Recensie Barbara, Antwerpen, Schippersstraat 4/1 (voorheen VT1) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1460

Vaste klant
Forumpionier
107
18/07/21
71
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Soft SM
  4. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heb Barbara terug gespot. Heeft lange tijd in VT1 gewerkt maar was uit het straatbeeld verdwenen. Is blijkbaar wat op de dool geraakt. Heeft nu vele tatoo's maar ziet er terug slank uit. Heb haar vroeger meerdere malen bezocht en nooit teleurgesteld geweest. Ga haar zeker één van de dagen terug bezoeken want vond wel dat ze er goed uit zag. Is een petite meid, nu met blonde haren. Ze houdt niet alleen van normale sex maar is ook te vinden voor wat kinky spelletjes. Mijn quotaties zijn dus gebaseerd op mijn ervaringen uit het verleden. Maar ik ga ervan uit dat haar service er niet op achteruit is gegaan, integendeel.
 
Ja heb ze gisteren zien staan. Enorm hoe ze is veranderd tegenover toen ze begon in het SKW.
Had ze bijna niet herkend. Enkel de opvallende tattoo's op haar bovenbenen deden een lichtje branden bij mij. Die had ze op het eind op de VT1 ook al. Vind het nogal "trashy".
Maar ieder zijn mening.
 
3 x bezocht toen ze nog op VT1 werkzaam was. Leuke dame, goede service. Moest bij 1ste bezoek wel wat loskomen.
Heb ze niet gezien op vermeld adres. Of ze moet zo veranderd zijn, dat ik ze niet herkende:)
Zal er extra aandacht aan besteden bij een volgende wandelronde.
 
3 x bezocht toen ze nog op VT1 werkzaam was. Leuke dame, goede service. Moest bij 1ste bezoek wel wat loskomen.
Heb ze niet gezien op vermeld adres. Of ze moet zo veranderd zijn, dat ik ze niet herkende:)
Zal er extra aandacht aan besteden bij een volgende wandelronde.
Is inderdaad bijna onherkenbaar met andere kleur van haar en slanker, maar de tattoo's op de bovenbenen verraden haar ?? Goed uitkijken...
 
Op ander forum las ik een niet zo fraai verhaal waarin zij zou betrokken zijn. Blijkbaar heeft zij een "klant" opgelicht. Daar is dan een discussie ontstaan waarbij er enkele klappen zouden zijn gevallen. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht van haar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan