Bare sex.. durf je dat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als dat zo is dan zou bij beffen de vrouw toch de gever moeten zijn? Die geeft orale simulatie door haar vagina tegen m'n mond te houden.
Het gaat dus om welk lichaamsdeel het "ontvangende" orgaan is (mond of genitaliën), niet om wie de actieve handeling verricht. Vandaar dat de man bij beffen de "gever" is (hij gebruikt zijn mond) terwijl de vrouw de "ontvanger" is (haar genitaliën ontvangen de stimulatie).

ik denk dat hij het bekijkt uit het punt:

je geeft je pik, zij ontvangt hem (en pijpt hem)

waar heb je die tabel vandaan?
Zo zou je het zeker kunnen zien. Maar de info die daarin staat is gewoon algemeen bekend als je met de GGD praat of met een soa-kliniek. Niets nieuws toch? Oh die tabel heb ik van t internet geplukt. Er zijn zoveel tabelen/ grafieken van dit soort overzichtjes.

Wel bizar eigenlijk dat HIV een lage kans heeft behalve als je NZC Anaal doet, verklaart wel waarom homoseksuelen vaker HIV hebben.

Het gaat dus om welk lichaamsdeel het "ontvangende" orgaan is (mond of genitaliën), niet om wie de actieve handeling verricht. Vandaar dat de man bij beffen de "gever" is (hij gebruikt zijn mond) terwijl de vrouw de "ontvanger" is (haar genitaliën ontvangen de stimulatie).
En bij pijpen is de vrouw (meestal) de gever, zij gebruikt haar mond.

En bij pijpen is de vrouw (meestal) de gever, zij gebruikt haar mond.
Nee, dat klopt niet! Bij pijpen is de terminologie andersom in die tabel:
PZC Gever = man (hij "geeft" zijn penis)
PZC Ontvanger = vrouw (zij "ontvangt" de penis in haar mond)
De vrouw gebruikt wel haar mond, maar in de terminologie van die tabel is zij de "ontvanger" omdat haar mond het "ontvangende orgaan" is.

Bij beffen is het ook andersom dan je zou verwachten:
BZL Gever = man (hij gebruikt zijn mond om te beffen)
BZL Ontvanger = vrouw (haar genitaliën worden gebeft)

Zo zou je het zeker kunnen zien. Maar de info die daarin staat is gewoon algemeen bekend als je met de GGD praat of met een soa-kliniek. Niets nieuws toch? Oh die tabel heb ik van t internet geplukt. Er zijn zoveel tabelen/ grafieken van dit soort overzichtjes.
Als je hem van het internet hebt kan je toch wel een bron geven?

Mij gaat het niet eens om de kansen op ziektes, want die vind ik er wel aannemelijk uitzien. Wat ik interessanter vind is waar deze onverwachte definities van geven en nemen vandaan komen. Heb jij dat toegevoegd, of komt dat vanuit de bron die je geraadpleegd hebt?

Inmiddels zijn de afgelopen 2 pagina's al zo'n 4 leden bezig geweest, jou uit te leggen dat bij pijpen, de vrouw de gever en de man de nemer is. In bericht #455 is te zien hoe Pippi Langkous door deze verwarrende definities compleet het omgekeerde leest van wat je bedoelt. Je tabel, met de beste bedoelingen, is aantoonbaar onduidelijk, en met een onderwerp als SOA's, zou ik een duidelijke informatievoorziening toch wel fijn vinden.

De pijper is de gever, de gepijpte de ontvanger. Punt. Je tabel mag wel intern consistent zijn, de definities die er staan zijn gewoon incorrect en onnodig verwarrend.

Als je hem van het internet hebt kan je toch wel een bron geven?

Mij gaat het niet eens om de kansen op ziektes, want die vind ik er wel aannemelijk uitzien. Wat ik interessanter vind is waar deze onverwachte definities van geven en nemen vandaan komen. Heb jij dat toegevoegd, of komt dat vanuit de bron die je geraadpleegd hebt?

Inmiddels zijn de afgelopen 2 pagina's al zo'n 4 leden bezig geweest, jou uit te leggen dat bij pijpen, de vrouw de gever en de man de nemer is. In bericht #455 is te zien hoe Pippi Langkous door deze verwarrende definities compleet het omgekeerde leest van wat je bedoelt. Je tabel, met de beste bedoelingen, is aantoonbaar onduidelijk, en met een onderwerp als SOA's, zou ik een duidelijke informatievoorziening toch wel fijn vinden.

De pijper is de gever, de gepijpte de ontvanger. Punt. Je tabel mag wel intern consistent zijn, de definities die er staan zijn gewoon incorrect en onnodig verwarrend.
Ik snap je wel hoor, en ook de andere. Ik zal later gaan zoeken naar die link: voor nu ga ik echt even slapen, het is mooi geweest en moet morgen weer werken. Fijne avond heren!

De vrouw gebruikt wel haar mond, maar in de terminologie van die tabel is zij de "ontvanger" omdat haar mond het "ontvangende orgaan" is.

Normaal de de persoon die pijpt/ beft de gever en die die gepijpt/gebeft word de ontvanger ( krijger).

Als ik een anaal doe bij een dame ben ik de gever en zij de ontvanger.

In die 2 zijn pijpen en beffen tegenstrijdig aan elkaar.

zet je in plaats van beffen pijpen erin krijg je gewoon dit

Bij pijpen
pijpen Gever = vrouw (zij gebruikt haar mond om te pijpen)
pijpen Ontvanger = man (zijn genitaliën worden gepijpt)

en het zal me verder een worst zijn wat andere tabellen aangeven. Dat klopt gewoon niet om het vanuit 2 oogpunten te bekijken....
Dat krijg je met die zelfgemaakte tabellen.....

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan