Algemeen Babylon bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mary en Georgina zijn echt zussen.

Kostprijs : twee keer 60 euro voor een half uur, wil je dat ze met mekaar spelen kost dat twee keer 30 euro extra.
Wil je nog extra's zoals klaarkomen in de mond (mag eigenlijk niet maar soit) kost dat nog eens 30 euro.

Spreek altijd op voorhand goed af wat je wil.
 
Mary en Georgina zijn echt zussen.

Kostprijs : twee keer 60 euro voor een half uur, wil je dat ze met mekaar spelen kost dat twee keer 30 euro extra.
Wil je nog extra's zoals klaarkomen in de mond (mag eigenlijk niet maar soit) kost dat nog eens 30 euro.

Spreek altijd op voorhand goed af wat je wil.
Heel erg bedankt voor de informatie. Geil dat die twee echt zussen zijn! Grote todo op de Bucket list erbij.

Je zegt "spelen". Beffen en zoenen ze elkaar ook?
 
Wil je nog extra's zoals klaarkomen in de mond (mag eigenlijk niet maar soit) kost dat nog eens 30 euro.

Spreek altijd op voorhand goed af wat je wil.
In the heat of the moment kan er veel gebeuren dus afspraken zijn verduldig. CIM varieert in deze SC van het klassieke 25 tot 50 € afhankelijk van de dame. In een trio willen de 2 dames zich al eens laven maar dat betekent ook dubbele honoraria.
 
Het is een prognose voor de lopende en volgende week, dus altijd onderworpen aan wijzigingen en onder voorbehoud. Babylon is een van de weinige SC die zich deze moeite getroosten. Je kan het gebruiken om een bezoek te plannen in de lopende of volgende week ifv de aanwezigheid van bepaalde dames. Nog altijd handiger dan een lijst aan telefoonnrs verzamelen en maar constant appen dat ook geen garantie biedt. Dus een Pinokkiolijst is het geenzins want dan zou men opzettelijk liegen, het is enkel een prognose ter info.
 
Paar weken geleden een heerlijk bezoek gehad.
Tijdens het eerste uur naar de kamer gegaan met Mary. Een Roemeense met een heerlijk jong lichaam. PZC heerlijk en daarna lekker zoenen in missionaris.
Afgemaakt met Doggy, waarbij haar handje het condoom vast hield. Beetje jammer.
Na een uurtje met een andere dame naar de Kino gegaan. Ze zoog me helemaal leeg. Heerlijk in haar mond gekomen. Ze zoog daadwerkelijk de laatste druppels uit mijn lul.
Laatste ronde nog naar een kamer geweest met een dame die vroeger in Rotterdam ontving.
 
DROP DEAD

Na een ontbijtje in een club elders, op de 7e van de 9e in de ochtend aangekomen bij Babs.
Na de entree afgetikt te hebben kreeg ik m'n sleutel en handdoekjes mee. Even opfrissen en snuffelen in de voederbakken. Met de lekker gebakken bacon kon ik de verleiding niet weerstaan om nog een brunch mee te pakken ^_^'

Nadien lekker uitbuiken in hun wellness. De stoomcabine kwam vlot op temperatuur. En de jacuzzi was ook lekker warm om in te liggen dobberen. Sauna goed heet, zonder dat de worst gelijk kookt...
Alleen het zwembad was me te fris. Lekker om even een duik te nemen na een sauna rondje, maar voor deze koukleum niet om wat rustige baantjes te trekken.

Kwa dames waren er die dag circa 15 om uit te kiezen. Antonia en ik hadden elkaar al gespot. Ik polsde even tot hoe laat ze zou blijven, omdat ik sowieso nog eens op herhaling met haar wilde. Maar plan was om eerst te kijken of ik andere dames op de wish list kon spotten. Ik hoopte Dolli tegen het fraaie lijf te lopen, maar die was er helaas niet. Een andere dame die ik hoopte te ontmoeten bleek er wel te zijn. Ik zag namelijk een hele fraaie DROP DEAD gorgeous slanke brunette in de serre bij het zwembad met een andere brunette te zitten. Dat bleek haar zus te zijn. Die probeerde me te verleiden tot een trio. Ik gaf aan niet zo van het multi tasken te zijn, maar wel interesse te hebben om nader kennis te maken met haar zusje. Toen ik hoorde hoe ze heet dacht ik gelijk bingo! Ze blijkt te luisteren naar de naam Mary. Al enkele goeie recensies van d'r tegen gekomen.
Na nog wat gebabbel ging ik me gauw opfrissen om vervolgens wat intiemer kennis met elkaar te maken. En boy, wat ben ik blij te hebben ontmoet. Ik vind d'r een topper. Fraai snoetje, prachtig slank lichaam, ouderwets goed en een intiem gevoel waarbij we geweldig vannelkaar genoten hebben tijdens de kamergang. Ik moet nog es een keer op herhaling gaan om de knoop door te kunnen hakken, maar zij zou wel eens naar miss ijsbeer 2022 kunnen schieten. Sowieso in de top.

Erna een smakelijke lunch verorberd en even bijkomen in de wellness.

Het werd onderhande hoog tijd om mijn afspraak met Antonia na te komen. Haar eerst uitgebreid gemasseerd en daarna doorgegaan naar de kamer. Ik weet niet meer of het een heel of half uur was, maar in elk geval weer geweldig van elkaar genoten met een Babylonisch waardige service.

Het was weer een geslaagd bezoekje. Ik heb beetje een dubbel gevoel bij de hoge entree. Enerzijds mokt deze Dagobeer om elke prijsstijging en is ook nog eens de steak er niet meer dagelijks.
Aan de andere kant is de wellness wel 1 van de uitgebreidste in het SC landschap. En de meeste dames zijn er ouderwets goed.
Per saldo vind ik een bezoek het nog wel waard. Vooral als er zo een topper als Mary rondloopt...
 
AANHOUDER

Op de 13e van de 9e hoopte ik miss ijsbeer 2022 te ontmoeten. Helaas was ik de vorige keer vergeten naar haar tamtam te vragen. En met het ontbreken van een AWL of zelfs maar een GPL, was het een gok of ze er zou zijn.

Gelukkig zijn de sauna, jacuzzi en voederbakken wel altijd aanwezig ;)
Dus na de entree te hebben voldaan me eerst maar een tegoed gedaan aan het buffet met lekkere gebakken spekkies. Soepje erbij... hmmm, krijg alweer trek...
De 2 Duitse dames Vivien en Annabel gespot. Laatst genoemde leek m'n oogcontact te mijden. Jammer.
Dan maar heerlijk in de wellness wezen uitbuiken en ontspannen. Zwembad maar 1x kort in geweest. Veels te fris voor deze koukleum...

Wie mij weer mocht opwarmen was Antonia. Eerst haar lekker losgemaakt en voor de verandering begon in de kino al de viespeukerij, om ons uiteindelijk terug te trekken voor het intiemere gedeelte. Geweldig van elkaar genoten tijdens de kamergang.

Even een warme hap genomen en weer een wellness rondje gedaan. Erg fijn dat het in Babs zo uitgebreid is en lekker in een oase van rust afgelegen van de rest. Wel jammer was dat de stoomcabine maar moeilijk op temperatuur lijkt te komen. Drukken op die knop lijkt niet altijd te werken.

Na bijgekomen te zijn wilde ik wel es kijken of Mary ten tonele is gekomen. Op de weg vanuit de tuin zag ik Annabel en Vivien bij elkaar zitten. Ik begroete beiden en besloot de stoute schoenen aan te trekken en te vragen of Annabel tijd had. Tot m'n verbazing leek ze er voor open te staan, maar wilde eerst nog haar sigaretje opmaken. Dat liet ik me geen 2x zeggen en vroeg of ik erbij kon zitten. Dat was ook geen punt en gezellig babbeltje gedaan.
Na een poosje merkte ik dat haar sigaretje bijna op was en kondigde aan me even te gaan opfrissen voor het kameren. Wel zo netjes en moet m'n naam wel eer aan doen.
Niet veel later verlieten we Vivien en eenmaal op de kamer ontdooide deze ijskoningin als sneeuw voor de zon en ontspon er een ouderwets goeie GFE op de kamer. Ze was heel gepassioneerd, deed alles met gevoel en ik genoot in het bijzonder van haar minder gangbare handjob. Het beviel me zo goed dat de kamergang uitliep.
Ik ben blij dat ik toch nog een poging had gewaagd en niet had opgegeven na diverse pogingen in het verleden. Hoe zegt met dat ook al weer... de AANHOUDER wint.
Want hoewel ze voor sommigen dus buiten de kamer niet zo makkelijk benaderbaar is en ze waarschijnlijk haar klanten uitkiest, maar als je eenmaal bent 'goedgekeurd', lijkt het er op dat op de kamer alle registers open gaan...

Na weer even opgeladen te zijn bleek na een rondgang Mary niet te zijn opgedoken. En volgens dame hoef ik er niet meer op te rekenen, want Mary is geen laatkomer.
Ik zette m'n pijlen dan maar op de rest van de dames. Ene Daria viel wel in de smaak en na een korte introductie tijdens een Babylonisch waardig kamertje heerlijk van elkaar genomen.

Erna had ik wel trek in een lekkere steak. Helaas bleken we het te moeten doen met de buffetbakken. Smaakte me ook prima, maar vind het gemis van de steak toch wel jammer.

Dan maar ander vlees voor in de plaats, in de vorm van ene Alessia. Ik moet bekennen dat ik me, net als zo veel dames, haar niet meer voor de geest kan halen. Maar volgens m'n dagboekje bleek de klik er wel te zijn geweest, want het werd een volle kamergang. Terwijl ik meestal van de halve uurtjes ben. Ook met haar geweldig van elkaar genoten.

Na nog een wellness rondje twijfelde ik of ik nog een kamertje zou doen. Soms kun je beter op een hoogtepunt stoppen. Doch, ik wou de avond met nog een kamertje afsluiten. Dat had ik beter niet kunnen doen. Sandra was verder correct en hoewel ik geen ademnood kreeg had ze wel een groen hartje. De klik ontbrak echter en het werd een redelijk kamertje. Misschien was ik ook wel moe.

Doch, voldaan na een mooie dag huiswaarts gekeerd.
 
Een ongeluk komt nooit alleen

Afgelopen donderdag was ik nog eens in Babylon.
De weg naar Babylon verliep echter niet zorgeloos : er was een file op de A44 en in Elsdorf city stonden een paar brandweerauto's te toeteren. Een ongeluk komt nooit alleen...

Afin. Ik zag dat er een behoorlijke line-up was, maar ook dat het aantal heren minder dan het aantal dames was. Of dit nog rendabel is... Eddy zat aan een tafeltje met een groot glas wijn, dus hij kan er nog van leven wellicht.

Ik had goesting en in de ronde zetel zat Daniela, een meisje met veel tattoos en een lekkere kont. Ik ben er naast gaan liggen en gelijk begon ze me te kussen. Maar snel naar een kamer, beneden.
Op de kamer nog meer kussen en likken, pijpen en neuken ook natuurlijk. 't Was mijn eerste van de dag en aangezien de nood hoog was... 60 euro welbesteed.

Tussendoor iets gegeten uit de warmhoudbakken en wat gewellnesst. Zoals gezegd er was niet zoveel volk hetgeen ook voordelen heeft natuurlijk.
tongue.gif


Wat later kwam ik Pamela tegen. De vorige keer was ik met haar op de kamer en was het maar povertjes. Blijkbaar wist ze dat nog en vroeg een tweede kans. Die wou ik haar wel gunnen. En het was beter! Kussen pijpen neuken, ze leert bij. Ook qua communicatie ging het wat vlotter. Nu duurde het (gelukkig) wat langer : een klein halfuurtje had ik nodig om 60 euro kwijt te geraken...

En dan weer een saunaatje, en een bubbelbadje...

En dan ineens liepen er een paar mensen in uniform en met een walkie-talkie door de wellness.
eek.gif
Ze waren beleefd doch ik wist al hoe laat het was...
Een controle van een of ander Ordnungsambt. Alle meisjes werden samengebracht in de achtergedeelte van de club; ook alle kamers werden gecontroleerd en de activiteiten gedwongen stopgezet. Nu ja alle, toen de controle al een tijdje aan de gang was kwam er toch nog een koppeltje te voorschijn tot irritatie van de hoofdinspecteur.
En als alle meisjes samenzitten zie je de volledige line-up; zelfs Alexa was er, die had ik de hele dag niet gezien en stond ook niet op de GPL...
De controle liep vlot en duurde slechts een 3 kwartier. Alle meisjes die gecontroleerd werden kregen een armbandje als bewijs. Op het einde van de controle was er zelfs wat ambiance tussen de dvp's en de politie-dames, vijandigheid was er dus zeker niet.

Later, na het flikken-intermezzo, leek het mij tijd voor toch een derde kamergang. In de zetel lag Leah, de Leah die hier en daar zo veel besproken werd. Ik vroeg haar wat er nu van aan was, dat verhaal van Golden Gate. Ze vertelde dat ze nooit in GG geweest is. Ik geloof haar op haar woord.
biggrin.gif

En ik ben met haar naar de kamer gegaan, maar dat had ik beter niet gedaan. Was het omdat het de derde keer was of omdat er nog wat stress van de controle hing...
Tongzoenen was erg matig en bij het pijpen schuurde ze iets te veel met haar tanden over mijn vel.
redface.gif
Dan maar neuken en daar vond madame dat ze mijn lid met het handje moest vasthouden. Dat vind ik maar niks en ik heb dan maar de hand aan mezelf geslagen; terwijl ze met haar tong tegen die van mij aanzat. 60 euro kreeg ze, voor toch een tegenvaller. Een ongeluk komt nooit alleen maar ik liet het niet aan mijn hart komen. 't Kan niet alle dagen kermis zijn zei mij pa zaliger altijd. En ik had al bij al toch een prima dag gehad ondanks de calamiteiten.

Bij het naar buiten gaan verontschuldigde theke Astrid zich voor de controle maar ik antwoordde dat het niet erg was; ze kan er niet aan doen natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Op 11 November, de dag dat wapens zwegen gaan vieren in Babylon met een wandelcollega.
Deze maakte mij even voor vertrek erop attent dat op de website van Babylon vermeldt stond dat men hier het begin van het Carnavalsseizoen zou vieren. Pret verzekerd.

Onderweg geens noemenswaardige problemen op de weg en na even rondgekeken te hebben in de straat vlot een legale parkeerplaats gevonden.
Een de deur openging kwam de carnavalsmuziek ons reeds tegemoed. Enkele dames verkleed, maar de meeste met alle troeven zichtbaar.

Snel afgerekend, gedoucht, ons adamskostuum aangetrokken en een drankje genomen aan de bar.
Er was rond 14u00 al een grote verscheidenheid aan dames aanwezig: van licht tot heel donker, van klein tot groot ( al is dit ook vaak aan het effect van de hakken te wijten).

Delta voelde zich als kind in een snoepwinkel. 80% van de dames zag er goed tot zeer goed uit.
In de loop van de namiddag genoten Christina en Iman. De recensies kun je op dit forum lezen.

Buiten de dames ook nog genoten van een goede saunabeurt. Zoals hoger werd aangehaald was het iets te koud om te zwemmen, maar om even als dompelbad te gebruiken na de sauna: ideaal.
De buitenbedden waren ook fijn om af te koelen na de sauna.

Nog fijn even in de jacuzzi en de batterijen waren weer opgeladen.
Het eten was van een redelijke kwaliteit: niet dat men de sterren dient uit te delen, maar het was OK. Ook enkele gezonde opties.

Sfeer was ook wel oké, De bezoekers waren allemaal heel relaxed. Geen opgefokt gedoe.
Eddy, de eigenaar of manager, liep ook rond in de zaal. De man heeft de juiste stiel gekozen, hij geniet zichtbaar van te praten en lachen met klanten en het de klanten naar hun zin te maken.
Na een kort praatje kregen we van hem een shotje van het huis aangeboden.

Tenslotte de kamers: wat ik zeer positief vind is dat er een paniekknop is in de kamers.
Het was de eerste keer dat ik in een FKK kwam, maar wat mij betreft niet de laatste keer.
Ik vind het heel positief dat de dames, voor een zeer geringe bijdrage, zelfstandig kunnen werken in alle veiligheid en in hygiënische omstandigheden. Dat is in mijn ogen de grote meerwaarde aan dit concept.

Qua prijzen:
70 euro inkom
60 euro/ half uur "basis"
110 euro / uur "basis"


Het enige nadeel is dat een aantal van de carnavalsliederen nog steeds in mijn hoofd zitten ;) :)
 
DELEN

Op de 29e van de 11e besloten mn geluk te proberen of Mary aanwezig zou zijn. Omdat ik me die dag verslapen had, kwam ik pas wat later in de middag aan. Samen met kameraad Klaus maakten we een rondje en troffen Mary al gauw in de serre aan. Helaas zat ze naast een beer. Ik vroeg of ze strakjes tijd voor me zou hebben. Gelukkig wilde de vriendelijke mede beer wel zijn speeltje DELEN. Over anderhalf uur zou ze vrij zijn. Dat gaf mij tijd om nog andere dames uit te proberen.
Klaus had al snel aanspraak bij de overige dames en zijn zak was sneller geleegd dan de mijne ;)
Er waren zo een tiental dames en iets minder heren. Dus voor de heren voordelig.

Zelf spotte ik al gauw Antoinia die ook op mijn wenslijstje stond. Introducties zijn na al die jaren niet meer nodig en niet veel later lagen we geweldig van elkaar te genieten tijdens een kamertje. Babylon waardige service.

Erna lekker een hapje gegeten en op een bankje zitten uitbuiken met Oranje tegen Qatar op de buis.
Een poosje later kwam Mary me ophalen. Wat een lekker ding is ze toch. Geweldig van elkaar genoten tijdens de kamergang. En ouderwets goed.

Tijd voor een wellness rondje zat er niet in, aangezien Klaus nog ergens elders zn zak wilde legen. Tevreden de club weer verlaten. Die zag er overigens weer netjes en onveranderd uit ten opzichte van de laatste keer dat ik er was.
 
BAMBI

Op de 17e van de 1e me een half uurtje na openingstijd gemeld bij de receptie.

Opgefrist en omgekleed bleek dat er alleen nog 2 bacon kruimels in de bakken lagen. Volgende keer maar eerst schansen...
Door de dag heen lag er rijst met kip in een sausje en pasta met bloemkool. Dagelijks is er rond diner tijd een a la carte van oa varkens of zalm steak. Alleen op maandag en donderdag is er nog runder steak.

Het was niet heel druk die dag met zo een tiental dames en doorlopend circa 9 a 15 heren. Vooral wat later in de avond leken de heren duidelijker in de minderheid.

Van de wellness was de stoomcabine buiten gebruik. En nee, was niet kwestie van op het knopje drukken, want er lag een groot blauwe zeil in opgeslagen.
De jacuzzi leek op een behaaglijke 35 graden en de sauna zo rond de 80 graden. Het zwembad 2x als dompelbad gebruikt.

Ik had gehoopt dat Mary er zou zijn, maar helaas afwezig die dag.
Antonia was er wel en met haar geweldig van elkaar genoten op een kamertje.
Karla 'eiste' een kamer met me, maar ik had mn pijlen gericht op een jong hertje. Eerder die dag was er namelijk een wat oudere Bulgaarse dame die trots tegen Eddy vertelde dat ze een introducee mee had. Een slanke blondine die nieuw in het vak was.
En dat bleek later inderdaad. Condoom er eerst verkeerd op, en erg onwennig. Werd een matig milieu onbewust kamertje.

Bij het naar beneden terug lopen richting de receptie bleek nog maar eens hoe groen ze wel niet was. Onwennig als een BAMBI op die stelten flikkerde ze tot tweemaal toe zowat van de trap af. Moest d'r wel even helpen.

Voor de rest lekker varkenssteak gegeten en van de wellness genoten. Was weer een mooi dagje geweest.
 
Afgelopen vrijdag, met een kortingskaart van een ander forum, naar Elsdorf afgereisd. Ik kom er (al een jaar of 6) slechts een paar keer per jaar, blijf me enerzijds een vreemde eend voelen tussen de vele vaste gasten en anderzijds voelt het als thuiskomen 😇

Het parkeerterrein was om 13u al redelijk gevuld en ik verwachtte daarom dat er redelijk veel beren binnen zouden zijn.
Bij melding bij de theke werd mijn kortingskaartje nauwkeurig bekeken, meegenomen naar het kantoortje maar zonder verdere problemen goedgekeurd. Omkleden, mijn spullen in het te kleine kastje gepropt, opgefrist, kopje koffie genomen en eens bekeken wie er binnen waren.
Christina had zich al direct gemeld maar mijn enige ervaring met haar kort na Corona heeft er voor gezorgd dat ik met haar niet naar de kamer ga. Ze begrijpt het nog steeds niet, komt misschien nog ooit.
Verder bekende en nieuwe gezichten, onder andere 2 dames die een rondleiding kregen van de theke.

De auto's op het parkeerterrein waren toch geen indicatie voor het aantal beren. Ik denk dat de verhouding dames-beren in de middag 2-1 was, later werd dat voor de dames iets beter. Vorig jaar een leuke kamer met Justina gemaakt en daarom met haar op herhaling geweest. Tijdens de presales vertelde ze dat ze zich mijn gezicht wel herinnerde maar niet meer wist dat we een kamer hadden gedaan… daar ging mijn zelfbeeld van onvergetelijke toyboy. 🫣😜Toch een leuk half uurtje met haar gehad.

Voor mijn herstel naar de kino gegaan en daar proberen een schoonheidsslaapje te doen. Door verschillende paren en trio's die in de kino aan de slag gingen kwam er van slapen niet veel maar ben ook geen echte voyeur dus de stelletjes maar hun ding laten doen.

Na mijn pauze plaats genomen in de buurt van de grote tv. Op een gegeven moment aangesproken door één van de nieuwe dames. Ze was niet nieuw in het vak, ze zei eerder in München te hebben gewerkt. Haar benaderingstacktiek is wat kort door de bocht, de kamervraag kwam na 20 seconden. Ik was nog aan het herstellen maar hou sowieso van wat meer voorspel.
Later kwam Georgiana zich melden, die verstaat het verleidingsspel beter. Zij kon zich onze kamer van 1,5 jaar geleden nog wel herinneren en nam de tijd voor een praatje. Daardoor (en de herinnering aan de eerdere kamers) naar de kamer en met haar een prima uurtje doorgebracht.

De energie was daarna, ook door een pittige werkweek, wel een beetje op. Helaas geen kamer gemaakt met (voor mij) nieuwe dames, maar een goede reden om weer eens terug te komen.
 
Gisteren naar Babylon gegaan. Voor Corona was het "mijn" cluppie en af en toe wil ik toch weer eens zien hoe het daar nu mee is. Vorig jaar ben ik er 1 keer geweest en dat was niet geweldig. 's Ochtends mijn Zeer Snelle auto gestart voor het vertrouwde ritje. Regelmatig een stukje waar je goed door kan rijden. Probleemloos rond kwart over 11 aangekomen en er stonden 4 auto's op de parkeerplaats. Ik heb mijn auto naast een andere Nederlandse auto gezet en ging naar binnen. Gelukkig Lena bij de receptie, fijn zo'n vriendelijk gezicht. (regelmatige Babylongangers weten wel met wie ik haar vergelijk). Na het omkleden naar de brunchtafel gegaan en daar zaten twee Nederlanders en een Belg. De Nederlanders waren bekend: 1 die er ook regelmatig was toen ik nog vaak in Babylon kwam en M. die niet op dit forum zit, maar zeker 4 dagen per week in saunaclubs vertoeft. Het meest in Sixsens, maar tegenwoordig dwaalt hij meer rond. Ze hadden 90 gereden op de snelweg omdat ze anders te vroeg bij Babylon zouden zijn. De brunch was weer uitgebreid als vanouds en traditioneel begonnen met gerookte zalm, een gebakken ei met wat spek, brood en een dubbele espresso. Bij de koffie-automaat moest ik even wachten omdat de superleuke (en nukkige) bardame die aan het bijvullen was. Ze herkende me nog en het was meteen weer gezellig. Je moet haar nukken en woede uitbarstingen gewoon een beetje negeren, rustig wachten tot ze tijd voor je maakt en proberen haar leven wat aangenamer te maken en je hebt een gezellige tijd met hele gezellige gesprekken. En ik hoef zelden te wachten, alleen als er net wat bestellingen zijn. Rebekka sprak zelfs over "your husband". Het valt de dames kennelijk ook op dat het goed klikt tussen ons zodat ze in een betere bui is.
In Babylon komen de dames redelijk op tijd binnen. Ik mocht Isabella aanschouwen, wat een beauty! Lang (daar val ik op), prachtig lijf en billen en een hele mooie C cup en dan ook nog een mooi gezicht erop! Flavia ook al snel gespot. Kan niet missen met zo'n grote natuurlijke D cup. Helaas hebben beide dames geen geweldige reputatie qua service. Van de oudgediende was Justina er (flink gegroeid in de breedte), Roberta (ook wat gegroeid in de breedte sinds onze eerste kamer zo'n 5 jaar geleden), Georgiana met een kleine gewichtstoename op de juiste plaats (borsten), Rebekka (de vriendin van Alice en Klara, niet veranderd) en Bella die ik eerst even niet herkende vanwege haar nieuwe kleur haar. Maar toen ze naar me lachte wist ik het direct weer. Rebekka gevraagd om de hartelijke groeten te doen aan Alice. Ze zou de groeten doen van de man die trio's deed met Alice en Klara, dus dat wist ze na al die jaren nog goed! 1 blonde dame viel op, omdat ze kennelijk meteen meegenomen was naar de kamer. Erg mooie dame met een leuk gezicht, mooi lijf en mooie B borsten. Dat bleek Leah te zijn. Ook zag ik nog een roodharige dame binnenkomen met een kleine A-cup. Dat bleek Anaïs te zijn, maar die heb ik de rest van de dag amper gezien. Ze werd steeds na een kamer direct afgevangen. Toen ik achterin ging zitten begon een dame van een afstand te schreeuwen of ik "Lust hat". A cup, niet zo'n mooi gezicht, slank lijf en wat tattoos. Ik vroeg waarin wat gevolgd werd door een pijpgebaar. Toch maar even kennis gemaakt, het bleek Christina te zijn die in niets leek op de intelligente welbespraakte Christina van voor Corona. Nou ja dat van een afstandje roepen en als eerste de kamervraag levert toch meestal niets op. Bovendien bleek ze lid van de KKC, dus er zou alleen gepijpt worden. Ik heb haar de rest van de dag maar genegeerd. Ik heb kennisgemaakt met Bulgaarse Daniella, goed herkenbaar aan meerdere grote kleurige tattoos, onder andere op haar bovenarmen. Een mooie jonge dame met een normaal postuur. Ook zij vertelde mij helaas te krap te zijn van onderen na het bevoelen van mijn Barokkar.
Afijn Leah was inmiddels alweer een tijdje terug van haar eerste kamer, dus met haar de kamer op. Welbespraakte dame, zodat we vooraf een leuk gesprek hadden. Helaas werd het een matige kamer. Eerst wat lol gemaakt over de positie op het bed. We wilden het liefst allebei aan dezelfde kant. Dat heb ik toen opgelost door de kussens te verplaatsen, waardoor ik toch op mijn favoriete plekje lag. Maar dat kon natuurlijk niet door de beugel, dus Leah toch naar de andere kant laten verhuizen. Ze gebruikt veel tong bij het tongzoenen, maar die moest wel in het luchtledige gebied tussen onze lippen blijven. Onze lippen hebben elkaar misschien 5 keer kort geraakt. Het pijpen was prima, maar ook niets bijzonders. Bij het neuken wilde ze steeds haar hand ertussen houden. Ik had hem 1 keer weg gehaald, maar hij ging meteen weer terug met de mededeling dat die daar zou blijven. Mwah toen was de sfeer wel wat minder, dus mijn aandacht maar snel gericht op haar mooie gezicht en mijn handen op haar borsten en zo snel mogelijk klaarkomen. Dat lukte binnen een half uur. Geen herhalingsgevaar. De goede recensies komen wellicht meer door haar schoonheid en intelligentie?
Daarna nog even wat gegeten uit het buffet (was weer erg lekker, met een soort Aziatisch varkensvlees met groente, kipfilet in een lekkere saus, pasta en lekkere ravioli) en wat Sprudelwasser om het vochtniveau weer op peil te brengen.
Na de kamer nog een bekende ijsbeer tegen gekomen: De franstalige belg M. Ik ken hem uit Sixsens. Als mensen niet zelf schrijven dat ze ergens zijn, dan werk ik altijd maar met de eerste letter van hun voornaam. Hij kwam wel wat vaker in Babylon en zijn hoofddoel was Anaïs die wat hem betreft in zijn top 5 aller tijden stond. Vanaf dat moment die rode haren maar in de gaten gehouden, maar uiteindelijk is het me niet gelukt haar mee te krijgen op de kamer. Er was inmiddels nog een dame binnen gekomen: Roemeense Vicky. Skinny, mooi gezicht, haar lippen leken een heel klein beetje opgespoten, zwart haar in een staart waar het haar zilvergrijs gekleurd was, A cup, enkele kleinere tattoos en geile piercings in haar navel en tepels. M. vertelde dat hij goede verhalen over haar gehoord had. Ze had iets in haar gezicht, achteraf weet ik dat het de nog naïeve blik was van een beginnende dame. Dat hele slanke trekt mij maar zelden aan, alhoewel ik in Sixsens ook wel wat skinny favorietjes heb gehad. Afijn, na een gesprekje besloten dat de tweede kamer met deze dame zou zijn.
Na 10 minuten heb ik de kamer even verlaten om mijn mobiel te halen, want haar Engels was wel behoorlijk beperkt en ze spreekt geen Duits. Ze bleek net een week geleden begonnen te zijn als DVP en met een vrije dag was dit haar zesde dag. Toch heeft de dame genoeg ervaring om het een man goed naar de zin te maken. De kamer werd steeds leuker. We begonnen met vol tongzoenen. Haar pijpen was heerlijk zacht en gevoelig en toen ik erom vroeg werden ook mijn dijen en ballen heerlijk gemasseerd. Ze ging eerst tussen mijn benen zitten, maar op mijn verzoek toch maar opzij, zodat ik optimaal bij haar heerlijke lichaam en tepelpiercings kon. Steeds bleef ze maar vragen wat ik wilde en als ik eens een keer vroeg waar haar voorkeuren lagen, dan was het antwoord steeds: wat jij wilt. Zeer service gerichte dame en pas aan het einde van de kamer kwamen er soms antwoorden wat zij wilde. Afijn we wisselden steeds af in allerlei posities en in het verwennen van elkaar en op een gegeven moment kreeg ze echt een tijdje het ene orgasme na het andere. Zeer opwindend en toen ik wat langer aan de beurt was ook het condoom volgeschoten. Na anderhalf uur afgepeigerd de kamer verlaten. Mijn dag kon al niet meer stuk!
Na de kamer, het afrekenen en het douchen 2 mandarijntjes gegeten en daarna weer even wat aandacht aan de barvrouw besteed. Ik heb haar verteld dat ik onze verloving helaas af moest zeggen vanwege Vicky, waarop Vicky mij prompt een zoen kwam geven. Afijn na dat dollen een Leffe blond gedronken. Dat hoort voor mij bij het Babylon gevoel. Vroeger gratis, nu 2 Euro wat natuurlijk een zeer redelijke prijs is. Tijd voor ontspanning en lekker de Jacuzzi in (de stoomcabine is nog steeds defect). Daar nog een praatje gemaakt met een andere Franstalige Belg. Het was inmiddels ruim 6 uur geweest, dus tijd voor het avondeten. Het a la carte menu is beperkt: Karbonade of Zalm met friet en groente uit de warmhoudbakken. Vanaf de eettafel kun je goed de dames die terugkomen van de kamer in de gaten houden. De maat van Belgische M. had Anaïs die middag al anderhalf uur bezig gehouden, nu was M. aan de beurt en die ging 2 uur met haar. Toen ze iets over 7 uur van de kamer kwamen naar de ingang van de kleedkamer gelopen, maar de Belg uit de jacuzzi was me voor. Hij ging maar een half uur, maar Anaïs gaf aan daarna naar huis te gaan. Jammer maar aan de andere kant ook niet erg, want Vicky was beschikbaar. Dus met haar naar de kamer gegaan en weer een erg leuke kamer gehad. Ze gaf aan dat ze na onze middagsessie niet weer verwend hoefde te worden (het was ook wel erg heftig geweest), dus het werd een wat gewonere kamer met op het einde nog wat tijd voor een massage voor haar, waar ze erg van genoot.
Na weer wat bruiswater om het vochtniveau aan te vullen hartelijk afscheid genomen van de dames en de bardame en Zeer Snel naar huis gereden. Ik zag overigens de flitser op de A61 niet meer staan, maar ik kan daar overheen gekeken hebben. Babylon blijft een zeer relaxte club. Sommigen zullen het zelfs saai noemen. Het gaat eigenlijk steeds meer op Venus lijken. Relatief weinig dames, maar met goede service. De openbare sex waar Babylon vroeger om bekend stond is steeds meer verdwenen. Ik heb zelfs geen dame zien pijpen in het openbaar. Vorig jaar was Diana de aangename verrassing, dit jaar Vicky. Het zit er dit jaar meer in dan vorig jaar dat ik nog een bezoekje ga brengen.
 
Voor mijn herstel naar de kino gegaan en daar proberen een schoonheidsslaapje te doen. Door verschillende paren en trio's die in de kino aan de slag gingen kwam er van slapen niet veel maar ben ook geen echte voyeur dus de stelletjes maar hun ding laten doen.
Daarom vind ik het porno gehalte in Babylon groter dan elders, de openbare sex. Ik heb zelf zowel in de kino als op het bed in de tuin sex gehad. Reden om deze zomer een keer terug te gaan, hoewel mijn liefje bij Sixsens voorrang behoort te krijgen ....
 
Terug
Bovenaan Onderaan