Recensie Bar chrystal Emma. 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jjj

Wandelaar
30
15/09/21
5
Hoi,
nog iemand ervaring met Emma, leuke Roemeense meid, Blond haar en godelijk lijf. Langsgeweest en op een of andere manier zin om haar te laten genieten. Zelfs zonder sex te hebben. Het was al druk geweest vertelde ze en ik was de laatste voor de dag. Heerlijk geknuffeld, en haar getrakteerd op een heerlijke massage van kop tot teen. Haar lekker poesje nog even gelikt en dan haar mooie borsten en buik volgespoten.... Een fijn halfuurtje.
 
Hoi,
nog iemand ervaring met Emma, leuke Roemeense meid, Blond haar en godelijk lijf. Langsgeweest en op een of andere manier zin om haar te laten genieten. Zelfs zonder sex te hebben. Het was al druk geweest vertelde ze en ik was de laatste voor de dag. Heerlijk geknuffeld, en haar getrakteerd op een heerlijke massage van kop tot teen. Haar lekker poesje nog even gelikt en dan haar mooie borsten en buik volgespoten.... Een fijn halfuurtje.
Is dat die de dame die in Chrystal bar 19A 4 werkt in de nachtshift (blonde lange haren, mooi lichaam, glimlach voor het venster. Ik schat ze rond de 26 jaar (?) Ze werkt dus het uiterst rechtse raam van bar Chrystal (dus rechts van die andere blonde dame, met allicht siliconen borsten).
Ik was van plan om er dinsdag laatsleden bij te gaan maar ze was er niet (nachtshift).
Mag ik vragen, evt via PB, hoeveel je heb betaald voor 1/2 uurtje + klaarkomen op borsten ?. Hartelijk dank N. Grt. Dorisday
 
Is dat die de dame die in Chrystal bar 19A 4 werkt in de nachtshift (blonde lange haren, mooi lichaam, glimlach voor het venster. Ik schat ze rond de 26 jaar (?) Ze werkt dus het uiterst rechtse raam van bar Chrystal (dus rechts van die andere blonde dame, met allicht siliconen borsten).
Ik was van plan om er dinsdag laatsleden bij te gaan maar ze was er niet (nachtshift).
Mag ik vragen, evt via PB, hoeveel je heb betaald voor 1/2 uurtje + klaarkomen op borsten ?. Hartelijk dank N. Grt. Dorisday
Het is dagshift tot 21 uur ongeveer. Zwarte body aan. 50 euro betaald.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren rond 22u00 bezoek gebracht aan de mooie Emma.
Ze is vriendelijk maar alles moest vlug, vlug gaan en dat maakte de 'date' voor mij bijzonder onaangenaam.
Ik ervaarde verder weinig tot geen passie, Ze speelde het spel niet zoals ik het wens...
Omdat ze al heel vlug (na nog geen 10 min.) over de tijd begon te zeuren ben ik het - in alle vriendelijkheid - afgetrapt zonder klaar te komen.
(Voor mij) dus niet voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan