Algemeen Bare in clubs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wij testen oom regelmatig en hebben in 15 jaar 2 x chlamydia opgelopen en ja dat is en blijft het risico van de sport.
Bij ons was het een natuurlijk proces, voor mij is neuken met condoom nooit een optie geweest dus ik neukte nooit iemand anders, en na verloop van tijd en ervaringen vond mijn vrouw het zonder gewoon leuker.
We kwamen veel in bioscopen ( hoi uschi 😁 ) en zijn daarna meer naar clubs gegaan.
Niet in elke club gebeurt het veel, het is ook een beetje per club verschillend,
Vaak zie je dat als iemand eenmaal een condoom om doet de rest dat ook doet en vice versa, het is dus vaak afhankelijk van de club en mensen.
We komen ook wel bij eens bij Ramontiek en daar is de standaard met condoom dus doet mijn vrouw het ook niet zonder, maar we doen ook wel eens een barebang waar dan weer niemand met een condoom mag en of wil 😁
 
In de meeste clubs (in België toch) is condoomgebruik de regel. Voor de club-uitbater is dat voor een stuk ook de veiligste keuze. Als er mensen zijn die ondanks de aanbevelingen om veilig te sexen, het toch zonder condoom doen, dan is de clubuitbater zeker niet aansprakelijk. Ook naar de overhed en de openbare gezondheid toe is er minder uit te leggen. Je zal het maar meemaken dat een gonnoroe of chlamydia uitbraak naar je club valt te traceren. Je kan je de artikels in de populaire pers al wel inbeelden. De meeste clubs balaneren toch al wel op de rand van wat wettelijk mogelijk is, al geeft het nieuwe sexuele strafrecht dat sedert gisteren van toepassing is wat meer ademruimte. Veel lokale besturen zijn deze clubs liever kwijt dan rijk en durven al wel eens lastig doen bij het verlenen van allerlei noodzakelijke vergunningen. Als dan blijkt dat er aan "onveilige" sex wordt gedaan met instemming van de club, heeft de gemeente een extra reden om het de clubeigenaar heel lastig maken.
 
De poesjesdag Gang Bangs bij Party Players in Lelystad zijn ook mijn favoriet al wordt daar alleen bare gepijpt, neuken is altijd met.
Ik ben blij dat er over een goeie 2 weken weer een Ibiza style feestje daar is op de maandagmiddag 🤗🌞🤪🤣
 
Bij mijn weten krijg je zeker geen bandje als je niet negatief bent getest. Of je dan alsnog zonder bandje naar binnen mag weet ik niet (In België heb je tegenwoordig gangbangs van team Elle Naturelle met verplichte deurtest, test je positief dan kom je er in het geheel niet in).

De andere SOA kun je er natuurlijk wel oplopen (hiv ook als iemand korter dan 8 weken geleden besmet is en nog negatief test maar al wel besmettelijk is). Een hepatitis B vaccinatie is wellicht geen overbodige luxe (zelf 2 jaar uit de running geweest door HBV). Ben zelf een zeer actieve pijper en lik en slik graag sperma. Sinds ik me frequent laat testen is een paar keer chlamydia vastgesteld maar daar staan honderden pijpbeurten en sperma slikmomenten tegenover. Bovendien zat dat altijd anaal (neuk met condoom) en nooit oraal. Chlamydia wordt sowieso zelden in de keel aangetroffen (natuurlijke opschoning). Anaal zal ontstaan zijn door vingers met spuug, rimmen en/of swaffelen. Natuurlijk is een mond/maag vol sperma niet te vergelijken met een kut/anus vol sperma (dat laatste is het meest riskant) dus in die zin loop ik met overwegend oraal beduidend minder risico.. Heb een keer mee gemaakt dat ik na het eerste de beste feestje dat ik na mijn GGD APK keuring bezocht een soa waarschuwing van kreeg voor gonorroe. Me daar op laten testen (let op incubatietijd) en wederom schoon bevonden. Het eerstvolgende feestje dat ik daarna bezocht gaf nadien weer een chlamydia alert af. Ook daar wederom op laten testen (let op incubatieperiode) en wederom schoon bevonden. Beide feesten waren voor zover ik kon nagaan met condoom (pijpen zonder). Blijft een eigen en gecalculeerd risico wat je loopt, uiteindelijk loop je ergens tegenaan, vandaar ook dat frequent testen verstandig is, niet alleen voor jezelf maar vooral ook voor het tijdig stoppen van de transmissie keten. Toen ik zelf een soa had en anderen waarschuwde deden anderen daar niets mee want "geen klachten," apk keuring is over 3 maanden dan zien we wel" en "" we hebben niet geneukt".....dom dom dom. Heb overigens wel gangbangs mee gemaakt waar zeer streng op condoomgebruik bij intiem werd gelet (pijpen zonder) en dames die aan bare deden niet welkom waren maar waar de heren in de pauze elkaar ondertussen wel stiekem bare neukten alvorens weer bij de dames aan te schuiven. Gelukkig zijn de meeste soa te behandelen al zijn er op de langere termijn wel zorgen over de eventuele opkomst van antibiotica resistente varianten.
Ik heb vele gangbangs bezocht (altijd intiem MC), maar nog nooit gezien dat de heren zich tijdens de pauzes met elkaar bezig hielden (laat staan bare). Wat zijn dit voor gangbangs?
 
Ik heb vele gangbangs bezocht (altijd intiem MC), maar nog nooit gezien dat de heren zich tijdens de pauzes met elkaar bezig hielden (laat staan bare). Wat zijn dit voor gangbangs?
Dit soort taferelen kun je tegenkomen als een gangbang plaats vindt in een afgebakend hoekje van bijv. een sex cinema. Buiten de gangbangtijden/ruimte om gedragen de heren zich vanzelfsprekend zoals ze zich normaal ook zouden gedragen in zo'n tent en voor sommigen zijn m/m contacten daar ook onderdeel van waarbij de een het veiliger doet dan de ander.

Zo probeerde ik in de pauze van een gangbang in de erotic cinema keten ooit de anaalhook uit die in de darkroom op een voor mij perfecte gebruikshoogte gemonteerd bleek te zijn. Het duurde niet lang voor zich een heer aandiende om ook mijn andere gat te vullen (weet niet meer of dat een mede gangbangbezoeker was of een gewone bezoeker). Wat ik wel weet is dat juist op dat moment een van de pauzerende gangbangdames (die tussendoor meestal ergens iets gingen eten) haar neus om de hoek stak en lachend vaststelde "jij vermaakt je wel zolang zie ik". In diezelfde ruimte stelde ik overigens ooit bij 2 andere heren de door jou geciteerde pauze invulling vast. Ook wanneer een gangbang plaats vindt in een swingersclub met een serieus donkere darkroom liggen daar voor bi mannen kansen op de loer.

Een hoogst enkele keer doet zich ook wel eens een kans voor bi actie voor tijdens de gangbang zelf. Zo liet Wendy Somer na het lezen van verslagen over een op dat gebied "uit de hand gelopen gangbang" in voornoemde cinemaketen weten dat ook wel eens mee te willen maken en deed toen een oproep aan de bi heren op het ec forum om er op haar eerstkomende gangbang party met z'n allen een heerlijke bi party van te maken. Hoewel velen bi waren durfden slechts enkelen dat vluchtig te uiten op het gangbangmatras. Hetzelfde gold voor de heren (in mijn ervaring 1:5 op elke willekeurige gangbang en op dit feestje zelfs nog meer) die stiekem best geilden op ondergetekende (die voor de gelegenheid in travestie was aangeschoven). Anders dan Wendy's en mijn bedoeling was waren de heren te schuw om in gemengd gezelschap veel met me te doen maar toen ik (inmiddels toch wel aan een pik toe) eindelijk gehoor gaf aan een van de vele stiekeme wenken van deelnemers om even mee te gaan naar een van de naastgelegen ruimtes (uit het zicht van de anderen) volgde in mijn kielzog niet alleen die heer maar meerdere andere heren. Nog geen minuut later had ik in die andere ruimte mijn eigen gangbang. Zo gaan die dingen, eenmaal uit het zicht van het wakend oog van de anderen is alles mogelijk (inclusief een heimelijk onderonsje tussen 2 of meer heren).

Overigens doet zich heel af en toe ook wel eens de mogelijkheid tot een kortstondig heimelijk bi onderonsje voor tijdens het gangbangen zelf, bijv. als tijdens een rustig moment de paar achtergebleven heren al een verleden hebben op dat gebied (bijv. elkaar onderling reeds goed kennende cinema bezoekers) of omdat ze door de dame die ze delen worden ingeseind dat bij haar weten alle op dat moment aanwezige heren bi zijn dus "grijp je kans zolang het kan".

Ergo, menig kater knijpt ook katers in het donker als ze de kans krijgen, al doet die kans zich in de gangbang ruimte zelf zelden voor (maar achter de schermen soms dus wel). Tijdens een uitwedstrijd (een door een bekende Haagse gb organisator georganiseerde busreis naar België waar meerdere van zijn meiden en hun aanhang aanschoven) kwam ik ooit eenmalig terecht in de op dit forum veelbesproken Eroxx (of was het juist die naastgelegen club?) in Balen. Daar schoof ik oa aan bij de daar destijds welhaast tot het meubilair horende travestiedame Jacqueline die (los van het gangbang gebeuren) haar geluk beproefde in een van de achterkamertjes. We wisten ons bespied door menig heer die loerend door de gloryholes ons spel al dan niet rukkend gadesloegen. Omdat ik zelf na het zien van al die actie op het gangbangmatras ook wel toe was aan een pik (los van de hare) besloot ik op mijn beurt mijn geluk te beproeven door expres zo te gaan liggen dat een van die gloryholes binnen hand/mondbereik kwam te liggen. Na een tijdje had ik beet en smaakte tegen mijn verwachting in het genoegen dat dat geluksmoment uiteindelijk ook nog eens werd bekroond met een happy end :).
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag me eigenlijk af hoe vaak er iemand in clubs besmet geraakt met HIV. Iemand enig idee of iemand kennissen uit het milieu die in een club besmet zijn geraakt? Ik was onlangs bij de GGD voor een test en vroeg ernaar. De statistieken zouden aantonen dat er onder hetero's zeer zelden HIV-besmettingen zijn. Ik kan dat moeilijk geloven als ik threads hier en op nzc forum lees.
 
Ik vraag me eigenlijk af hoe vaak er iemand in clubs besmet geraakt met HIV. Iemand enig idee of iemand kennissen uit het milieu die in een club besmet zijn geraakt? Ik was onlangs bij de GGD voor een test en vroeg ernaar. De statistieken zouden aantonen dat er onder hetero's zeer zelden HIV-besmettingen zijn. Ik kan dat moeilijk geloven als ik threads hier en op nzc forum lees.
De statistieken volg ik niet zo maar de grootste kans op overdracht loop je bij onbeschermde anale sex en dat komt uit de aard der zaak vaker voor bij gay mannen dan bij hetero's. Bron van besmetting zijn in beginsel zij die niet weten dat ze besmet zijn. Wie dat door periodiek testen wel weet (meten is weten) krijgt medicatie die het virus dermate onderdrukken dat overdracht niet meer mogelijk is. Daarnaast is een toenemend aantal personen uit de grootste risicogroep aan de Prep waardoor het aantal hiv besmettingen eveneens in toom gehouden kan worden. Mijn eigen soa test gesprekken met GGD medewerkers zijn altijd wel vermakelijk en van hun kant heerlijk naïef. Als je dan belt voor het inplannen van je periodieke soa check is de eerste vraag altijd "wanneer heeft u voor het laatst onbeschermde sex gehad". Omdat pijpen zonder daar ook onder valt was dat in mijn geval vaak minder dan een week geleden. Oh maar dan kan ik u nog niet inplannen hoor meneer (incubatieperiode), belt u over 1 of 2 weken nog maar eens terug. Als ik dan uitleg dat het zoals eerder aangegeven om mijn periodieke preventieve soa check gaat, dat ik een actief sexleven heb en vrijwel wekelijks onbeschermde sex heb (dus ook 2 weken geleden, 3 weken geleden of wanneer u maar wenst) dan kan ik alsnog wel direct terecht maar volgt altijd nog wel het standaardzinnetje "en geen onbeschermde sex tot u bent goedgekeurd he" :).
 
Laatst bewerkt:
Misschien beetje naïeve reactie. Maar ik kan me toch voorstellen dat als een stelletje naar zo'n club gaat en met elkaar eerst wil inkomen dat ze dat dan bare doen, maar als er vreemde kerels komen en ze gaan met die kerels dat ze dan een rubbertje erom schuiven? Of moeten stellen die met elkaar een nummertje maken ook een condoom om?
 
Misschien beetje naïeve reactie. Maar ik kan me toch voorstellen dat als een stelletje naar zo'n club gaat en met elkaar eerst wil inkomen dat ze dat dan bare doen, maar als er vreemde kerels komen en ze gaan met die kerels dat ze dan een rubbertje erom schuiven? Of moeten stellen die met elkaar een nummertje maken ook een condoom om?
Wij gebruiken met elkaar geen condooms, met alle andere partners wel... En daar is nog nooit een opmerking over gekomen, dat hij zonder mag... Mensen verwachten gewoon dat je met je vaste partner fluid-bound bent
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan