13.00 uur mijn eerste biertje. Het weer was nog niet zo mooi, dus het meeste speelde zich binnen af.
Een prachtig meisje kwam binnen op slippers en werd meteen terug gestuurd om hakken aan te doen. Maar toen ze terug was heb ik haar meteen aangesproken want dit soort jonge knappe meiden is niet altijd beschikbaar. Zoë (of Zoey) is een schitterend Duits meisje met een brilletje. Haar lichaam is perfect en ze heeft een mooie witte, blanke kleur.
Ze was wel wat afstandelijk bij het aanspreken en ze leek er niet echt zin in te hebben. Ze zat nog in gesprek met een andere Duitse schoonheid en ik moest dus maar even wachten. Is natuurlijk haar goed recht, maar na 15 minuten ging ik eens vragen of ze überhaupt nog wat ging doen. Ze bleef maar kletsen met de andere schoonheid en ik had nou niet het idee dat ze hier kwam om te werken. Ik had hier beter af kunnen haken, maar haar prachtige verschijning zorgde er toch voor dat we naar een kamer zijn gegaan.
Daar aangekomen ontdooide ze nog niet. Ze bleef afstandelijk en hoewel ze heerlijk zoende was het pijpwerk niet geweldig. Ik moest haar veel aanwijzingen geven. Tja...ze is pas 20 maar de meeste meisjes van 20 weten wel hoe ze een man moeten pijpen. Zij deed dit zo zacht en liefelijk dat ik er eigenlijk minder opgewonden van werd. Nou dan maar neuken. Condoom erom...veel te strak....waarom hebben ze alleen maar one size fits all?! Ging er bijna niet omheen en tegen de tijd dat het condoom erom zat was mijn opgewondenheid wel weg....dus weer pijpen....nou net stijf genoeg probeerde ik hem erin te doen...maar ze vond kennelijk niet dat ze glijmiddel nodig had want dat had ze niet...dus hoe ik ook probeerde, dat ding ging er niet in. Dan maar Doggystyle. Dat ging beter al had ze eigenlijk stiekem gehoopt dat ik het zou opgeven denk ik.... Doggystyle deed ze met tegenzin en terwijl ik bezig was in haar aan het stoten lag ze maar een beetje voor zich uit te staren met haar kont omhoog.
Dit zorgde echt niet voor enige opwinding, dus gaf ik het maar op na een aantal minuten. Dan maar pijpen en trekken om klaar te komen. Dit deed ze dan ook en na precies 30 minuten had ze de klus geklaard. Geen herhalingsgevaar.
Daarna maar eens de sauna in en de jacuzzi. Beetje zitten kletsen met een Duitser. Ook hij vond dat voornamelijk de Duitse meisjes wel heel erg met elkaar aan het babbelen waren en weinig met de klanten bezig waren.
De Roemeense meiden echter wel...die liepen je achterna en gingen ook buiten van bil met Jan en alleman. Lekker hoor in het openbaar.
Toen de andere Duitse schoonheid Annabel maar eens gevraagd. Hoewel ze de hele dag met Zoë zat te praten, had ik toch het idee dat dit wel iets beter zou gaan. Haar blik in haar ogen verraadde dat ze erg geil kon doen/zijn.
Op de kamer bleek dat ook en ik heb een zeer geile ervaring gehad. Meerdere standjes en pijpen als een pro (zonder uiteraard).
Hierna was ik bekaf en ging ik weer aan het zwembad liggen waar inmiddels de zon totaal doorgebroken was.
Er lagen alleen mannen en de meisjes zaten alleen maar in de serre te roken. Een enkele keer kwam er een Roemeense die een oudere man buiten op het bed een leuke tijd bezorgde. Was wel leuk om naar te kijken, maar na drie keer voelde ik al dat het niet veel meer zou worden.
Later lag ik in de bioscoop kamer een beetje uit te rusten (dat deden er meer). Sommigen lagen gewoon te slapen....in de hoek lag een van de meisjes in diepe slaap....
Ik lag een beetje bij te komen, toen Melissa zich aanbood om mij helemaal leeg te zuigen. Ik zei dat dit een zware uitdaging zou worden, maar ze nam de uitdaging aan. Nilfisk is er niets bij..man man man...wat een pijp kunsten....ze haalde daadwerkelijk alles uit de kast om mijn laatste lichaamssappen uit mijn ballen te zuigen en na 35 minuten lukte het haar nog ook....zo hard ben ik zelden klaargemaakt.
Hierna gaf ik volgende dames maar te weten dat er niets meer in mij zat. 4x op een dag is voor mij echt de limiet, zeker met goed eten en bier.
Ik dacht ik wacht nog even het avondeten af, maar helaas kwam er niets nieuws. Het buffet bleef hetzelfde en volgens mij kon je nog wel iets bestellen, maar dit was te onduidelijk en de mensen die dit regelden waren nou niet al te sympathiek.
Het viel me trouwens op dat überhaupt de gastvrouwen niet erg sympathiek waren. Vroeg je een biertje dan bleek dat ongeveer de lastigste vraag van die dag en ook werden mensen die hun koffie meenamen naar het zwembad er op een heel onsympathieke manier erop aangesproken dat het niet de bedoeling was om koffie aan het zwembad te drinken. Dat er iemand de hele middag op zijn smartphone zat te tikken bleek geen probleem...met die man had dezelfde gastvrouw een gesprek terwijl hij zijn mobiel in zijn hand had....terwijl dit toch wat ernstiger is dan een koffiekopje.....het hoort gewoon niet dat er mensen met hun mobiel rondlopen. Van de dames kan ik het nog begrijpen...die vervelen zich kapot en gaan natuurlijk geen filmpjes maken...maar van de klandizie moet echt niet kunnen.
Toen het avondeten dus niets bleek te zijn ben ik maar weggegaan, waarbij de vrouw des huizes....een nette dame met bril op zowaar WEL sympathiek mij gedag zei. Dit was dan ook het enige personeelslid die wist wat ze deed en die vriendelijk was.
Begrijp me goed...ik heb een top dag gehad en ga zeker terugkomen. Er waren genoeg mooie meiden van tussen de 19-30 jaar. Ook liepen er oudere dames rond, maar daar val ik niet op.
Rebecca 7.5
Zoë 6.0
Annabel 8.5
Melissa 8.0

Annabel zou ik zo weer doen...wat een leuke mooie meid. Jammer dat ze de hele middag zit te kletsen met andere Duitse meiden. Zou ze echt zelf een beetje contact maken dan zou dit haar met gemak een 10 opleveren. Maar ik denk dat ze dit niet nodig heeft...de mannen komen vanzelf haar kant op.
 
Ik lag een beetje bij te komen, toen Melissa zich aanbood om mij helemaal leeg te zuigen. Ik zei dat dit een zware uitdaging zou worden, maar ze nam de uitdaging aan. Nilfisk is er niets bij..man man man...wat een pijp kunsten....ze haalde daadwerkelijk alles uit de kast om mijn laatste lichaamssappen uit mijn ballen te zuigen en na 35 minuten lukte het haar nog ook....zo hard ben ik zelden klaargemaakt.


Melissa pijpt echt als de beste. Als ze een volgende keer er weer is wil ik haar beter leren kennen.
 
Zou ze echt zelf een beetje contact maken dan zou dit haar met gemak een 10 opleveren.
In Babylon is het altijd een beetje traditie geweest dat de dames geen of toch maar weinig initiatief nemen. Persoonlijk vind ik dat best. Ik hou er niet zo van dat je alle vijf minuten de avances van een dame moet afwijzen omdat je nog aan het recupereren bent of gewoon even rustig wil zitten wachten tot je favorietje weer beschikbaar is.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een dag later in Ratingen bij Aquapulco geweest. Dat was nogal een shock.
Die club is dan geen FKK dus lopen de dames in lingerie. De dames zijn vrijwel allemaal Roemeens en missen toch een bepaalde frisheid die men in Babylon wel had.
Het eten was ronduit teleurstellend. Het zag er allemaal nogal krakkemikkig en oud uit.
Na Babylon was dit een teleurstellende gebeurtenis.
Een meisje deed haar best, maar de kamers zonder airco kon je amper vol gaan...de dame zei het zelf ook....de klanten konden amper klaarkomen met die hitte en iedereen zat onder het zweet...
Dan was Babylon echt totaal anders. Babylon een 9 en Aquapulco een 5
 
Ik ben ook wel eens geïnteresseerd in zo'n bezoek aan een saunaclub.
Hoe gaat dit in zijn werk?…………………Of is er iets van een "all-in" concept?
Hoor het graag!
Gr. Robert

Hi Robert. Het gaat eigenlijk zoals je zegt. Komt binnen bij de balie en betaal de entree. Je krijg dan de handdoek, de slippers en je berenvel(badjas). Je kan dan de hele dag gebruik maken van sauna, event zwembad en softdrinks/bier en buffet.
De dames die daar rondlopen of zitten kan je aanspreken of zij spreken jou aan. Je kan dan aangegeven of je geïnteresseerd ben of niet. Dan eventueel de service van de dame bespreken en tijd en vergoeding. Naar de kamer even sporten samen en na afloop naar de lockers waar zij buiten even wacht als jij je geld haal om aan haar te overhandigen.
Kom je voor het eerst kijk eerst even de kat uit de boom. Ze kunnen zien dat je nieuw ben en daar gebruik van maken. Ga anders met iemand met ervaring. Op deze site zijn er genoywaar je ook eventmee kan afspreken.
Succes en laat het ons weten
👍
 
In Babylon is het altijd een beetje traditie geweest dat de dames geen of toch maar weinig initiatief nemen. Persoonlijk vind ik dat best. Ik hou er niet zo van dat je alle vijf minuten de avances van een dame moet afwijzen omdat je nog aan het recuperen bent of gewoon even rustig wil zitten wachten tot je favorietje weer beschikbaar is.
Klopt. Van oudsher een club waar mensen komen voor een rustig relax bezoek. Zeker voorheen spraken de meeste dames goed Duits. Dat zal nu wel minder zijn.
 
Ik ben een dag later in Ratingen bij Aquapulco geweest. Dat was nogal een shock.
Die club is dan geen FKK dus lopen de dames in lingerie. De dames zijn vrijwel allemaal Roemeens en missen toch een bepaalde frisheid die men in Babylon wel had.
Het eten was ronduit teleurstellend. Het zag er allemaal nogal krakkemikkig en oud uit.
Na Babylon was dit een teleurstellende gebeurtenis.
Een meisje deed haar best, maar de kamers zonder airco kon je amper vol gaan...de dame zei het zelf ook....de klanten konden amper klaarkomen met die hitte en iedereen zat onder het zweet...
Dan was Babylon echt totaal anders. Babylon een 9 en Aquapulco een 5
Babylon is tegenwoordig wat ze noemen een premium saunaclub en Acapulco een budgetclub dat is te merken in de entree, en de faciliteiten natuurlijk.
Ook de dames zijn in de Acapulco een beetje goedkoper, maar op de faciliteiten na vindt ik de dames in Acapulco nou ook niet zo heel veel slechter.
In ieder geval qua optiek het is wel zo dat dames die slechte service leveren in Babylon sneller niet meer welkom zijn als in in de Acapulco.
Toch als je de prijs/kwaliteit naast elkaar legt denk ik dat de Acapulco meer verdient als een 5 maar dat is mijn persoonlijke mening.
 
Ik probeer lid te worden van saunaclubs.org en inmiddels een account, maar ik heb de bevestigingsmail nooit gekregen en kan niets op die site bijdragen. Erg irritant. Ik heb al meerdere keren een 'resend' mail gevraagd, maar ik krijg niets binnen. Ook niet in mijn spambox.
 
Donderdag 15 september.

Na een voor mij drukke zomer werd het weer tijd om naar een club te gaan en omdat ik geen zin had om meer dan 2 uur in een auto te zitten werd dat dus Bab. Vanaf oktober zal het weer richting Darmstadt zijn.

Er was maar weinig volk donderdag, de opening van die veelbesproken club zal er wel voor iets tussen zitten zeker...
Niet erg : de line up was redelijk, dwz geen Dolli doch wel enkele nieuwe gezichtjes.

Een nieuweling : Zoë. Duits, en héél groot : 1 meter 80 zonder schoenen. In de club gedroeg ze zich nogal hautain (zoals wel meer Duitse trienen) doch op de kamer viel het best mee.
Tongzoenen deed ze wél, ik had ergens gelezen dat ze dat niet deed, en pijpen was zelfs zo goed dat ik zo ben klaargekomen. Een meevaller van formaat, ik weet dat nieuwelingen wel eens een mindere service geven. Echt nieuw is ze niet meer : naar eigen zeggen heeft ze ook even in Acapulco Gold gewerkt. En ze heeft zowaar een beugel, hetgeen haar zeer menselijk maakt.
Voor herhaling vatbaar dus.
smile2.gif


De culinaire zin : het eten was zoals altijd eerder sober doch goed van kwaliteit. Ik heb vannacht en vandaag geen darmklachten gehad, hetgeen na bezoek van andere clubs al wel is gebeurd.
mad.gif


De wellness zin : Het stoombad staat nog steeds uit; sauna en bubbelbad waren ok.
smoke.gif


En dan een tweede kamergang met Pamela, nog een nieuwe meid van vooraan de 20. Meisje met mooie borstjes en een lekkere kont. De seks was eerder gewoontjes; een herhaling zal er niet zijn.
cool.gif


Het was heel leuk; binnenkort kom ik nog wel eens langs.
wink2.gif
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Voor het eerst deze club gisteren bezocht met een maatje.
Vanaf Amsterdam in de middag vertrekken moet je rekening houden met ongeveer 3 a 3,5 uur reistijd i.v.m. de drukte, volgende keer beter plannen en iets eerder vertrekken dan maar.
Aangekomen bij de club moet je eigenlijk er om heen rijden via een ander straat waardoor je de achterkant van het pand bereikt met voldoende parkeerplekken.
Aangekomen op een parkeerplek met heel veel Belgische kentekens en een enkele gele plaat. Opvallend dat er meer Belgen waren dan de Duitsers.
Bij de thekefrau afgerekend en een hand en baddoek ontvangen na het aftikken van 70 euro's, best prijzig maar hetzij zo.
In de kleine kleedkamer omgekleed en als er meer dan 6 mannen staan druk je met je leuter tegen een ander aan :) , echt klein.
Binnen zag verder alles netjes uit, verdere details niet nodig, eerdere recesenten hebben al hun bevindingen doorgegeven.
Eten vond ik waardeloos, niet lekker in ieder geval, wat dat betreft is het bij lange na geen Club Mondial in Keulen.
1 x koffie genomen uit automaten die tergend langzaam werken tot je een kopje zure koffie krijgt, ook dat vond ik tegenvallen. 2 x een colaatje genomen waar weinig koolzuur in zat. Overall vond ik dus eten en drinken waardeloos, helemaal als ze nog eens 70 euro entreekosten innen.

Ik heb kunnen kameren met Bella, een leuk uitziende meid, redelijk gevuld en herkenbaar aan 2 pukkels boven haar rechter oog.
Heerlijke en rustige pijpbeurt gehad en intiem gedaan in missio postitie waarbij ik maar moeilijk klaar kon komen in haar strakken poesje, ook een strakke condoom was daar debet aan.
Uiteindelijk laten masseren en trekken om vervolgend lekker te komen. Een lieve meid die ook gewoon de tijd volmaakte. Helaas kreeg ik ook een scheurtje aan mijn penis waardoor ik ook geen zin had in een tweede ronde.

Omgekleed en naar buiten gegaan om vervolgens om mijn maatje te wachten maakte ik ook kennis met Eddy die ook vertrok. Aardige en sympathieke vent die af en toe binnen zijn ronde doet of alles naar wens is bij iedereen.

Of ik hier terug kom weet ik niet, ik voel me beter op mijn gemak in Herne bij Club Salome.
Meiden zijn niet veel minder mooi, qua prijs ook beter in verhouding.
Interieur is minder maar daar kom ik niet voor, in ieder geval krijg je iets meer terug van je entree kosten.
 
Afgelopen vrijdag naar Babylon geweest. Het is een hele rit, maar het zou redelijk weer worden en dus zou het buiten ook te doen zijn.
Rond 12 uur was het al aardig druk maar de verhouding tussen dames en heren was scheef.
Gelukkig waren er enkele leuke dames maar wel allemaal Roemeens.
Eerste ronde van de dag was met Mary. Een super skinny Romeense die op de kamer minder geil was dan toen ze rondliep.
PZC was goed en neuken was met handje erbij. Dat had ik niet verwacht in een club als Babylon.
Doggy afgemaakt. Lekker hard genomen. Is altijd lekker met zo'n Skinny Lolita type.
Daarna naar het buffet wat erg tegenviel.
Gelukkig had ik niet het volle pond betaald en had ik een bonuskaart.
Daarna naar Alicia en dame met bril waar ik vooraf bij afspraak dat het voornamelijk ging om PZC en CIM. Voor dat laatste moest ik €25 extra betalen wat ik niet veel vond.
In de kinderkamer heeft ze me compleet afgezogen. Ze deed dat erg lekker en ging met haar iemand langs mijn hele kruis en alles wat er omheen zit.
Eer en daar zaten mensen naar ons te kijken maar dat maakt mij weinig uit.
Ik kwam klaar in haar mond. Het was heerlijk.
Weer later ben ik nog een keer naar een kamer geweest met een Roemeense dame maar deze had er duidelijk weinig zin in waardoor het bij mij ook lastiger ging.
Jammer dat er geen Duitse meisjes waren die zijn over het algemeen iets lekkerder en vooral iets gewilliger.
Wat wel gewoon erg g*** is is dat alle dames naakt lopen. Je weet dus meteen wat voor vlees je in de Kuip heb.
Ook liep er vrijdag een dame rond waarvan ik vrijwel zeker weet dat ik haar eerder in films ben tegengekomen. Helaas kan ik niet achterhalen wie het was.
Dit was de tweede keer dat ik een Babylon was en ik moet zeggen deze keer minder enthousiast.
Gaandeweg de dag werd er overal in het pand gerookt en daar hou ik niet van.
Daarbij waren er veel meer mannen dan vrouwen en die vrouwen die er waren kwamen voornamelijk uit Roemenië en deden erg hun best om op een kamer terecht te komen maar wat je daarna op de kamer meemaakt is meestal minder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan