Baipho Nijmegen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar ik had wel begrepen van anderen, dat er camera's verdekt opgehangen zijn dus dat word wel ladtig in die kamertjes..
Ik zou dat niet weten maar lijkt mij onwaarschijnlijk. Daar kunnen ze meer last dan gemak van krijgen. Bij Siam werken tegenwoordig alleen nog maar oma's en malai. Zij is heeft haar vaste klanten bestand en zit iedere dag nokkie vol.

Ik kan mij niet voorstellen dat malai dat zou accepteren met camera. Zij is een kip die gouden eieren legt.
 
Ongepast. Je vingers maar ergens induwen zonder te vragen. Je hebt haar pijn gedaan. Tuurlijk wil ze dat je terugkomt. Geld is geld
Het is meer dan ongepast zelfs wat @Groepliefhebber heeft gedaan, ervan uitgaande dat het waar is wat hij schrijft. In feite heeft hij zelfs tweemaal een vrouw verkracht, ook al klinkt dit wellicht wat zwaar!

Ik vraag me oprecht af of hij dus door heeft dat dit in feite strafbaar is en schadelijke gevolgen kan hebben voor de dames in kwestie (in de vorm van een trauma), wat ook kan indirecte gevolgen kan hebben voor ons als medewandelaars indien de dames zich niet meer veilig voelen in gezelschap van een vreemde man. Dit alles zou bijzonder sneu zijn.

Ik hoop stiekem dat dit bericht @Groepliefhebber tot nadenken zet ten aanzien van zijn eigen handelen. Ik vind het in ieder geval beschamend hoe hij het zelf beschrijft!
 
Het is meer dan ongepast zelfs wat @Groepliefhebber heeft gedaan, ervan uitgaande dat het waar is wat hij schrijft. In feite heeft hij zelfs tweemaal een vrouw verkracht, ook al klinkt dit wellicht wat zwaar!

Ik vraag me oprecht af of hij dus door heeft dat dit in feite strafbaar is en schadelijke gevolgen kan hebben voor de dames in kwestie (in de vorm van een trauma), wat ook kan indirecte gevolgen kan hebben voor ons als medewandelaars indien de dames zich niet meer veilig voelen in gezelschap van een vreemde man. Dit alles zou bijzonder sneu zijn.

Ik hoop stiekem dat dit bericht @Groepliefhebber tot nadenken zet ten aanzien van zijn eigen handelen. Ik vind het in ieder geval beschamend hoe hij het zelf beschrijft!
Helemaal mee eens en ookal is het niet waar, dan nog zet dit aan tot verloedering en vernedering. In alle gevallen meer dan fout.
 
Het is meer dan ongepast zelfs wat @Groepliefhebber heeft gedaan, ervan uitgaande dat het waar is wat hij schrijft. In feite heeft hij zelfs tweemaal een vrouw verkracht, ook al klinkt dit wellicht wat zwaar!

Ik vraag me oprecht af of hij dus door heeft dat dit in feite strafbaar is en schadelijke gevolgen kan hebben voor de dames in kwestie (in de vorm van een trauma), wat ook kan indirecte gevolgen kan hebben voor ons als medewandelaars indien de dames zich niet meer veilig voelen in gezelschap van een vreemde man. Dit alles zou bijzonder sneu zijn.

Ik hoop stiekem dat dit bericht @Groepliefhebber tot nadenken zet ten aanzien van zijn eigen handelen. Ik vind het in ieder geval beschamend hoe hij het zelf beschrijft!
Indeed. En met een printje de betreffende postings in de hand kan elke lezer naar het politiebureau stappen en daar op grond van artikel 161 Sv aangifte doen van verkrachting. En de politie kan bij de forumeigenaar navraag doen naar het de registratiegegevens en het IP adres van TS.
Dus ik hoop voor TS dat het merendeel van hun schrijfsels aan hun fantasie is ontsproten.
 
Ik heb net pas de recentie van Anny geschreven ookal kom ik er al maanden bijna 2 wekelijks.

Nu over mijn beleving gisteren.

Gebeld voor Anny maar die blijkt op vakantie te zijn..... toch een afspraak voor een massage ingepland ondanks het risico op alleen een massage zonder speciale behandeling.
Jullie raden het al..... er kwam zeker een special behandeling.

Ik koos voor een redelijk Nederlands sprekende dame.
Een Aziatische van half 40 schat ik in.
Zoals normaal koos ik voor de midium variant van de massage. Ook deze dame ging in op het feit dat ik mijn billen omhoog stak zodat ze toegang had tot sterretje en ballen. Ze masseerde deze plek gretig. Gretiger dan Anny.
Ook deze dame vroeg bij het op mijn rug draaien of ze me voor 50 extra een handjob mocht geven. Ik stemde in en legde meteen mijn hand op haar billen. Deze dame had een lange broek aan dus die schoof ik zonder moppers van haar van haar billetjes en zocht met mijn vingers haar kutje. Behaard. Ze was gruwelijk behaard. Ik kon alleen maar denken dat ik even door de zure appel heen moest bijten...... ik penetreerde haar kut met 2 vingers. Toen ik bijna kwam deed ik haar broek voorbij de knieen en vroeg haar wat meer wijdbeens te gaan staan. Ik kon mooi met 2 vingers diep in haar kutje peuteren. Heerlijk. Op het moment dat ik bijna klaar kwam bedacht ik me dat het geil zou zijn om mijn middelvinger in haar anus te duwen. Ik kwam bijna en haalde mijn middelvinger die nog nat was van haar kutgeil uit haar en duwde hem in 1 keer helemaal in haar anus. Ze wilde nog een stapje naar achter doen maar ik zat er diep genoeg in dat te kunnen tegenhouden. Ze mopperde een beetje dat ik haar pijn had gedaan maar ze zei ook dat ik snel weer terug moest komen. ..... ook voor dit fijne dametje heb ik 50 betaald voor het masseren en 50 voor het vinger/hand werk..
Wil het ook wel eens proberen
Ik ga al maanden naar Thai Massage Baipho aan de Molenweg in Nijmegen.

Er werken 3 dames en soms springt de eigenaresse ook bij.

Mijn voorkeur is maanden geleden gegaan naar Anny. Ze masseert zoals jet hoort, vraagt of je soft medium of strong gemasseerd wilt worden.
Ik kies altijd medium want dat is wat mij betreft strong genoeg.
Wat een kracht zit er in zo,n Thais lijfje.

de massage begint door op je buik te liggen. De dame begint met je rug. De eerste keer trok ik gelijk de stoute schoenen aan en duwde telkens als ze bij mijn billen was mijn billen gewillig de lucht in zodat ze goed bij mijn sterretje en ballen kan. Ze beantwoord dat met langzame strelingen. Die steeds erotische worden.

Naar verloop van tijd draai je op je rug en vraagt ze of je voor 50 euro extra ook van de special wilt genieten.

Dat wilde ik wil. Ze maakt haar massage af en de laatste 10 a 15 minuten gebruikt ze om je klaar te maken. Als je ontdeugend je hand op haar kleine billetjes legt zegt ze daar niets van. Ik zocht een weg met mijn hand onder haar rokje, met een snelle beweging haakte ik mijn vinger achter haar stringetje. En toen mijn vinger in haar gleed trok ze weg en keek me afkeurend aan. Ik kon haar vrij gemakkelijk stil sussen en mocht mijn gang gaan. Ze genoot er zichtbaar van dat ik mijn vingers diep in haar Aziatische kutje duwde en ritmische neukbewegingen maakte. Toen ik klaae kwam poetste ze braaf mijn zaakje schoon met wat toilet papier. Ik liet mijn vingers uit haar spleetje glijden en tot mijn grote geluk likte zij haar eigen kutgeil van mijn vingers. ANNY JE BENT EEN TOPPER!!

Kosten; 50 voor een massage van 1 uur
Kosten ; 50 voor wat hand en spand diensten. Totale schade 100

Ik kom geregeld bij Anny voor deze behandeling!! Heerlijk!!
Werkt Anny hier nog
Wil ook wel zo'n uurtje meemaken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan