Algemeen BDSM Nederland algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Welke meesteres doet echt strakke bondages. Bondages waarin je niet alleen volledig machteloos bent, maar waarin je ook echt voelt dat je strak vast zit, waarvan je denkt dat je het niet vol gaat houden zo strak. En dan moet je nog behandelingen ondergaan. Kan ook een strakke mummificatie zijn. Heeft iemand die ervaring, bij welke meesteres en wat/hoe?
 
Welke meesteres doet echt strakke bondages. Bondages waarin je niet alleen volledig machteloos bent, maar waarin je ook echt voelt dat je strak vast zit, waarvan je denkt dat je het niet vol gaat houden zo strak. En dan moet je nog behandelingen ondergaan. Kan ook een strakke mummificatie zijn. Heeft iemand die ervaring, bij welke meesteres en wat/hoe?
Volgens mij kun je bij Domination Palace in Valkenswaard daar voor terecht. Ik meen dat Mrs. Samantha, Mrs. Nina en volgens mij ook Mrs. Do je daar wel raad mee weten. Je kunt ze voor de zekerheid ook altijd even mailen of bellen, ik krijg bij zulke vragen altijd een eerlijk antwoord of ze die mogelijkheid hebben!
 
iemand die ervaring heeft met robin?
Geen ervaring met haar, maar zelf blijf ik liever weg bij meesteressen die ontvangen in hun sociale huurwoning. Voor 200 euro per uur verwacht ik wel een beetje toepasselijke ambiance, maar dat is natuurlijk persoonlijk
 
Geen ervaring met haar, maar zelf blijf ik liever weg bij meesteressen die ontvangen in hun sociale huurwoning. Voor 200 euro per uur verwacht ik wel een beetje toepasselijke ambiance, maar dat is natuurlijk persoonlijk
Ik ook en vooral bij een 1e keer op bezoek bij een meesteres wil ik wel de volledig ervaring, gelukkig zijn er nog meer smaken beschikbaar.
 
Ik heb best wat verschillende meesteressen bezocht omdat het voor mij telkens net niet was. Tot ik bij Jill dvil terecht kwam. Voor mij echt veruit de beste meeste meesteres die ik bezocht heb
 
Nu maak je me wel heel nieuwsgierig, dankjewel vast :)
Hierbij;
 
Een aantal jaren geleden heb ik een aantal malen meesteres Nicole bezocht bij Domination Palace in Valkenswaard.
Een Engelstalige jongedame met rood haar.
Later is ze volgens mij in Arnhem gaan werken.
Weet iemand of zij nog ergens te vinden is?
 
Een aantal jaren geleden heb ik een aantal malen meesteres Nicole bezocht bij Domination Palace in Valkenswaard.
Een Engelstalige jongedame met rood haar.
Later is ze volgens mij in Arnhem gaan werken.
Weet iemand of zij nog ergens te vinden is?
House of Dreams in Amersfoort heeft een roodharige, Engelstalige Meesteres, met de naam Nicole, er staan ook foto's van haar op de site
 
House of Dreams in Amersfoort heeft een roodharige, Engelstalige Meesteres, met de naam Nicole, er staan ook foto's van haar op de site
Helaas klopt dat niet. Ze heeft daar inderdaad (kort) gewerkt, maar tegenwoordig niet meer.
Je komt bij die foto's alleen via google terecht en niet via de normale route (via de website zelf)
 
Terug
Bovenaan Onderaan