Bare sex.. durf je dat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee dat zou ik met een DVP nooit doen! Nooit gebeurd ook, altijd met condoom en ook gepijpt worden altijd met condoom. Een no-brainer wat mij betreft. Ik mastrubeer ook met condoom zodat als ik seks heb met een condoom, ik gewoon kan klaarkomen. Wil je lekker seks met condoom? Mastrubeer dan ook met condoom.
en beffen? doe je dat wel en ook met een soort bef lapje oid? of wanneer de dame masturbeert, ook met of zonder?

Je houdt altijd 2 groepen hierin. Niemand die dat gaat veranderen.
En als de discussie dan dreigt te stoppen gaan mensen op woorspelling verder. Je moet wat als je anders niks te doen hebt.
Je hebt gelijk
Ik heb respect voor iedereen en iedereen moet uiteraard zelf weten wat die doet. Zelf doe ik alles met condoom en heb ik tot op heden nog nooit een soa gehad (ff afkloppen), en idd als ik wil mastruberen doe ik dat zelfs met condoom, dus ik ben misschien een gekkie ;)... en de reden om bare te neuken is natuurlijk dat het lekkerder is. Maar als je een paar dagen droog staat voordat je met condoom gaat neuken, is het ook lekkerder maar ik weet niet of dat gevoel in de buurt komt van bare neuken met dvp's.

Je houdt altijd 2 groepen hierin. Niemand die dat gaat veranderen.
En als de discussie dan dreigt te stoppen gaan mensen op woorspelling verder. Je moet wat als je anders niks te doen hebt.
Woordspeling? Als iemand zijn zeg wil doen maar niet eens het juiste woord kan schrijven, vind ik dat gewoon hilarisch. Mastruberen... Je zou er zo een ejacuratie van krijgen...
als ik wil mastruberen
Haha!

Terug
Bovenaan Onderaan