AANHOUDER
Op de 13e van de 9e hoopte ik miss ijsbeer 2022 te ontmoeten. Helaas was ik de vorige keer vergeten naar haar tamtam te vragen. En met het ontbreken van een AWL of zelfs maar een GPL, was het een gok of ze er zou zijn.
Gelukkig zijn de sauna, jacuzzi en voederbakken wel altijd aanwezig

Dus na de entree te hebben voldaan me eerst maar een tegoed gedaan aan het buffet met lekkere gebakken spekkies. Soepje erbij... hmmm, krijg alweer trek...
De 2 Duitse dames Vivien en Annabel gespot. Laatst genoemde leek m'n oogcontact te mijden. Jammer.
Dan maar heerlijk in de wellness wezen uitbuiken en ontspannen. Zwembad maar 1x kort in geweest. Veels te fris voor deze koukleum...
Wie mij weer mocht opwarmen was Antonia. Eerst haar lekker losgemaakt en voor de verandering begon in de kino al de viespeukerij, om ons uiteindelijk terug te trekken voor het intiemere gedeelte. Geweldig van elkaar genoten tijdens de kamergang.
Even een warme hap genomen en weer een wellness rondje gedaan. Erg fijn dat het in Babs zo uitgebreid is en lekker in een oase van rust afgelegen van de rest. Wel jammer was dat de stoomcabine maar moeilijk op temperatuur lijkt te komen. Drukken op die knop lijkt niet altijd te werken.
Na bijgekomen te zijn wilde ik wel es kijken of Mary ten tonele is gekomen. Op de weg vanuit de tuin zag ik Annabel en Vivien bij elkaar zitten. Ik begroete beiden en besloot de stoute schoenen aan te trekken en te vragen of Annabel tijd had. Tot m'n verbazing leek ze er voor open te staan, maar wilde eerst nog haar sigaretje opmaken. Dat liet ik me geen 2x zeggen en vroeg of ik erbij kon zitten. Dat was ook geen punt en gezellig babbeltje gedaan.
Na een poosje merkte ik dat haar sigaretje bijna op was en kondigde aan me even te gaan opfrissen voor het kameren. Wel zo netjes en moet m'n naam wel eer aan doen.
Niet veel later verlieten we Vivien en eenmaal op de kamer ontdooide deze ijskoningin als sneeuw voor de zon en ontspon er een ouderwets goeie GFE op de kamer. Ze was heel gepassioneerd, deed alles met gevoel en ik genoot in het bijzonder van haar minder gangbare handjob. Het beviel me zo goed dat de kamergang uitliep.
Ik ben blij dat ik toch nog een poging had gewaagd en niet had opgegeven na diverse pogingen in het verleden. Hoe zegt met dat ook al weer... de AANHOUDER wint.
Want hoewel ze voor sommigen dus buiten de kamer niet zo makkelijk benaderbaar is en ze waarschijnlijk haar klanten uitkiest, maar als je eenmaal bent 'goedgekeurd', lijkt het er op dat op de kamer alle registers open gaan...
Na weer even opgeladen te zijn bleek na een rondgang Mary niet te zijn opgedoken. En volgens dame hoef ik er niet meer op te rekenen, want Mary is geen laatkomer.
Ik zette m'n pijlen dan maar op de rest van de dames. Ene Daria viel wel in de smaak en na een korte introductie tijdens een Babylonisch waardig kamertje heerlijk van elkaar genomen.
Erna had ik wel trek in een lekkere steak. Helaas bleken we het te moeten doen met de buffetbakken. Smaakte me ook prima, maar vind het gemis van de steak toch wel jammer.
Dan maar ander vlees voor in de plaats, in de vorm van ene Alessia. Ik moet bekennen dat ik me, net als zo veel dames, haar niet meer voor de geest kan halen. Maar volgens m'n dagboekje bleek de klik er wel te zijn geweest, want het werd een volle kamergang. Terwijl ik meestal van de halve uurtjes ben. Ook met haar geweldig van elkaar genoten.
Na nog een wellness rondje twijfelde ik of ik nog een kamertje zou doen. Soms kun je beter op een hoogtepunt stoppen. Doch, ik wou de avond met nog een kamertje afsluiten. Dat had ik beter niet kunnen doen. Sandra was verder correct en hoewel ik geen ademnood kreeg had ze wel een groen hartje. De klik ontbrak echter en het werd een redelijk kamertje. Misschien was ik ook wel moe.
Doch, voldaan na een mooie dag huiswaarts gekeerd.