BBWs populairder dan slanke dames?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben ik de enige die het idee heeft dat BBWs meer in de smaak vallen bij de meeste onder ons vergeleken met slanke dames?

Ondanks all fatshaming lijken zij de voorkeur te hebben

Of ben ik biased?
Komt door een klein aantal actieve BBW-fetisjisten heb ik de indruk.
Daardoor lijkt het verschijnsel populairder dan het is.
 
Ik vind dit een beetje een raar eufemisme, 'BBW'. Dat is toch gewoon een dikke dame, of anders toch minstens gezet? Als je daar op valt, prima, maar dan mag je daar ook wel voor uitkomen en het zo noemen.

Persoonlijk voel ik me helemaal niet aangetrokken tot zulke vrouwen. Het is gewoon mijn smaak niet. Ik vind slanke vrouwen heel mooi, en ik word heel geil van vrouwen die dun en petite zijn. 'Rondingen' zeggen mij niets, maar smalle heupen en een strakke kleine kont juist wel. Elke gek zijn gebrek, nietwaar?

Wie er populairder is, weet ik niet. Als ik een gok mocht doen, dan denk ik toch de slankere dames. Dat beantwoordt nou eenmaal aan het heersende schoonheidsideaal. Ik zie ook geen gebrek aan klandizie voor deze meiden in privéhuizen of raambuurten; integendeel! Ik denk dat 'voloptueuze' dames best in trek zijn, maar dat is nog wat anders dan echt dik. Ik denk dat écht dik toch meer een niche smaak is.
 
Dat fatshamen is ook echt een modern woord hè? We mogen dunne vrouwen wel "gratenpakhuis" noemen (vooral die dikke wijven hebben daar een handje van) maar als iemand ongezond dik is moeten we zeggen dat het mooi is. "You go girl, je bent zo lekker jezelf". En al dat body positivity gelul.

We zeggen toch ook dat teveel roken ongezond is? Welnu, een te hoog BMI is dat ook. Of je het nu mooi vind of niet. Dat is helemaal geen fatshamen.
Te dun is ongezond, te dik ook. Maar dan nog moet je iedereen in zijn waarde laten. Er zijn ook te lelijke mensen, te knappe, te rijke of te arme. Te grote piemels, te kleine te strakke kutjes(en dat is DIK ok) of te wijde........
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Te dun is ongezond, te dik ook. Maar dan nog moet je iedereen in zijn waarde laten. Er zijn ook te lelijke mensen, te knappe, te rijke of te arme. Te grote piemels, te kleine te strakke kutjes(en dat is DIK ok) of te wijde........
Ik laat iedereen in zijn Waarde. Als iemand te dik is noem ik iemand te dik. Als mensen met een verhoogd BMI daardoor beledigd zijn kunnen ze ervoor kiezen niet dik te zijn, en anders zullen ze toch moeten beamen dat ik gelijk heb.
 
BBW durf ik niet te zeggen, maar het lijkt me evident dat curvy dames het zeker wel beter doen dan de slankere dames.
De meer populaire raamdames zijn overwegend curvy gebouwd.
Citation needed, voor beide beweringen. Hou wou je dit ooit onderbouwen met data? Al helemaal als je termen als "evident" en "zeker wel" gebruikt? Je brengt je eigen subjectieve en selectieve waarneming of inschatting als feit. En dat het een feit is, staat helemaal niet vast.
 
Ook al vind ik klein en fijn meer men ding toch zijn er prachtige curvy dames. Ashley Graham bvb. Die zou me wel kunnen overtuigen om een keer buiten men comfortzone van "petite" te gaan
Maar Mevr Graham is geen dvp. En onbereikbaar :LOL:
 
Citation needed, voor beide beweringen. Hou wou je dit ooit onderbouwen met data? Al helemaal als je termen als "evident" en "zeker wel" gebruikt? Je brengt je eigen subjectieve en selectieve waarneming of inschatting als feit. En dat het een feit is, staat helemaal niet vast.
Moet ik avonden lang voor alle ramen staan, data verzamelen en een paper schrijven alvorens ik eea roep hier?
De dames waar een rij zich vormt voor de deur zijn de wat vollere dames.
Een Lisa, Sonja, Joanna, Wendy, Carmen noem ik even op.
Als je op een avondje een wandeling maakt en even oplet waar de mannen staan kom je er vanzelf wel achter.
 
Wat mij opvalt is dat de 'vollere' dames, en zeer zeker ook de BBW dames gezelliger zijn en vaak ook meer humor.
Ik zal nooit vergeten dat een BBW dame (SM switch wannabe) tegen mij zei toen zij 'aan de kettingen hing' 'Zo, nu zie je ook eens een spek takel'
Wel allebei toen de conclusie genomen dat dit spel niets voor ons is. Ben haar blijven zien tot ze gestopt is en terug gegaan is naar haar geboorte land. Vaak ook afgesproken zonder een P4S.
 
Moet ik avonden lang voor alle ramen staan, data verzamelen en een paper schrijven alvorens ik eea roep hier?
De dames waar een rij zich vormt voor de deur zijn de wat vollere dames.
Een Lisa, Sonja, Joanna, Wendy, Carmen noem ik even op.
Als je op een avondje een wandeling maakt en even oplet waar de mannen staan kom je er vanzelf wel achter.
Offtopic, maar kun je zo een rij niet vermijden door simpelweg het nummer van een dame te regelen en op een bepaald tijdstip te gaan?

Dit is by far de grootste reden dat ik ramen wil vermijden. Zou me hele leven ondervragen terwijl k sta te wachten met 5 andere
 
Offtopic, maar kun je zo een rij niet vermijden door simpelweg het nummer van een dame te regelen en op een bepaald tijdstip te gaan?

Dit is by far de grootste reden dat ik ramen wil vermijden. Zou me hele leven ondervragen terwijl k sta te wachten met 5 andere
Dame vertelde mij dat die mannen een vrouw/vriendin hebben en daarom niet kunnen appen. Fair enough. Maar ik zou ook nooit voor de deur wachten eerlijk gezegd. Tijd niet voor, geduld niet voor en het is een awkward situatie.
 
Er is absoluut een trend gaande dat een groot deel van de dvp een stuk dikker is geworden de afgelopen jaren, en inderdaad hebben juist deze dames aan klanten geen gebrek!
Geldt zo wel voor de ramen als bij de prive ontvangst.
Dames van tussen de 80kg en 100kg worden vaak als 'wat voller' of 'mollig' betiteld, en dat bij een lengte van 1,60 tot 1.75.
Persoonlijk vind ik het geen vervelende trend overigens, ik bezoek dan ook regelmatig deze dames, en ook nog wel zwaardere.
Neem zelfs nog wel een presentje mee in de vorm van chocolade, en dat wordt altijd zeer gewaardeerd door de dames😉.
 
Er is absoluut een trend gaande dat een groot deel van de dvp een stuk dikker is geworden de afgelopen jaren, en inderdaad hebben juist deze dames aan klanten geen gebrek!
Geldt zo wel voor de ramen als bij de prive ontvangst.
Dames van tussen de 80kg en 100kg worden vaak als 'wat voller' of 'mollig' betiteld, en dat bij een lengte van 1,60 tot 1.75.
Persoonlijk vind ik het geen vervelende trend overigens, ik bezoek dan ook regelmatig deze dames, en ook nog wel zwaardere.
Neem zelfs nog wel een presentje mee in de vorm van chocolade, en dat wordt altijd zeer gewaardeerd door de dames😉.
Dus eigenlijk ben je een soort van feeder :)

Overigens is 100 kg bij een lengte van 1.60 niet mollig. Dat is een BMI van tegen de 40, officieel de start van Morbide Obese, dus je mag tijdens de date de AED wel vast klaar leggen uit voorzorg.
 
Moet ik avonden lang voor alle ramen staan, data verzamelen en een paper schrijven alvorens ik eea roep hier?
De dames waar een rij zich vormt voor de deur zijn de wat vollere dames.
Een Lisa, Sonja, Joanna, Wendy, Carmen noem ik even op.
Als je op een avondje een wandeling maakt en even oplet waar de mannen staan kom je er vanzelf wel achter.
Je mág jezelf natuurlijk volslagen belachelijk maken door boude beweringen te doen over de voorkeuren van het gehele mannelijke geslacht, gebaseerd op vier, vijf vrouwen waar je ooit eens een rij hebt zien staan. Tuurlijk, dat mag. Dat je zelf niet kunt bedenken hoe ridicuul het is om voor alle mannen, overal waar gewandeld wordt, een oordeel te vellen gebaseerd op je eigen kleine buurtje waar je wel eens komt, vind ik wel verbazend.

Bij een privéhuis waar ik regelmatig kom, zijn de slanke dames altijd gereserveerd. Maar op basis van zo'n kleine, selectieve waarneming ga ik geen uitspraken doen voor al mijn seksegenoten; dat verstand heb ik nog wel. Maar jij hebt altijd de absolute, onwrikbare waarheid geheel in pacht, hè? Met een betonnen muur kun je nog beter discussiëren. "Er staat een rij bij Wendy, DUS alle mannen verkiezen dikke vrouwen", woehahaha! 😂
 
Her viel me trouwens ook dat volle vrouwen achter het raam meer klanten hebben sommigen zijn continu bezet. Ik denk dat veel mannen het extra vlees niet kunnen weerstaan. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat slanke dames geen liefhebbers hebben die hebben ook hun fans. Ik vind trouwens beide soorten vrouwen mooi.
 
Laatst bewerkt:
Ik was een keer iets te vroeg bij een privehuis waar ik de voorstelronde van een andere klant zag gebeuren; 4 dames waarin 1 echt...laat ik trachten me in te houden...VOLslank was...mij gaf der aangezicht bijna kokhalzingen (not even kidding) maar wat schept mijn verbazing: de man kiest haar over 2 'daadwerkelijk volslanke dames' en 1 slanke dame...ieder zijn ding uiteraard, maar voor mij blijft het onvoorstelbaar: x aantal kilo's teveel en ik denk meer aan eten dan seks ;)
 
Ik was een keer iets te vroeg bij een privehuis waar ik de voorstelronde van een andere klant zag gebeuren; 4 dames waarin 1 echt...laat ik trachten me in te houden...VOLslank was...mij gaf der aangezicht bijna kokhalzingen (not even kidding) maar wat schept mijn verbazing: de man kiest haar over 2 'daadwerkelijk volslanke dames' en 1 slanke dame...ieder zijn ding uiteraard, maar voor mij blijft het onvoorstelbaar: x aantal kilo's teveel en ik denk meer aan eten dan seks ;)
Misschien was het luiheid. Bij zo'n corpulente tante hoef je maar een keer hard te stoten, de zwaartekracht doet vervolgens de rest.
 
Je mág jezelf natuurlijk volslagen belachelijk maken door boude beweringen te doen over de voorkeuren van het gehele mannelijke geslacht, gebaseerd op vier, vijf vrouwen waar je ooit eens een rij hebt zien staan. Tuurlijk, dat mag. Dat je zelf niet kunt bedenken hoe ridicuul het is om voor alle mannen, overal waar gewandeld wordt, een oordeel te vellen gebaseerd op je eigen kleine buurtje waar je wel eens komt, vind ik wel verbazend.

Bij een privéhuis waar ik regelmatig kom, zijn de slanke dames altijd gereserveerd. Maar op basis van zo'n kleine, selectieve waarneming ga ik geen uitspraken doen voor al mijn seksegenoten; dat verstand heb ik nog wel. Maar jij hebt altijd de absolute, onwrikbare waarheid geheel in pacht, hè? Met een betonnen muur kun je nog beter discussiëren. "Er staat een rij bij Wendy, DUS alle mannen verkiezen dikke vrouwen", woehahaha! 😂
Wendy is zeker niet dik, hooguit volslank.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan