WHEM Barbie (van tv) massage inc SEX

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoveel verdient ze nou ook weer niet de helft gaat naar haar werkgever ik weet niet of ze aan extra's doet daar zou ze goed aan kunnen verdienen.
Laat ik het anders verwoorden in dit geval: Ze zal voor iemand met haar achtergrond en vooropleiding (…) niet ontevreden zijn met wat ze hier verdient.

Uiteraard blijft het hard werken voor (in mijn ogen) weinig. Ik zou me in ieder geval niet 8 keer per dag laten neuken voor iets van 600 Euro….
 
Ze staat inmiddels ook op Kinky,. Het meest opvallende daar is dat bij talen ook "Engels" staat………….
In dit beroep heb je aan de woorden,fuck, suck, cock en pussy genoeg, misschien heeft ze deze op een briefje geschreven😁 , verder denk ik dan maar , ieder z'n dingetje, veel plezier voor de liefhebbers
 
Waar ik me over verbaas is dat er tot nu toe op niet 1 forum een recensie is geplaatst.
Ik weet dat het aantal forumschrijvers niet representatief is tegenover het aantal forumgebruikers en al helemaal tegenover daadwerkelijke wandelaars maar toch?
Inderdaad. Als ik de site zie, is het ook al niet meer mogelijk om op de reservelijst te komen maar moet je maar gewoon langsgaan, ze zeggen dat mensen soms niet op komen dagen. Ik zie het toch niet zitten om daar een beetje te gaan zitten wachten totdat er eventueel een plekje vrijvalt……..

Ik wacht het wel even af. Met een beetje geluk is over een week of 2 het nieuwtje er vanaf en zal het wel mogelijk zijn gewoon een afspraak te maken.
 
Inderdaad. Als ik de site zie, is het ook al niet meer mogelijk om op de reservelijst te komen maar moet je maar gewoon langsgaan, ze zeggen dat mensen soms niet op komen dagen. Ik zie het toch niet zitten om daar een beetje te gaan zitten wachten totdat er eventueel een plekje vrijvalt……..

Ik wacht het wel even af. Met een beetje geluk is over een week of 2 het nieuwtje er vanaf en zal het wel mogelijk zijn gewoon een afspraak te maken.
Is weer zo'n truuk om mannen te laten komen wachten in de hoop dat ze met andere dames het bed gaan delen.
 
Ik ga uit van een marketing truc.
Was er paar dagen geleden, was ze al weg ivm drukke dag en te moe

Nieuwe afspraak kunnen maken, is ze vandaag niet aanwezig en kun je voorgesteld worden aan andere dames

Normaal past ds direct de agenda aan als een dame niet komt, maar ze staat er nog steeds op bij vandaag

16 september is ze er weer wordt nu gezegd, terwijl ze ook komende dagen gewoon op de site staat
 
Ik ga uit van een marketing truc.
Was er paar dagen geleden, was ze al weg ivm drukke dag en te moe

Nieuwe afspraak kunnen maken, is ze vandaag niet aanwezig en kun je voorgesteld worden aan andere dames

Normaal past ds direct de agenda aan als een dame niet komt, maar ze staat er nog steeds op bij vandaag

16 september is ze er weer wordt nu gezegd, terwijl ze ook komende dagen gewoon op de site staat
Ja dat zou kunnen. Gewoon wat pikante foto's op de site zetten, en van de opbrengst van toenemende klanten geven ze haar een deel.
 
Ik denk dat er hier heel wat wandelaars rond lopen die geen 600 euro per dag verdienen. Misschien nog niet eens per week!
Dus, hoezo weinig?
Voor jezelf 8 keer laten neuken zou ik het de moeite niet vinden.

Zonder 8 keer neuken ook trouwens maar ik heb dat al eerder gezegd, mensen vergissen zich wat je als zelfstandige aan kosten hebt.
 
Voor jezelf 8 keer laten neuken zou ik het de moeite niet vinden.

Zonder 8 keer neuken ook trouwens maar ik heb dat al eerder gezegd, mensen vergissen zich wat je als zelfstandige aan kosten hebt.
Maar wie zegt dat ze überhaupt kosten afdraagt?
Meestal werken dit soort dames allemaal zwart.
Ik weet vanuit de Duitse clubs dat daar alles zwart gaat. Daar hebben ze hele handige trucjes om het belastingstelsel te omzeilen. En dat zullen ze in Nederland ongetwijfeld ook doen.
 
Maar wie zegt dat ze überhaupt kosten afdraagt?
Meestal werken dit soort dames allemaal zwart.
Ik weet vanuit de Duitse clubs dat daar alles zwart gaat. Daar hebben ze hele handige trucjes om het belastingstelsel te omzeilen. En dat zullen ze in Nederland ongetwijfeld ook doen.
Ik dacht dat het bij zo'n club wel wit moet…. Die krijgen toch ook controle?
 
Maar wie zegt dat ze überhaupt kosten afdraagt?
Meestal werken dit soort dames allemaal zwart.
Ik weet vanuit de Duitse clubs dat daar alles zwart gaat. Daar hebben ze hele handige trucjes om het belastingstelsel te omzeilen. En dat zullen ze in Nederland ongetwijfeld ook doen.
En de belastingdienst heeft hele handige trucjes om die trucjes te achterhalen (en meer)...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan