Barbie uit bordeel gered door politie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
alleen al van de naam Barbie krijg ik een acute slappe penis. Het antwoord is dus Nee ik kan en wil het ook niet doen met Barbie.

dan toch liever een avond met de poes op schoot, naar een spannende film kijken.
Ik wordt er ook niet warm van.
Vroeger in de oh oh Cherso periode, vond ik het wel een lekker neukertje, een om even snel in je middagpauze een klein beurtje te geven.
Maar ze ziet er nu niet meer uit.
 
Vroeger in de oh oh Cherso periode, vond ik het wel een lekker neukertje, een om even snel in je middagpauze een klein beurtje te geven.
Nee ik vond het toen ook al niks...vadsig ding....wel die andere blonde,niet die little princess.en die donkere die nu door waylon wordt uitgewoond. Die waren wel lekker.
download (12).jpeg
 
dan toch liever een avond met de poes op schoot, naar een spannende film kijken.
Ik wordt er ook niet warm van.
Vroeger in de oh oh Cherso periode, vond ik het wel een lekker neukertje, een om even snel in je middagpauze een klein beurtje te geven.
Maar ze ziet er nu niet meer uit.
Een van mijn poezen kwam zeiknat van de regen binnen, had ik eindelijk een natte poes op schoot.
 
Hoe zou het met de anderen gaan? Zijn de dames ook nog actief in de dienstverlenende sector?
Die lekkere blonde is ondertussen getrouwd en werkt in een kledingwinkel en die brunette die dacht dat ze lekker was terwijl ze best vadsig was, is ondertussen gescheiden van die even vervelende gozer die Vincent en Tijgertje zit weer in de bak zoals gewoonlijk haha.
 
Terug
Bovenaan Onderaan