Algemeen Babylon bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zondag ben ik na een veel te lange tijd nog eens in Babylon geweest. De berichten die de laatste weken verschijnen zijn eerder negatief, dus ik moest wel eens poolshoogte gaan nemen.
De ontvangstdame van dienst was mevrouw Poedel.

Ik was er net na 12u en het ontbijt was al volledig op en werd niet meer bijgevuld.
motz.gif
In andere clubs is zondag brunchdag, hier niet en dat is toch een gemiste kans.

De sauna was pico bello, het bubbelbad daarentegen was iets te koud. Gelukkig scheen het zonnetje en kon er buiten gerelaxed worden. Sommige ligstoelen zijn aan vervanging toe; Eddy (die ik niet gezien heb) mag gaan innoveren.

Er was een behoorlijke line up. Gezien heb ik : Alexa, Aischa, Rose, Leah, Karla met plastic tieten, Mary, Roxana, Roberta die niet echt slanker geworden is, Gabriella, Mona, Daria, Kathrin, Annais ook al geplastificeerd, Angie, Denisa, Emma, Bella, Vicky, Paris, Nadja, Isabella, Christina en Milenka.
1 tje viel mij op : de goedlachse Gabriella. Met haar had ik een eerste kamer.
Blond kopje, brilletje en een heel mooie lach; ze ziet er eerder als een westers studentje uit.
Tongzoenen was eerder matig; de rest zeker ok. Dit is zeker een aanwinst voor Babylon.
Dat viel dus best mee, kosten 60 euro.

Daarna werd er toch wat gegeten. De kwaliteit was degelijk, zonder meer.
Ondertussen was de chaotische F1 wedstrijd in Monaco bezig, of wat daar voor moest doorgaan. Ik zie toch nog altijd liever voetbal en wielrennen...

Naast het tv scherm zat een kleine jonge meid ietwat verveeld voor zich uit te staren : Mona. Dat werd ronde 2.
Donker haar in een staartje, 2 tattoos : eentje op haar sleutelbeen en eentje op haar zij.
Voorts mag er geweten worden dat tongzoenen erg matig is, pijpen en neuken zijn dan wel ok.
Ze moet nog wel loskomen en leren om de Babylon standaard te halen, maar het potentieel is er wel. Kosten opnieuw 60 euro.

Later op de avond heb ik nog wat gegeten en een saunatje gedaan en toen was het tijd om te vertrekken.

Resumé : Babylon is nog wel een aangename club maar de baas mag wel wat vernieuwing brengen : een betere resto en de wellness op een hoger niveau tillen.
Ik kom graag nog wel terug.
wink2.gif
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan