BBWs populairder dan slanke dames?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben alleszins verzot op stevige dames. Skinnies daarentegen trekken me meestal niet aan.
Kijk maar eens in gelijk welke raambuurt of saunaclub: vollere exemplaren hebben soms overschot aan werk.

Toch denk ik dat veel mannen een slanke dame prefereren. Dat aantal mannen is volgens mij wel overschat want modebladen en publiciteitskanalen doen uitschijnen dat elke man een slanke dame wil. Wat is er mis met het maatje meer? Ik heb al veel chubbies geneukt die een zekere klasse hadden.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben alleszins verzot op stevige dames. Skinnies daarentegen trekken me meestal niet aan.
Kijk maar eens in gelijk welke raambuurt of saunaclub: vollere exemplaren hebben soms overschot aan werk.

Toch denk ik wel dat veel mannen een slanke dame prefereren. Dat aantal mannen is volgens mij overschat want modebladen en publiciteitskanalen doen uitschijnen dat elke man een slanke dame wil. Wat is er mis met het maatje meer? Ik heb al veel chubbies geneukt die een zekere klasse hadden.
Heb met slanke dames dat ik ze vaak knap vind, maar totaal niet geil. Met BBWs wordt k echt gek als ik er een zie lopen.

De reden dat ik dit vroeg is omdat ik ook op Insta bijv heb gemerkt dat vollere dames enorm veel volgers hebben, minstenst zoveel als de slankere modellen (buiten wat uitschieters hier en daar)
 
Afhankelijk van mijn mood.
Vergelijk het met vliegen. Soms een degelijke 'jumbo-stewardes' en soms een 'slanke den' bij een aziatische maatschappij, of 'voor zeker' gaan bij een uit het midden-oosten.

Een keer een trio gehad met een BBW en een petit aziaatje. Was wel apart. Met de BBW was het natuurlijk wat 'fysieker'. Met de aziatische dame had ik op dat moment toch het gevoel 'wat voorzichtiger' te moeten zijn. Onzin natuurlijk, maar zo voelde het op dat moment.

En bij dames waarbij je moet vragen: 'in welke plooi wilt U hem?' voel ik me ook niet comfortabel.
 
Afhankelijk van mijn mood.
Vergelijk het met vliegen. Soms een degelijke 'jumbo-stewardes' en soms een 'slanke den' bij een aziatische maatschappij, of 'voor zeker' gaan bij een uit het midden-oosten.

Een keer een trio gehad met een BBW en een petit aziaatje. Was wel apart. Met de BBW was het natuurlijk wat 'fysieker'. Met de aziatische dame had ik op dat moment toch het gevoel 'wat voorzichtiger' te moeten zijn. Onzin natuurlijk, maar zo voelde het op dat moment.

En bij dames waarbij je moet vragen: 'in welke plooi wilt U hem?' voel ik me ook niet comfortabel.
:ROFLMAO::ROFLMAO: Heb bij kleine/hele dunne dames ook dat ik ze dood kan maken ofsw als ik te hard ga
 
Met massages vind ik het wel erg lekker hoor een vollere dame. Lekker dat zachte geglibber over je heen. Ze zijn alleen erg schaars bij de Thaise salons. Pamela van Korat Thai ga ik geregeld naartoe en dat is een geile volle latina.
 
Ik hou wel van vollere dames. Wel op de juiste plek natuurlijk. Billen als stootkussens. Flinke borsten. Ze mag ook een buikje hebben om vast te houden.
Op de juiste plek.....altijd grappig als ze dat zeggen. Alsof het ineens allemaal op een rare plek kan zitten. Zoals extreem dikke tenen of oren. " ze was skinny, 48 kilo maar enorm dikke oren" heb het maar gelaten.
 
Op de juiste plek.....altijd grappig als ze dat zeggen. Alsof het ineens allemaal op een rare plek kan zitten. Zoals extreem dikke tenen of oren. " ze was skinny, 48 kilo maar enorm dikke oren" heb het maar gelaten.
Sommige dames hebben enorme dikke benen, buik of kop. Waar het dik moet zijn zoals borsten en billen is het vaak minder
 
Voor mij slank tot volslank, als het maar strak is.
Ik klik vaak op de links in de rubriek wie heeft ervaring met....en regelmatig kan ik niet snel genoeg wegklikken, brr...Maar goed we hebben gelukkig vele smaken, prima.
 
Van mij mag het alles zijn tussen dun en wat steviger. Maar BBW's betekent in de regel gewoon dik en daar heb ik helemaal niets mee. Aan de andere kant: een goede pot glijmiddel en je kunt variëren, los van de gebruikelijke faciliteiten heb je ook nog 30 plooien waar je hem in kunt steken. En je hebt vaak de beschikking over een C, D en E cup!
 
Ik ben zelf ook ruim 20 kilo afgevallen dus ik snap je bezorgdheid. Maar laat iedereen wat in zijn waarde.
Dat fatshamen is ook echt een modern woord hè? We mogen dunne vrouwen wel "gratenpakhuis" noemen (vooral die dikke wijven hebben daar een handje van) maar als iemand ongezond dik is moeten we zeggen dat het mooi is. "You go girl, je bent zo lekker jezelf". En al dat body positivity gelul.

We zeggen toch ook dat teveel roken ongezond is? Welnu, een te hoog BMI is dat ook. Of je het nu mooi vind of niet. Dat is helemaal geen fatshamen.
 
Ik ben trouwens zelf een tijdje BBM geweest, een kleine 20 kilo geleden. Dat had niets te maken met zware botten of mijn spijsvertering, maar meer vanwege mijn ranzige vreetgewoontes en alcohol inname. Ik heb dat aangepast en de kilo's vlogen er af.

Wat me alleen destijds opviel is dat vrouwen bijzonder weinig trek hebben in een BBM. Dat is toch blijkbaar echt een mannen fetisj of zo. En zelfs vrouwen die zelf beschikken over teveel vet op hun lijf willen dan wel een "sportieve man". Je kent die combinaties wel, strak afgetrainde man met zo'n Miljuska figuur ernaast.

Ik geef ze geen ongelijk, maar ik heb wel het voordeel dat ik alle flauwe grappen over een te hoog BMI aan heb mogen horen. Het zou zonde zijn dat arsenaal aan grappen dat ik nu heb niet meer in te zetten. En dat doe ik dus met heel veel plezier bij iedereen met een uitdagend BMI 😜.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan