Algemeen BDSM Nederland algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

deBoezelaere

Stamgast
Forumpionier
321
06/07/21
373
1
Waar zijn alle aantrekkelijke top meesteressen gebleven? Met alle respect, maar het lijkt wel of iedere kundige domina de 50 inmiddels gepasseerd is. En alles wat jonger is, is meer een soort luie Instagram-poes die zo min mogelijk wil doen voor zoveel mogelijk geld.
Voorheen had je bijvoorbeeld Meesteres Bizarre: die leek zo uit de Playboy te zijn gestapt en had duidelijk plezier in wat ze deed.

Waar zijn zulke dames gebleven?
 
Waar zijn alle aantrekkelijke top meesteressen gebleven? Met alle respect, maar het lijkt wel of iedere kundige domina de 50 inmiddels gepasseerd is. En alles wat jonger is, is meer een soort luie Instagram-poes die zo min mogelijk wil doen voor zoveel mogelijk geld.
Voorheen had je bijvoorbeeld Meesteres Bizarre: die leek zo uit de Playboy te zijn gestapt en had duidelijk plezier in wat ze deed.

Waar zijn zulke dames gebleven?
Ik kan je zeker ook Skylar in Den Haag aanbevelen!
 
Daar stonden op Hookers een aantal recensies over. In mijn herinnering zowel positieve als ook iets minder positieve recensies, maar dat durf ik niet meer te garanderen.
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. BDSM Klant dominant
  2. Soft SM
Link naar advertentie
www.ikibari.com
Waar zijn alle aantrekkelijke top meesteressen gebleven? Met alle respect, maar het lijkt wel of iedere kundige domina de 50 inmiddels gepasseerd is. En alles wat jonger is, is meer een soort luie Instagram-poes die zo min mogelijk wil doen voor zoveel mogelijk geld.
Voorheen had je bijvoorbeeld Meesteres Bizarre: die leek zo uit de Playboy te zijn gestapt en had duidelijk plezier in wat ze deed.

Waar zijn zulke dames gebleven?
Mrs Poppy Ikibari op

www.ikibari.com

Classy, zeer dominant en ook nog een zeer prachtig! Werkt onderandere in Doma SM suite in Den Haag.

Mrs Poppy neemt uitgebreid de tijd voor mij als sub. mijn kinks zijn onderandere mummification, CBT, breathplay langdurige opsluiting, temperature play, chastity.

Ze is nog jong, maar Mrs Poppy gaat enorm goed. Ik raad Haar daarom ten volste aan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan