Algemeen Babylon bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een vraagje aan de ijsberen zoals @Curioushans die graag in het openbaar neuken. Wat verwachten jullie van de omstanders? Vinden jullie het geil als ze kijken? Of mogen we niet juist kijken? of vindt je het juist geil als toeschouwers een stapje verder gaan in jullie spel?
 
Vind het zelf ook geen probleem om in het openbaar aan de gang te gaan. Neuken in het openbaar heb ik zelf nog nooit gedaan, ben wel vaak genoeg in het openbaar gepijpt in een saunaclub.

In SC Venus heb ik dat mee gemaakt met Mirela en Deborah (afzonderlijk). Werd heerlijk gepijpt op de bank op de verhoging. Tot een kamergang is het met beide dames niet gekomen aangezien het pijpen zo goed was dat ik op de bank mijn kruit al heb verschoten. In Venus wel gezien hoe Rebekka all the way ging met een Duitser en flink geneukt werd op de bank.

In Babylon ben ik ook al vaak genoeg in het openbaar gepijpt en ook in Freude 39, schieferhof en Heavensgate.

Vind dat zelf altijdwel mooi in een saunaclub dat je gewoon in het openbaar met elkaar aan deslag kunt gaan.
 
In Venus heb ik Anka all out zien gaan op de bank. Ik werd daar bloedgeil van. Maar in Babylon is het in de zomer normaal op het bed in de tuin en het hele jaar in de kino, maar openbaar pijpen overal.
Klopt. Heb dat in Babylon zelf ook al vaker mee gemaakt. Mooiste ervaring daar was met Bianca. Zij kwam lekker bij mij zitten op de bank voor bij de bar. Op een gegeven moment begon Bianca mij daar heerlijk te pijpen. Uiteindelijk zijn we niet eens meer naar een kamer gegaan maar heeft ze mij heerlijk klaar gepijpt daar voor de bar 😁
 
De laatste tijd valt mij steeds vaker op dat de dames er nogal afwijzend bij zitten.
Ze zitten de hele tijd met elkaar te kletsen, en doen weinig moeite om geld te verdienen.
Alleen hun stamgasten krijgen aandacht.
En als er al een dame geïnteresseerd is in een kamer beginnen ze direct te zeiken voor een trio of extra geld.
Je bent echt afhankelijk van de dames waar je wel een klik mee hebt, gelukkig heb ik er een aantal, en dat is ook de enigste reden waarom ik nog babylon bezoek.

Ik loop al enkele jaren in Babylon rond, en ik zie ook wel dat het rustiger is als vroeger, maar wellicht komt dit ook door de ĥouding van de dames.
Het valt niet te ontkennen dat de dames van vroeger veel meer inzet toonden als het huidige aanbod.
Bovendien hebben de dames van nu nogal veel haast, een half uur maken ze niet meer vol , na 15 minuten staan ze alweer buiten de kamer.
Ik snap niet dat de heren dit accepteren, je geeft toch ook niet de helft van het geld.

Zelfs het barpersoneel heeft een slechte houding aangenomen, regelmatig moet je erg lang op je (aangelenge) drankje wachten, want ze zitten liever te roken of te kletsen.

De verzorging is ook minimaal geworden, altijd hetzelfde eten, weinig variatie, eigenlijk zijn die 70 euro entree teveel voor hetgene dat geboden wordt.
 
Proloog
Een zonnig Pinksterweekeinde bied mij de kans om 2 clubs te bezoeken. Ik had een kortingskaartje van Babylon en ik besloot om zaterdag naar Babylon te gaan. Overwegingen waren daarbij mijn leuke bezoek in februari, de overweging dat het aan het zwembad rustiger zou zijn dan bij Sixsens, de duidelijk steeds beter worden ervaringen die ik her en der (behalve hier vlak voor) lees bij Babylon, maar toch ook dat ik de line-up op Pinkstermaandag in Babylon iets minder vertrouw dan de line-up in Sixsens. Dus Sixsens komt maandag aan de beurt. Bovendien was er voetbal op TV, de besslissing in de Duitse competitie, dus ik verwachtte 's middags een ruime keuze te hebben tussen alle dames. Uit de verhalen heb ik het gevoel dat Babylon uit het dal aan het klimmen is waar Corona en als eerste de verhoogde toegangsprijs de cub in gestort heeft.
Zou Vicky aanwezig zijn waarmee ik in februari 2 zeer goede kamers gemaakt heb?
Zou Anaïs aanwezig zijn over wie ik zulke positieve verhalen heb gehoord? Ze heeft geen geweldige recensies. Hoe zou ze zijn?
Vorige keer heb ik Isabella overgeslagen vanwege wat negatieve verhalen en recensies. Maar de laatste tijd krijgt ze betere recensies. Zal ik dan toch een keer met deze stunner naar de kamer gaan?
Ineens heeft iedereen het over Adelina. Een zeer goede dame uit de oude doos, zou ik haar te pakken kunnen krijgen?
Met Alexandra uit Samya had ik een topkamer in Golden Gate (daar was ze maar een paar dagen) maar daarna is ze vertrokken naar Babylon. Zou ik haar tegen komen?
Op het Babylon forum stond dat Georgiana en Mary weer aanwezig zijn. Extra kameropties als ik niets van mijn gading kan vinden!
Daar stond ook dat Alecia er was. Voor Corona was er een lelijk eendje (door een lelijke bril en ongelijke sili's) met die naam in Babylon. Maar ik kwam haar in coronatijd ooit elders tegen zonder bril en met een bovenstukje en ik herkende haar niet eens. Bloedmooi en nadat zij me duidelijk had gemaakt dat ze me bijna wekelijks had gezien in Babylon en haar plek had beschreven volgde een prima kamer. Zou het deze Alecia zijn? Er is een paspoortje op een ander forum uit 2022, dus het zal wel een andere dame zijn?
Al dit soort overwegingen en voorpret in mijn gedachten horen nog steeds bij de saunaclubbeleving voor mij. En het is ook de reden om regelmatig eens een andere club te bezoeken of nieuwe dames te proberen.

De reis
Het was nog fris (14 graden) toen ik in een mooi zonnetje vanuit Tilburg vertrok. Uiteindelijk de hele reis geen airco nodig gehad. Er was een ongeluk gebeurd op de snelweg tussen Eindhoven en Venlo, maar Waze pikte dat al snel op en leidde mij binnendoor naar Roermond over de N280. Al lang niet meer geweest, maar die weg is behoorlijk verbeterd. Je kunt met 80 km/u door Roermond, op een gegeven moment zelfs 100 en er is vóór Roermond maar 1 stoplicht. In tijd nauwelijks langer dan via de snelweg naar Venlo en een stuk groener. De enige flitspaal is keurig weg gedraaid, maar veel sneller dan 75 kun je hier overdag toch niet. En even 50 in een dorpje. De flitser op de A61 die vorige keer verdwenen was, staat nu weer in de 60 bocht in zuidelijke richting. Deze keer niet aangevuld met een mobiele flitser in het stukje vóór die bocht waar je 80 mag. Rond 10 over 11 draaide ik de parkeerplaats op met 1 grote Belgische auto, 2 Franse auto's en een paar Duitse auto's.

De dag

De entree werd door een norse Anita geaccepteerd. Omgekleed in mijn saunakilt met buideltje voor e-Reader, leesbril, zonebril en eigen maat condooms. Bar dame Leila begroet (inderdaad soms wat nukkig, maar ik heb het altijd erg gezellig met haar). Die had me vergeven dat ik onze verloving had geannuleerd wegens Vicky. Lekker een ontbijtje genomen. Iemand was me voor geweest met de zalm en die werd ook niet meer aangevuld, maar er was volop keuze. Lekkere verse belegde broodjes, forel, diverse bereidingen van ei, gebakken spek, dikke Duitse worsten, diverse soorten kaas, groente. Gewoon heel uitgebreid. Alexandra kwam binnen en een hartelijke begroeting volgde, Tanja had me gespot en kwam een knuffel geven met natuurlijk de opmerking dat we ook naar de kamer zouden gaan. Op naar het zwembad. Daar hadden een paar Nederlandse zonaanbidders zich geïnstalleerd die het grootste deel van de dag van plan waren in de zon te blijven liggen. Ze vroegen of ik die man was met die Smart. Ik had alleen onderweg heel kort een Nederlandse Smart gezien en de Smart op het dak bij Babylon. Maar van een afstandje riep een andere Nederlander dat hij dat was. Dus even met deze 3 Nederlanders een praatje gemaakt. Lekker een half uur in de zon gelegen met mijn e-Reader. Georgiana en Tanja sleepte de luchtmatrassen naar buiten en begonnen hun klanten te verwennen. Alecia van een afstandje gezien met een man in het open tuinhuisje (zij hadden een laken over zich heen) en toen Alexandra maar even opgezocht om bij te praten en haar gezegd dat ik graag tijdens de voetbalwedstrijd met haar naar de kamer zou gaan.

Isabella was aanwezig. "Mag ik hier even gaan zitten (wijzend op de plaats naast haar op de bank). "Je mag overal zitten" Pfft ik ga daar natuurlijk zitten om met haar kennis te maken. Gezien de gemengde ervaringen die ik had gehoord en gelezen leek zij me erg geschikt voor een eerste kamer. Het orgasme komt dan wat makkelijker ook als het geen topkamer is en met zo'n beauty zal dat toch wel lukken? Ik wist dat ik het ijs een beetje moest proberen te breken. Veel mannen gaan al niet met haar naar de kamer vanwege haar arrogante uitstraling. Ik bood haar nog aan om even aan Alexandra te vragen wat voor een vreselijke man die W5 toch is, maar ze zei met een minzaam lachje dat ze dat niet nodig had. Dat was het dan voor wat betreft het ijs breken. Dus wij vertrokken naar de kamer. Het tongzoenen was onder de maat, maar de rest van de kamer was verrassend goed. Bij het pijpen knielde ze mooi zijwaarts, zodat je overal aan kon komen (geen vinger naar binnen, maar dat is bij de meeste dames zo) en heerlijk met haar fraaie borsten, kutje en billen kon spelen, het pijpen zelf was een 7,5. Na een tijd gevraagd om het condoom te monteren en toen kwam de kille mededeling: "als het zeer doet dan stoppen we, want je hebt een erg grote". Ai dat kwam even koud op mijn dak. Maar ik had het er in het voorgesprek met haar ook niet over gehad. Heel voorzichtig schoof ik mijn Barokkar bij haar naar binnen en geholpen door overvloedig aangebracht glijmiddel (voor mij niet zo'n probleem, ik hou toch wel genoeg gevoel over) lukte het gelukkig zonder problemen. Ook voorzichtig het tempo opgevoerd terwijl ik naar haar mooie gezicht keek en met haar borsten en klitje speelde. Af en toe ook even naar het volle uitzicht gekeken via de spiegel. Het ging gelukkig wat madam betreft goed (paar keer gevraagd), dus uiteindelijk knallend en genietend van het uitzicht mijn condoom gevuld. Pfoe dat ging beter dan ik verwacht had! Niet heel veel herhalingsgevaar, maar wellicht ga ik nog wel een keer, puur voor haar fantastische uiterlijk!

Na de douche weer aan het zwembad gaan liggen. Ik kreeg oogcontact met Alecia en ik zwaaide naar haar, waarop zij terug zwaaide en verder ging met haar klant. Ze had vandaag geen bril, maar contactlenzen. En ze had haar borsten opnieuw laten vullen met een prachtig resultaat. Geen lelijk eendje meer, maar een prachtige zwaan met een mooi gezicht en mooi figuur. Daarna naar binnen gegaan en Alexandra opgezocht. Met haar een geweldige kamer gemaakt. Zeer gevarieerd en weer helemaal anders dan onze voorgaande kamers. Heerlijk hoe ze met haar nagels en vingers allerlei verborgen zenuwen in mijn lijf weet te activeren! Dit benadert toch wel heel dicht de perfectie. Als ze nu ook nog zo goed zou zoenen als Liana in Venus Hamminkeln, zo goed zou pijpen als Vanessa in Sixsens en het uiterlijk had van Isabella… :) Met een 1-1 stand de kamer verlaten. Na het douchen een bekende tegen gekomen. Even later stond hij bij de danspaal stevig te tongen met Daniela, voordat ze vertrokken naar de kamer. En ik kwam ook nog andere mij bekende ijsberen tegen, dus er was een behoorlijke Nederlandse delegatie op deze zonovergoten dag. Een Leffe blond besteld. Die moet je tegenwoordig betalen, maar zijn met €2 meer dan netjes geprijsd en het hoort voor mij nog steeds bij een dagje Babylon. Weer even een half uur de zon opgezocht. Steeds wel een bedje vrij, dat is echt beter dan op een zonnige zaterdag in Sixsens. Een lekker rondje gedaan: jacuzzi -> zwembad -> douche. Het zwembad was verwarmd, maar wel op een niveau behorend bij de hedendaagse energie prijzen. Brrr eerst even koud, of zullen we zeggen lekker fris?

Terug in de bar was de eettafel omgetoverd tot klein Brabant. 5 mannen met duidelijk Brabants accent waren gezellig aan het kletsen en er was nog precies 1 kruk vrij voor Brabander nummer 6. Gezellig zitten kletsen. Het vlees lag te bakken op de BBQ en de eerste lading vlees werd in het buffet gelegd, de frietjes werden op tafel gezet, de broccoli stond ook op het buffet, dus lekker gaan eten. Helaas geen steak, maar wel wat kleinere runderlapjes, hamlappen en worsten. Helaas was het vlees wat te droog en doorbakken, niet echt de ouderwetse Babylon kwaliteit, maar het smaakte goed. Ik had nog niet zo'n honger, dus het bleef bij een klein hapje.

De kamer met Alexandra had mij niet onberoerd gelaten en vol geile gedachtes Alexandra weer opgezocht voor een vervolg. Deze kamer weer heel anders en bij een 1-1 stand zei Alexandra "laten we dat nog een keer doen" In no time stond mijn jongeheer weer. Kansloos dat ik dan direct nog een keer kom, maar ze bleef maar geil door mijn hoofd spoken. Leuk als een dame er zelf ook van geniet en bij een 2-1 stand (voor haar) de kamer verlaten.
 
Deel 2 ivm met maximale lengte:

Na die kamer had ik wel trek dus nog even wat opgeschept. Daarna om 10 voor 8 met Alecia bijgepraat. Haar klant had afscheid genomen. En gezegd dat ik graag nog een kamer met haar wilde maken, maar nog wat pauze nodig had. Dat kwam goed uit want zij had nog een afspraak om 8 uur, dus wij zouden elkaar om 9 uur treffen. Ik zat aan de bar om met mijn (bij afwezigheid van Vicky) Tunesische verloofde Leila te praten en met wat Spa Rood mijn vochtniveau aan te vullen toen ineens om 10 over 8 4 siliconen borsten tegen mij aangedrukt werden. Alecia en Tanja wilden een trio. "Hè je had toch een afspraak?" "Ach we waren met zijn 3en en die man was erg opgewonden, dus we waren snel klaar". Tanja duidelijk gemaakt dat een trio er niet meer in zat, maar wellicht een volgende keer. Alecia ging op haar plek zitten omdat ze dacht dat ik pas om 9 uur naar de kamer wilde. Nog even bij zitten praten en toen rond half 9 Alecia opgezocht en samen vertrokken voor een heel mooie kamer. Die kamer was top net als onze eerdere kamer zo'n 3 jaar daarvoor (een trio met Diana). Ze is 35, maar ze ziet er toch echt veel jonger uit en ze heeft heerlijke billen. Kussen, pijpen en neuken, alles wordt op een ouderwets niveau uitgevoerd.

Party
Na mijn kamer met Alecia rond 21:45 uur vond Georgiana het tijd om op een barkruk te gaan staan dansen en Eddy een beetje uit te dagen. Mary stond ervoor heerlijk met haar kontje naar achteren zodat ik vol uitzicht had. Ze sleurde meer dames erbij (Flavia kostte nog de meeste moeite), de tasjes en handdoeken werden weggelegd en zo stonden 9 dames naakt te dansen. Georgiana zette nog een been op de bar. Isabella was diskjockey en selecteerde steeds nummers waar de dames op los gingen. Ze stond zelf in het midden lachend (!) te dansen. Het ijskonijn ontdooit zeg maar. Een heerlijk geil gezicht en een mooie afsluiting van het dagje Babylon! Wie zei dat Babylon altijd zo rustig is?

Naar huis
Zonder problemen in dik anderhalf uur naar huis gereden.

Epiloog
Schone club met de meeste drankjes inclusief en de Leffe slechts €2. Veel keuze qua goed eten, maar helaas niet meer helemaal zo goed als voor Corona.
Volop openbare actie in de tuin.
Isabella uitgeprobeerd en ze was beter dan ik gedacht had (of vreesde).
De 2 kamers met Alexandra waren (weer) perfect en ook weer helemaal anders dan eerdere kamers.
Alecia was inderdaad de dame die hier al voor Corona was en de kamer was weer net zo goed als de kamer die ik ergens in Coronatijd met haar had gedaan.
Geen Vicky, Adelina of Annaïs getroffen. Maar er was een fraaie Line-Up met circa 30 dames en er waren zo nog een paar dames met wie ik naar de kamer had gewild, dus dat was geen enkel probleem.
Alle dames waarmee ik naar de kamer ging geen upselling en gewoon full service inclusief TZ. Geen voorgesprekjes nodig.
Bij het zwembad was steeds wel een ligbed vrij.
Een BBQ en een verwarmd zwembad.
Veel gekletst en gezelligheid met andere ijsberen en een geil einde met dansende dames.
Babylon gaat er duidelijk steeds meer op vooruit als ik mijn bezoek in 2022 vergelijk met mijn bezoeken dit jaar!
Kortom alles wat je van een ouderwetse clubdag verwacht! Voor mensen die op zoek zijn naar de beleving uit 2015 was dit een prima dag geweest.
 
De laatste tijd valt mij steeds vaker op dat de dames er nogal afwijzend bij zitten.
Ze zitten de hele tijd met elkaar te kletsen, en doen weinig moeite om geld te verdienen.
Alleen hun stamgasten krijgen aandacht.
En als er al een dame geïnteresseerd is in een kamer beginnen ze direct te zeiken voor een trio of extra geld.
Je bent echt afhankelijk van de dames waar je wel een klik mee hebt, gelukkig heb ik er een aantal, en dat is ook de enigste reden waarom ik nog babylon bezoek.

Ik loop al enkele jaren in Babylon rond, en ik zie ook wel dat het rustiger is als vroeger, maar wellicht komt dit ook door de ĥouding van de dames.
Het valt niet te ontkennen dat de dames van vroeger veel meer inzet toonden als het huidige aanbod.
Bovendien hebben de dames van nu nogal veel haast, een half uur maken ze niet meer vol , na 15 minuten staan ze alweer buiten de kamer.
Ik snap niet dat de heren dit accepteren, je geeft toch ook niet de helft van het geld.

Zelfs het barpersoneel heeft een slechte houding aangenomen, regelmatig moet je erg lang op je (aangelenge) drankje wachten, want ze zitten liever te roken of te kletsen.

De verzorging is ook minimaal geworden, altijd hetzelfde eten, weinig variatie, eigenlijk zijn die 70 euro entree teveel voor hetgene dat geboden wordt.
Ik hoor het de laatste tijd vaker en niet alleen in deze saunaclub maar ook in andere clubs,ramen,privé is het schering en inslag.
De prijzen gaan omhoog en de service en kwaliteit omlaag ook het voorkomen van de dames trouwens.
Het is langzaam echt aan de heren om door te pakken en een selectie te gaan maken van goede dames en clubs en de slechte links te laten liggen!
Anders is binnen nu en 5 jaar echt het einde zoek, en kun je beter in een realdoll sexpop gaan investeren.
 
KNORREN

Op de 3e van de 7e zou het weer matigjes zijn, dus gedacht om een club te bezoeken waar de wellness uitgebreid en het zwembad verwarmd is.

Babylon leek me een geschikte locatie en zodoende richting Elsdorf getrokken. Iets na openingstijd 1x op de bel gedrukt. Helaas geen welkomst committee die bij de receptie je staat op te wachten. Dat was toch wel een bijzonder dingetje in het verleden...

7 tientjes afgetikt en gauw ging dit varkentje kijken of er nog wat crispy bacon in de voederbakken lag. En jawel hoor, heerlijk weer. Heb ze gemist :)
Zo heeft deze veelvraat bij de meeste SC wel iets waar ie naar uitkijkt.

Erna een wellness rondje gedaan om even uit te buiken en bij te komen. Jacuzzi was op een aangenaam temperatuur, sauna was in de vroege nog pas op 80 graden, maar daar kwamen in de loop van de dag nog een paar graadjes bij. De stoomcabine is helaas een opslaghok geworden. Erg jammer van dat mooie ding.
Het zwembad was lichtjes verwarmd en voor mij lekker om na een sauna rondje een paar keer in af te koelen. Maar mij te fris om er in rond te blijven dobberen.
Het zonnetje liet zich sporadisch zien. Dus fijn dat ze zoveel ligbedjes hebben staan.

Circa 7 dames en 6 heren. Het was best rustig en Carla had zo te zien geen afspraken staan en greep de gelegenheid om me te ontvoeren.
Heerlijk van elkaar genoten op een kamertje met deze GOSC meid.

Verder door de dag heen lekker wellness rondjes gemaakt. Op een gegeven ogenblik moe de Kino ingekropen voor een dutje. Lag daar een meute Bulgaartjes ook te luieren. Een wat vollere kwam bij me liggen. Jammer, want verderop lagen 2 slanke die wel in m'n straatje pasten. Als die er nou eens bij waren komen liggen. Maar helaas...
Dus maar even liggen knorren. De volle dame maar tegen me klagen dat ik maar wilde slapen en niet met d'r of 1 van d'r vriendinnen wilde kameren. Nou, soms moet je gewoon even opladen.
Want na een poosje uitgerust te hebben spotte ik 1 van de slanke jonge dames en vroeg of ze bij me kon komen voor een kennismaking. Katrin blijkt ze te heten en haar uitstraling en overkomen vond ik erg lief. Ook wat ik graag doe op de kamer was mogelijk, dus de euh... denkbeeldige sleutel laten halen, c.q. de kamertijd laten opschrijven.
Onder luid applaus van d'r Bulgaarse vriendinnen volgde ik haar even later naar een naastgelegen kamer.
Toen we eenmaal goed en wel lagen en met elkaar bezig waren, hoorden we ineens geknor. En nee, het kwam ditmaals niet van mijn onverzadigbare maag.
Oh jee, het zou toch niet... Ik zei dat er vast een vent naast ons ligt te maffen. Blijkbaar is Katrin nog niet zo lang in de club dat ze alle kamers goed kent, want ze dacht niet dat dit mogelijk was. Dus ik zei dat we even om het muurtje moesten kijken. En jawel... lag er eentje te ronken. We lagen in een deuk met een vleugje ongemak. Want volgens mij hadden we allebei een wat nu momentje, en toen we verder gingen was er beetje het gevoel dat we niet te luidruchtig bezig moesten zijn om de buurman niet te storen...
Heerlijk van deze zachtaardige dame genoten tijdens ons kamertje. Hopelijk dat er een volgende keer een potje worstelen op tafel komt...

Na lekker van een sappige steak te hebben verorberd en wat wellness rondjes kwam Antonia vissen naar een massage. Zouden m'n massage kunsten zo goed zijn, of is het een slinkse manier om me een kamer op te krijgen? Het zal er wel ergens tussenin liggen, want niet veel later erna hadden we geweldig van elkaar genoten. GOSC waardig.
Antonia zou erna even met vakantie gaan.

Had me weer prima vermaakt en een goeie keuze gemaakt Babylon weer es te bezoeken.
 
CASUAL

Op de 17e van de 7e eigenlijk plannen om elders naartoe te gaan. Het zonnetje brak echter door de wolken en deed me besluiten naar de Babylonische tuinen te trekken.

Iets voor het middaguur aangekomen en 7 tientjes afgetikt voor een rooie handdoek. Gelukkig heb ik altijd m'n eigen badjas in m'n wellness tas zitten. Blijkbaar was ik niet de enige met dit briljante idee, want er waren nog 3 andere heren die een ijsberenvel aan hadden. Door de dag heen circa 10 heren aanwezig.
Kwa dames was het een rustige dag met circa een tiental dames, waarvan 1 chocomaus. Opvallend was dat het wel casual Monday leek te zijn, want een aantal dames liepen door de dag heen op slippers rond ipv hakken.

Na het opfrissen sprintte ik naar de voederbakken, om er helaas achter te komen dat alle bacon al op was. Volgende keer misschien maar linea recta erop duiken...
Het eten was door de dag heen verder prima op orde. Ook de a la carte smaakte me goed. Lekker stukje varkens steak gekozen.
De bar werd ook redelijk goed bemand cq in de gaten gehouden, waardoor je niet lang hoeft te wachten voor een drankje.

Tijdens de wellness rondjes er achtergekomen dat de jacuzzi iets aan de frisse kant was. Vooral de bubbels voelden ijskoud aan. Later in de week kwam een ijsbeer er achter dat de jacuzzi niet optimaal meer werkte. Hopelijk dat ie gauw weer in orde is.
De stoomcabine is nog altijd buiten gebruik en daar lijkt geen verandering in te komen. Sauna was lekker warm en zwembad lichtjes verwarmd. Het zonnetje liet zich sporadisch zien, dus zo nu en dan even gebruik gemaakt van de ligbedjes in de tuin.

Kwa dames waren m'n favorietjes er niet. Dus ging m'n aandacht naar een dame die ik geregeld in Babs heb gezien, maar nooit mee gekamerd: ene Rebekka.
Echter zag ik even later een andere blonde schone dame die nog meer mijn smaak was. Ok, prachtige Isabella was er ook, maar daar niet echt de klik mee gehad op kamer.
Hoe dan ook, die andere blonde stoot blijkt Bibi te heten. En de klik was er op de bank, dus besloten het er op te wagen. Op een kamertje geweldig van elkaar genoten. Een GOSC titel waardig.
Bij het betalen moest er even gewisseld worden. Ik dacht haar te laten wisselen, maar dat bleek me duur uit te pakken. Want ipv de 60€ die ik haar betaalde, wisselde ze het tientje om voor een twintigje. Wisselkoerskosten zullen we maar zeggen...
Volgende keer toch maar gepast meenemen of bij de theke wisselen.

Na nog wat wellness- en voederbakrondjes weer ontspannen en uitgerust de weg terug aangevangen. Nog even gauw tanken. In de avond was dat toch maar mooi weer een paar centen goedkoper.
Dus een klein beetje goedgemaakt tegen die hoge wisselkoers bij de klapekster ;)
 
De laatste vrijdag van augustus lukte het me om uit de huwelijkse staat te vluchten
biggrin.gif

De reis naar Babylon had me al moeten waarschuwen dat dit een minder feestelijke dag kon worden. Waar ik normaal vanuit regio Eindhoven in 1,5 uur daar ben duurde het nu, vanuit omgeving Utrecht, maar vooral vanwege het weer en terugkerend vakantieverkeer, 3,5 uur
mad.gif


Op het parkeerterrein was het rond die tijd (16:00u) rustig. Na inleveren werd de kortingskaart geaccepteerd (en administratief verwerkt, dat duurt even, goed dat het niet druk was), handdoek ontvangen en omkleden maar.
Tijdens het omkleden stond Cristina bij de ingang van de kleedkamer af te rekenen met een klant en na het afrekenen stond Cristina (zoals ze vaker doet) al te roepen dat ik met haar naar de kamer moest; nee dus. Ik houd er niet van iets te 'moeten' en al helemaal niet als ik net binnen ben, moet betalen voor de dienst en dan met een opdringerige en inhalige dame.

Goed, na omkleden een kopje koffie gepakt en even naar buiten voor frisse lucht en bijkomen van 3,5u file. Sta net buiten en daar meld het volgende jagertje zich al. Optisch één van de minder aantrekkelijke dames, Valentina noemt ze zich geloof ik. Stevig, beetje boers type. Een paar maanden geleden had ze me in de kino verleid tot een potje sex en de sex was toen eigenlijk best prima. Maar nu had ik geen zin in haar en zeker niet op dat moment. Het hielp ook niet dat ze met een andere dame was en de eerste zin (woord) die ze uitsprak "trio?" was. Nee!

Uiteraard kwam ook Tanja even informeren en nog een bebrilde dame die ik niet van naam ken. Er liep op dat moment niets rond waar ik blij van werd en de scheve verhouding dames - beren was reden van al het gejaag maar maakte het niet leuker. Ik begon me al af te vragen waarom ik halverwege de files niet had besloten om te draaien, dit word niks vandaag.

Na een tijdje besloten even rust te zoeken in de kino. Daar was het rustig, alleen Chayna lag daar te chillen. Zij nodigde mij uit bij haar te komen liggen. Ik ging daar graag op in, ben eerder met haar geweest en dat was prima. We hebben een leuk half uur in de kino gehad, de dag begon beter te worden
smile2.gif


Na een tijdje herstel en afwimpelen van dezelfde en nieuwe jagertjes kreeg ik weer zin. Ik had Isabella al gesignaleerd maar vanwege een eerdere miscommunicatie enkele maanden geleden tussen ons ging ik haar niet benaderen.
Op mijn wandelingetje door de club, kijken welke dames er nog zijn, liep ik haar en Bibi tegen de bevallige lijfjes. Na een kort gesprek waren we het snel eens dat we met drieën een kamer zouden opzoeken. Hun niet agressieve benadering (en mijn lust en interesse in deze dames) maakte hun manier van contact zoeken een stuk succesvoller. Het werd een leuke, lekkere kamer, herhalingsgevaar, zeker met Isabella, 100%!

Voor het herstel een bordje friet met gebakken zalm besteld, smaakte prima.
Nog even blijven hangen in de club, ene Linda kwam zich voorstellen en een kort praatje maken, die maakt bij een volgend bezoek meer kans dan de irritante jagertjes die het maar bleven proberen of zich kwamen beklagen dat ik met een ander was geweest
baeh.gif

Zag ook Duits-Turkse Aylin weer ons rondlopen. Vond haar al niet de meest aantrekkelijke dame en gezien het jurkje/omslagdoek dat ze droeg is ze een stuk zwaarder geworden.
Verder viel me een vrij lange, zongebruinde jonge dame op, heb niet de kans gekregen haar te spreken of te kapen maar lijkt me een leuke dame, de moeite om kennis mee te gaan maken. Zag haar begin van de avond in de kino bezig, dat zag er goed uit, een tevreden beer volgens mij.

Uiteindelijk, ondanks de niet te beste start, steeds leuker geworden.
Toch maar proberen wat vaker dan 1x per kwartaal te kunnen ontsnappen aan het thuisfront
freu.gif
 
Vandaag twee heerlijke half uurtjes gehad, eerst met Katrien en daarna met Bibi.
Voor het eerst super kamagra gebruikt .... echt lang in 69 bezig geweest en daarna mij heerlijk laten bereiden .... groot herhalingsgevaar, nou ja, herhalingsgenot is wellicht een betere omschrijving.
 
De derde vrijdag van november stond de agenda eindelijk weer een clubbezoek toe en daarom op weg naar Elsdorf.
Net voor de overgang van A61 naar A46 werd een flitser opgebouwd. Bijzonder om daar een mobiele neer te zetten terwijl een paar honderd meter verder een vaste kast staat.

In arriveerde rond 13:00u bij de club en na omkleden in berentenue tijd om te acclimatiseren met een kopje koffie. Tijdens de koffie kwam Georgina zich melden, als ik snel was kon ik nog een kamertje met haar maken, de rest van de dag was ze geboekt. Ik was nog niet toe aan een kamer en er liepen genoeg leuke dames rond, dit aanbod heb ik aan me voorbij laten gaan. Ook de andere usual suspects Cristina en Valentina kwamen informeren naar een kamer, nee geen interesse bij mij in deze dames.

Bij mijn vorige bezoek in augustus had ik een trio met Isabella en Bibi gedaan, vandaag had ik zin in een 1 op 1 kamer met Isabella. Dus toen ik haar in haar zetel spotte ben ik er naast gaan zitten en na even gebabbeld te hebben kwamen we tot de conclusie dat we beter in een kamer verder konden gaan
smile2.gif
Dat werd een leuke, lekkere kamer. Zoals door meerdere beschreven; haar koele, afstandelijke verschijning in de club verdwijnt op de kamer als sneeuw voor de zon, het is een leuke, lieve, lekkere dame. Voor herhaling vatbaar.

Daarna hersteltijd, dutje gedaan in de kino en vervolgens hapje en drankje in de bar. Op de bank bij de paaldanspaal achterin in gesprek geraakt met een Duitse veelpleger en een Israëlische gast. De Duitser wist de Israëliër nog aan een dame te koppelen (Linda geloof ik).

Een beetje meer richting bar zaten 3 dames een beetje te geinen; Nadja, Riane en eentje waar ik de naam niet van weet. Op een gegeven moment gingen ze samen de club door op zoek naar klandizie. Nadja stelde een trio voor en mijn reactie dat ik geen trio maar een duo wilde werd niet opgepikt. Omdat ik wel toe was aan een tweede kamer ging ik in de club aan de wandel en liep Riane tegen het lijf. Na kort overleg zochten we snel een kamer op en hebben ons daar prima vermaakt.

Daarna weer hersteltijd, wat gegeten en uitgebreider aan de praat met de eerder genoemde Duitse ijsbeer. Goed om zo meer te leren over de club en verschillende dames. En sowieso fijn om de pauze tijd te kunnen vullen met wat ervaringen uitwisselen in plaats van opdringerige dames afwijzen.
Bij mijn vorige bezoek in augustus was de verhouding dames/beren niet goed, hadden de dames te weinig te doen, die werden daar vervelend van en dat was niet goed voor de sfeer. Deze vrijdag was dat compleet anders en was de sfeer prima.
Ondanks de prima sfeer zat een derde kamer er niet voor me in en werd het tijd om naar huis te gaan.
Binnenkort maar weer eens terug komen.
 
BACK IN TOWN

Op de 4e van de 12e richting Elsdorf getrokken met m'n winter kameraad. Klaus is namelijk back in town! Een beetje vroeg, de Sint was nog niet langs geweest, maar kameraad Klaus is er graag vroeg bij. Kan ie voordat de drukte rond de 25 & 26e begint zich nog even vermaken ;)

Door een pauze onderweg kwam ik iets na openingstijd op de parking aan. Een goedheilige man was me goedgezind en had een kortingskaartje voor me, waarvoor dank aan club, een ander forum en de gulle ijsbeer.
Na het aftikken van 4 ipv de reguliere 7 tientjes kreeg ik een setje handdoeken mee. Das niet genoeg voor deze koukleum, dus had m'n eigen badjas mee.

Opgefrist en wel betrad ik de gemeenschappelijke ruimte en spotte daar gelijk wat lekkers. Zag er heerlijk uit en het begon onderin m'n lichaam gelijk actief te worden. Als een hongerige beer stapte ik er op af. Een introductie was niet nodig, want we kennen elkaar al jaren. Prachtig gebruind en welgevormd. Ik kon mezelf niet langer beheersen en begon d'r in de publieke ruimte al te liefkozen. Oh, wat rook ze lekker. Ik bracht m'n gezicht dichter bij elkaar en begon al een beetje aan d'r te nibbelen.
Kon m'n vette vlezige handjes niet van d'r afhouden. Die prachtige vormen met een vetlaagje op de juiste plekken.
M'n oerdriften namen het over ik beet met m'n tanden zachtjes in haar velletje. Krokant en knapperig kraakte ze tussen m'n tanden en het speeksel liep langs m'n kin, gemengd met de geurige bacon sappen ontstond er een klein orgasme in m'n mond...

Sorry weledele jury van de maand december, maar smeuïger en geiler worden mijn kamer details helaas niet. En de eetkamer is toch ook een kamer? ;)

Naast de heerlijke spekkies en gebakken eitjes was er ook weer een lekker pannetje soep. De worsten heb ik niet gezien.
's Middags lagen er in de voederbakken 4 gerechten om iets uit samen te stellen: pasta, aardappelschijfjes, vlees in een sausje en wat gekookte groente. In de avond was er rijst en een andere pasta. Uiteraard was de rundersteak ook weer a la carte te bestellen met wat frietjes erbij.

Na lekker gegeten te hebben in de wellness ruimte wezen uitbuiken. Sauna rondjes gedaan om het luie zweet eruit te krijgen. Gezellig met een vriendelijke Duitser die zo een 20 ijsbeerjaren op de teller heeft staan een poosje zitten kletsen.
Tussendoor buiten wezen afkoelen. Met een briesje was het mij iets te fris om rustig af te koelen. Gelukkig kon dit in de serre, die met glazen schuifdeuren af te sluiten was, zodat de wind er niet bij kan. Die ruimte is in tegenstelling tot het terras bij de bar niet verwarmd, waardoor er niemand was en ik rustig kon afkoelen.
Heb ook gretig gebruik gemaakt van de beschikbare gevallen sneeuw voor o.a. het afkoelen.
Wat ook koel was, of eigenlijk TE koel, was de jacuzzi. Die stond op standje fris. Het enige moment dat ik em warm vond, was toen ik vanuit het ijskouwe zwembad erin ging. Respect voor ijsberen als Husky die meermaals zo een ijsbad nemen. Brrrrr... niks voor deze koukleum.
Verder heb ik de jacuzzi alleen nog gebruikt als afkoelbad. Erg jammer, want normaal vind ik het heerlijk om ze als een warm ligbadje te gebruiken.
Nog melding van gemaakt bij de theke, maar die zei er weinig aan te kunnen doen.
Dat zijn imho de verkeerde bezuinigingen. Dat je het zwembad in de winter niet verwarmd kan ik me nog voorstellen. Maar dat voor een 70 euro club de jacuzzi koud is en de stoomcabine het zo lang niet doen is toch wel een misser.
Verder rook het bij het toilet in de wellness niet zo fris. Wellicht een riolering issue?

Kwa heren was er af en aan rond de 6 a 10 man aanwezig. Kwa dames bleef het aantal steken op 4 stuks de ganse dag. Ze waren dan wel allen al vroeg aanwezig. Aanwezig waren Evelyn, Isabella, een nieuwe dame Laura, en een slanke dame van middelbare leeftijd met een brilletje die ik vaker heb gezien, maar geen kennis mee heb gemaakt. Ze leek me ook een koukleum, dat kameraad Klaus haar ee warm presentje gaf.
Klaus had die dag weinig uit te delen met zo een kleine line up, dat zelfs Rebeka die vrij had en de bardame een vervroegd Kerstpresentje van em kregen. De bardame ging er vervolgens mee klanten die ze kende laten schikken, wat voor wat hilariteit en levendigheid in de tent zorgde.
Favorietjes als Mary, Karla en Antonia waren er helaas niet. Besloot nog eens met Isabella de kamer op te gaan om te kijken of het deze 2e keer beter zou worden. De GOSC kwaliteiten waren er, maar de klik ontbrak helaas. Ook begon ze al onder de 19 minuten af te ruimen. Dan liever de Venus regel dat er nog wat nageknuffeld ofzo wordt. Voor mij kwam het daardoor niet verder dan een redelijke kamergang. Bij mij ontdooide ze op de kamer in elk geval niet echt.
Later in de bar zag ik haar met een andere heer welke een leuke klik hebben. Dus ze kan wel leuk gezelschap zijn en kan me dus ook de goeie recensies wel voorstellen.

Na van de steak genoten te hebben, een dutje en wat saunarondjes gedaan voor een luilekker dagje. Terwijl ik in de jacuzzi zat af te koelen kwam Laura erbij zitten. Weet niet hoe zij het volhield zonder eerst in de sauna opgewarmd te zijn geweest. Maar een kennispraatje volgde en wat geflirt, waardoor m'n interesse gewekt was en ik besloot een joker kaart te trekken voor een afsuitend kamertje met deze nieuwe jonge dame. Ze was er pas 2 dagen na eerst wat escort gedaan te hebben. Haar Duits is daardoor nihil en haar Engels zeer beperkt. Doch, ze leek me een leuke meid en we trokken ons terug voor een intiemere kennismaking. De beloofde GOSC ronde werdt ingewilligd, maar het EHBO gedeelte was weinig gepassioneerd en erg kort van duur. Echter in mijn favoriete standje geweldig van elkaar genoten en erna nog wat na liggen rommelen. Tevreden de kamer verlaten, maar ze kan nog een hoop groeien.

Erna nog een dutje voor vertrek. Let wel op je positie op de ligbedden in de wellness, want ik lag even verkeerd en had wat last van m'n rug. Volgende keer misschien toch maar weer de kino opzoeken voor een tukkie.
Bij vertrek in de avond nog wat voordeliger kunnen tanken 1,67 dan de 1,71 in de middag. Dagobear ook weer happy.
Ben benieuwd waar ik volgende week met kameraad Klaus terecht kom...
 
Laatst bewerkt:
4 dames en maximaal 10 mannen aanwezig in een zogenaamde premium saunaclub oké laat het een maandag zijn maar dan nog.
Het saunaclub concept lijkt op zijn retour te gaan de prijzen en alles post covid zoals het damesaanbod en hun looks/kwaliteiten etc. hebben daar natuurlijk een groot deel aan jammer is het wel.
 
Vergeet niet dat het bijna Kersttijd is. Dames die met verlof gaan. De brave huisvader die voor een lading kerstcadeaus moet zorgen aan het thuisfront. Etcetera.

Maar je hebt denk ik wel gelijk dat over het algemeen het vroeger beter was.
Saunaclubs waren de massa=kassa P6 plekken. Lekker tussendoor even kunnen bijkomen en weer een kamer er aan plakken voor een schappelijke prijs met bijna altijd wel een goeie dame.
Nu rekenen sommige dames privéhuis prijzen tegen afwerkkwaliteit...
 
Nu rekenen sommige dames privéhuis prijzen tegen afwerkkwaliteit...
Juist in Babylon valt dat erg mee! Daar heb je nog weinig last van service beperkingen, upselling en hoge prijzen zoals in Golden Gate, LeGrand, Samya, Oceans, Magnum en de clubs bij Frankfurt.
De dames in Babylon zijn over het algemeen juist zeer correct met hun prijzen en dienstverlening.
 
Laatst bewerkt:
Helaas is het servicenivea van de dames ook zeer sterk achteruit gegaan, de dames liggen continue te zeiken over een trio, zodat ze maar de helft van het werk hoeven te doen. Bovendien maken ze de afgesproken tijd nooit vol, maar duurt de kamer altijd 10 minuten korter.
Ze besteden hun tijd liever aan gasten die ze urenlang kunnen afzetten.
De helft van de dames loopt de hele dag high rond vanwege hun snuifgehalte, enz.

Babylon is echt niet meer de serviceclub van vroeger.

Echte goede dames zijn er nauwelijks, alleen nog maar van die opgespoten gezichten en kunst-tieten.

En over die 70 euro entree moeten we het maar helemaal niet hebben , wat je krijgt aan eten is nog niet de helft waard.
 
En over die 70 euro entree moeten we het maar helemaal niet hebben , wat je krijgt aan eten is nog niet de helft waard.
Als ik een dagje naar de wellness of sauna ga, kost me dat ook zoveel en dan is het eten niet inbegrepen en op wat horizontale gymnastiek mag je daar al helemaal niet rekenen.
 
Je ziet het m.i. iets te zwart, of je overdrijft een beetje om je punt te maken. Ja, dames vragen regelmatig om een trio, maar je kunt ook gewoon 1 op 1 naar de kamer. Ja het eten is een stuk minder dan voor Corona, maar het brunchbuffet is nog steeds uitgebreider dan in de meeste andere clubs en er 's avonds nog steeds warme groente (naast diverse soorten vlees, aardappelen, friet e.d.). Dames met siliconenborsten zijn er minder dan 25%, dikke botoxlippen ook zeker < 25%. En ik verdenk alleen een enkele dame van een te hoog snuifgehalte.

De wellness en de zeer redelijke drankprijzen, zijn ook een reden voor die entreeprijs.
Bij mij maken de dames de kamertijd wel vol, behalve 1 keer Mary waar ikzelf de kamer beëindigde (verslag en reden hier op het forum te vinden).
Als de dames bij jou echt allemaal de kamer vroeg beëindigen moet je misschien eens in de spiegel kijken? Of iets genuanceerder zijn in je kritiek?
 
Het is prima dat het bij jouw wel allemaal goed verloopt, dan moet je de volgende keer dat je daar bent maar eens goed opletten hoe lang de dames daadwerkelijk gemiddeld op de kamer verblijven.
Jij mag door jouw roze bril naar deze club kijken, gelukkig zijn er genoeg gasten die alles wel naar waarde kunnen inschatten.
 
Ik hou alleen mijn eigen kamertijden in de gaten :) . Ik zie wel eens mannen timen hoe lang dames weg blijven, vooral bij nieuwe dames. Maar ik vermaak me liever op een andere manier.
Vorig jaar had ik een mindere dag (te weinig dames, gelukkig onverwacht een favorietje terug die de dag redde), maar dit jaar heb ik het 4 keer prima gehad. De club zit m.i. duidelijk weer in de lift. Nu het eten nog.
 
Ik herken helaas ook deels van de kritiek van Max. Bij maakten de afgelopen 2 dames ook niet de kamertijd vol.

En ik moet zeggen dat met de winter menig wellness report ook met acties strooien, waardoor een dagje daarginds soms concurrerend is met een SC dagje.

Ik ben gelukkig (?) een veelvraat en geen culinaire fijnproever en het buffet van menig SC is voor mij voldoende. Maar het buffet van menig budget club vind ik niet perse onderdoen voor Babylon. Wel heeft Babs een a la carte steak inclusief op een dooie doordeweekse dag. Daar maak ik dan ook gretig gebruik van.

Over steak gesproken, bedenk me net dat ze een nieuw briefjes systeem hebben met 2 bonnetjes. 1 voor de keuken en 1 met hetzelfde nummer voor jou. Wellicht omdat in het verleden ijsberen elkaars schotel zaten op te peuzelen?
Ik pakte de oude papiertjes, maar de kokin corrigeerde me. Geen idee waarom die ouwe papiertjes er dan nog staan...
 
Het werd tijd om weer eens naar Babylon te gaan. Genoeg conditie opgebouwd in de trappenhuizen van Sixsens om weer eens meer gelijkvloers te vertoeven. Zeker nu het gisteren super mooi weer was. Rond 5 over 11 sloot ik aan in de rij voor de theke. Alecia kwam vlak na mij binnen. Na verkleed te zijn eerst maar Layla begroet en een ontbijt genomen. Gerookte zalm, een half broodje, roerei, een beetje bacon, tomaatjes, komkommer en een kop dubbele espresso. Dat was dus prima voor elkaar. Na het ontbijt natuurlijk even lekker bij het zwembad in de zon gelegen. Mijn winterhuid aan voor en achterzijde even goed blootgesteld aan de stralende zon. De hele dag was het echt heerlijk weer en ook na zonsondergang kon je nog prima buiten zitten.

Toen begon het speuren naar nieuwe dames. Vooraf had ik op het Babylon forum wat namen verzameld: Bianca (vriendin van Karla, hmmmm zou het een trio dag worden?), Tamara en Andrea. Even naast Alecia gaan zitten en die wist mij te vertellen dat Bianca er niet was. Ze had geen idee wie Andrea was, maar ze kon me wel Tamara aanwijzen. Dus met Tamara naar de kamer. Een Babylon waardige kamer, maar helaas bleek Tamara lid van de KKC. Ze heeft het wel echt geprobeerd en ik ook. Ze vertelde in Engeland escort te hebben gedaan, maar haar Engels was helaas nog matig. Ach voor €60 is er geen man overboord.

Tijd voor een tweede kopje koffie en weer speuren naar nieuwe dames. Bulgaarse Victoria gespot. Ze spreekt zeer gebrekkig Duits en geen Engels, maar ze vertelde trots dat ze wel Bulgaars sprak. Helaas was ze al snel verdwenen naar de kamer. Kathrin heeft super leuke tietjes die ook mooi meedeinen als ze rondloopt. Vele toppers zoals Anaïs 2.0 (wat een metamorfose heeft die ondergaan met ander haar en siliconen borsten), Nicole, Karla (de metamorfose valt bij haar mee) en ook beauties zoals Isabella en Evelyn afgewimpeld. Alecia had ook haar zinnen gezet op een kamer met mij. Zij was misschien wel het moeilijkst te weerstaan. Ze drong ook het meeste aan. Toch wist ik een "Maybe" uit mijn naar adem happende keel te krijgen. Dat antwoord accepteerde ze natuurlijk voor geen meter, maar wel voor even. Ik werd er door haar gedurende de dag nog een paar keer aan herinnerd... Toen heb ik Mona gespot. Eenvoudig te herkennen (heel klein, piercing in haar neus en een tattoo van een veer op haar linkersleutelbeen). Dus met haar afgesproken. Ze wilde nog even pauze. Prima, ik wacht hier op je. Na een minuut of 5 kwam ze neer me toe lopen, maar 5m voordat ze bij me was draaide ze zich ineens om en ging zich inschrijven voor een kamer met een andere man. Ze zal het misschien niet goed begrepen hebben, maar ik was not amused. Dus Mona heeft het bij mij verbruid.
Afijn, ik was nog maagd die dag en Tamara had mijn zaadbunkers flink gestimuleerd, geen nieuwe dame te bekennen, maar wie kwam net fris gedoucht naar buiten uit de dameskleedkamers: Evelyn! En ze had tijd voor mij. Dat werd een zeer goede kamer met deze beauty. Naar mijn mening de knapste dame in Babylon, maar smaken kunnen natuurlijk verschillen. Ik moest haar alleen op tongzoengebied weer even opnieuw inwerken (zie mijn eerdere verslag), maar toen herinnerde ze zich het weer. Met een 1-1 stand de kamer verlaten en herhaling is eigenlijk wel wederzijds gegarandeerd. Tijd voor de jacuzzi en een hapje eten. Dat was prima, beter dan ik de laatste jaren in Babylon gewend was. Alleen geen asperges te bekennen. Daarna een voor mij traditionele Leffe Blond besteld. Het was de laatste actie van Layla als bardame, want er kwam een jongeman achter de bar staan. Met die Leffe lekker nog weer even in het zonnetje gelegen bij het zwembad en wat bijgekletst met een andere bezoeker. Milenka liep rond met een nieuwe dame. Slank ca. 1.70m met een tattoo op haar gezicht rechts naast haar oog. Milenka vertelde me later dat dit Maya was. Helaas was ze direct bezet. Ik heb haar nog 2 keer aangesproken, maar ze had al diverse afspraken staan dus ik heb haar uiteindelijk niet te pakken gekregen. Toen ik in de Kino een berichtje voor het live topic aan het typen was kwam Alexandra bij me liggen. Uiteraard rekende ze op een kamertje met mij, maar vanwege wat riskante bezigheden van haar met andere mannen, heb ik het maar uitgemaakt met haar. Toch jammer. In de Kino heb ik Rebekka en Katja in actie gezien, ook altijd leuk, alhoewel weinig spectaculair. De man bij Rebekka kwam binnen 5 minuten in 69 klaar door de hand job van Rebekka. Gelukkig bij Katja wel wat langer en leuker uitzicht gehad.
Ik wilde nog wel wat eten, maar dat was op dat moment niet echt haalbaar. Een zwerm hongerige mannen hield zich op bij het buffet en graasde alles leeg, inclusief de schalen friet. Maar er was lekkere aspergesoep was. Ik heb een voor mij onbekende dame aangesproken. Het bleek Gabriela te zijn. Gabriela wilde mij niet tongzoenen. Evelyn hoorde dat en vertelde haar dat ze wel gek zou zijn als ze niet met mij naar de kamer ging (het was in het Roemeens, dus ik heb geen flauw idee wat ze echt zei, maar uit de lichaamstaal leek het in ieder geval iets positiefs). Maar goed dat werd hem dus niet.

Tijd om mijn "maybe" om te zetten in een "yes" en met Alecia naar de kamer. Voor mij is zij qua uiterlijk ook 1 van de mooiste dames in Babylon met haar perfecte lange amfora figuur en knappe gezicht, maar ik kan me indenken dat sommige mannen haar te groot vinden of haar siliconen gevulde borsten niet aantrekkelijk vinden. Het werd weer een topkamer!
De zwerm hongerige mannen hadden hun honger gestild, dus nu was er gelegenheid genoeg om wat te eten. Ik heb wat koude salade en broccoli met kaas (ik stel warme groente altijd zeer op prijs), groente loempiaatjes (maar niet die standaard platte uit de diepvries) en wat lekker gekruid vlees opgeschept. De aspergesoep en die groente loempiaatjes is eigenlijk het enige wat ik van het "lentefeest" heb gemerkt. En vanwege een verjaardag waren er natuurlijk glazen sekt en taart, die ik heb overgeslagen. Dat is toch fijn van een saunaclub met een goed buffet dat je verspreid over de dag wat kleine bordjes kan eten.

Nu werd het tijd voor een laatste kamer, dus ben ik op Victoria afgestapt. Ik laat de keuze van de kamer altijd aan de dame en wij gingen naar beneden. Daar vertelde ze me dat we kamer 6 hadden... Eh Victoria, kamer 6 is boven... zo toch nog een heel klein beetje aan mijn trappenconditie kunnen werken. Niet vergelijkbaar met een "normale" zaterdag, maar het geeft toch weer even een goed gevoel. Op de kamer keek ze een beetje ongelukkig toen ik mijn condooms neerlegde en ze mijn Barokkar in slappe toestand zag (en dan is die echt niet indrukwekkend) en ze stelde voor om te gaan pijpen. Ik zij dat we eerst maar moesten gaan zoenen. Ze kwam naast me liggen en toen ik mijn tong tussen haar lippen duwde maakte ze me duidelijk dat tongzoenen er niet inzat. Haar Duits is kennelijk te beperkt om mijn vraag vooraf te begrijpen. Ze had ja gezegd, dus ik heb ook direct de kamer weer verlaten. Goed voor mijn portemonnee. Ik zal wel Victoria nog even beschrijven voor een man die niet tongzoent of dat niet belangrijk vindt. Ze trok veel op met Bulgaarse Mona en BBW Valentina. Ze is jong, heeft geen tattoos of piercings, ze is ongeveer 1.55-1.60m klein, heeft een A cup en een normaal postuur met rond de buik en heupen wat extra babyvet.

Conclusie: Het was een erg mooie dag. Lekker druk en gelukkig niet stampvol. Het eten was stukken beter dan bij mijn bezoeken in 2022 en 2023. Of dat door het feestje kwam of dat er nu iemand in de keuken staat die er meer van kan? Geen idee, maar ik hoop dat ze dit niveau minimaal vast kunnen houden. Poolse Olivia vond het feestje een catastrofe, zij zal niet genoeg verdiend hebben, maar er werd toch druk gekamerd en ik heb bijvoorbeeld Maya niet te pakken kunnen krijgen. En met dat prachtige weer een ligbedje bij het zwembad bemachtigen is in Babylon ook veel eenvoudiger dan in Sixsens, dus ik heb zeer tevreden Babylon verlaten. Mijn missie is maar deels geslaagd, slechts 1 nieuw paspoortje. Met een zoen heb ik afscheid genomen van Layla.
 
Terug
Bovenaan Onderaan