Recensie Mrs. Gloria, Den Haag 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

gehaktstaaf

Wandelaar
62
24/02/22
77
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/3264730-mrs-gloria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze moest ik toch nog maar eens opschrijven, want dit was de vreemdste afspraak die ik ook heb gehad.

Laten we beginnen met het maken van de afspraak. Maanden geleden heb ik een heel aantal keer geprobeerd te bellen, uitvoerige app berichten gestuurd, mailtjes, SMSjes, enz.
Dame nooit te pakken gekregen...

Paar maanden later, stuurde ze out of the blue, een appje terug. 'I really like your messages, and I will make all your dreams come true...'
(De appjes die ik stuurde waren allemaal in trend van haar advertentie, dus submission and complete obedience, BDSM stuff.)

Toen weer geprobeerd haar te pakken te krijgen, wat nog een paar dagen duurde, maar goed, toen toch nog een afspraak. Dinsdag om 13.00 (ontvangt vlakbij station Moerwijk).
Eigenlijk wilde ik haar 'special price' van 2/h voor 200, maar ze gaf aan dat voor de eerste afspraak een uurtje wel genoeg zou zijn. Ok dan..

Op de dag zelf moest ik haar een uur van tevoren bellen, dus zogezegd zo gedaan. Direct kreeg ik te horen dat we niet om 13.00 een afspraak hadden, maar om 13.30.
Ok, vooruit dan maar, ik wacht nog wel even een half uurtje.

Eenmaal aangekomen eigenlijk een prima ontvangst.
Drankje, praatje, do's en don'ts besproken, enz. Het zag er ook best wel verzorgd en schoon uit allemaal.

Toen zij ze uit het niets, 'BTW I hope you're not scared of muisjes?'... Huh?
'I gave them names and I'm feeding them once they show up...' Uh ok, bizar...

Daarna krijg ik de instructie om mijn bovenlijf te ontkleden en ging ze aan de slag met haar zweepjes. Dat deed ze prima...
Nadat ze mn rug goed rood had geslagen, kreeg ik het bevel om op de grond te gaan liggen, en kwam ze met haar poesje om mn gezicht zitten en werd ik verplicht haar te likken. Daar doe ik zeker niet moeilijk over, en ging ik aan de slag.

Duurde niet lang voordat ze schokkend op mn gezicht zat en zichzelf, na even bij te komen, verplaatste naar de bank, waarna ik haar wederom klaar moest likken. Ook was geen moeilijke opdracht en binnen een paar minuten gedaan.

Toen was eindelijk het moment aangekomen dat ik ook de rest van mijn kleren mocht uittrekken, en terwijl mijn broek op de grond valt, en mijn harde staaf tevoorschijn komt, zag ik haar met grote verwondering staren naar mijn toch wel keiharde paal.

Ze staat op van de bank, pakt mn harde staaf vast en sleurt me mee de slaapkamer in.
'I never do this, and you cannot tell anyone, but I am going to fuck you'

Eenmaal op het bed beland, neemt ze hem eerst zonder condoom in haar mondje. Niet de beste pijpbeurt die ik ooit heb gehad, maar ook niet onverdienstelijk.
Daarna volgde een condoom en 'you have to be really carefull you know. I don't have kids, so I have a really small pussy...'
Daar was niets over gelogen. Wat een heerlijk strak gaatje was dat zeg...

Heb haar vervolgens in 2 posities heerlijk een halfuurtje genomen, tongzoenend, bijtend in haar nek: 'bite me... harder!', waarbij ze meerdere keren lag te schokken en het vervolgens echt niet meer trok en ook nog een paar mooie bijna bloedende aandenkens in haar nek heeft gekregen...

En toen condoompje eraf en nog even lekker gepijpt, daarna heeft ze me afgetrokken over haar borsten, waarbij ik ook half haar gezicht onderspoot...

Nu compleet onder mijn warme zaad, smeerde ze het met 2 handen over haar bovenlichaam en gezicht. 'Now I will have a very nice skin again'
En liet ze me haar handen schoonlikken. Dat vond ze blijkbaar ook nogal interessant (dat ik dat toeliet) en volgende met de volgende conversatie;

'Next time, you will invite me to the cinema. We will be sitting in the very back of the theater and we will have popcorn. I will make you cum and we can both enjoy our creamy popcorn.'

Nog even wat verder nagepraat, waarbij ze aangaf dat ze echt even een goede beurt nodig had...
Het idee van de bioscoop vond ik best wel spannend, dus heb ik later nogmaals geprobeerd een afspraak te maken, maar ik heb haar nooit meer te pakken gekregen.


Dus ja, al met al een kinky geil, maar heel raar uurtje en totaal niet waar ik voor kwam, namelijk BDSM.
Anyway, erg benieuwd of er andere mensen ervaringen hebben met haar!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/3264730-mrs-gloria#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Paar maanden verder, en ook 3 bezoekjes verder, dus hierbij een kleine update...

Bezoek 1: Zie bovenaan dit topic...


Bezoek 2:
Ook dit keer lastig om een afspraak te maken met Mrs. Gloria. Neemt tel amper op, reageert niet op berichtjes en als ze dit wel doet, is ze niet beschikbaar...
Maar de aanhouder wint, en misschien maar goed ook.

Ontvangst was deze keer in een ander huisje in Zoetermeer. Verzorgde kamer, vol met attributen, maar wel klein en wat krap.
Op de afgesproken tijd deed ze de deur open, en het eerste wat er uit haar mond kwam was: "Owh it's YOU!" gevolgd door een hele dikke smile.
Het ijs was gebroken en we gingen direct aan de slag.

Dit keer gelukkig wel wat meer en iets hardere BDSM. Nog steeds best wel soft voor mijn limits, maar wel goede inzet.
Zweepjes, Andreas-kruis, bok, verschillende tepelklemmen, dildo's, strap-ons, enz.

Ook nu werd ik verplicht om haar klaar te likken, wat binnen no-time was gebeurd. Ze stond letterlijk te trillen op haar benen...
Daarna wilde ze me toch nog even in haar strakke druipende poesje voelen, waar ik natuurlijk niet tegen protesteer.

Na een paar minuten, en een hoogtepunt van haar verder, was het mijn beurt.
Ik moest mezelf aftrekken voor de spiegel, terwijl ze me zat op te geilen door met haar lekkere borsten te spelen en me enorm geil aankeek en daarna nog een handje hielp, om vervolgens de spiegel onder te spuiten en schoon te likken... Dit wind haar enorm op, zie je in die geile ogen van haar.

Nog een beetje nageklets en na iets meer dan een uurtje stond ik weer buiten met toch wel een glimlach op mn gezicht.


Bezoek 3:
Dit keer ging het maken van een afspraak zeer soepel. Het leek alsof mijn nummer inmiddels in haar tel staat, want ze wist precies wie ik was en was door het dolle om me te kunnen ontvangen.

Weer in Zoetermeer, in het zelfde huisje.

Afspraak verliep grotendeels hetzelfde als de keer hiervoor.
Eerst lekker aangepakt met de toys, wel weer een tikkeltje harder dan voorheen gelukkig en haar daarna weer heerlijk klaar mogen beffen. (2x) (geen penetratie dit keer)

Vervolgens een handschoen en stap-on om, en naja, je kan raden wat de intentie met de handschoen was.
Eerst haar strap-on lekker nat gezogen, daarna diep in me te voelen stoten, gevolgd door 5 vingers... Vuist kreeg ze er nog niet in, maar goed, dat had ik ook niet verwacht.

Ondertussen speelde ze lekker met mijn harde paal en na enige tijd moest ik over haar prachtige borsten klaarkomen (en natuurlijk weer schoonmaken).

Ook nu weer wat napraten en zo'n 75 min later weer naar buiten.


Bezoek 4: (Eergisteren)
Weer een zeer vlotte afspraak. Kon binnen 2 uur terecht en ze had er duidelijk weer veel zin in...

Ze begon met 'today will be different' dat klonk super!
Maar helaas was het toch wel ongeveer weer een beetje van het zelfde, ware het niet dat ze dit keer flink aan de slag ging met haar bamboo cane en wat andere paddles.

Ook was het een tikkeltje harder, maar nogsteeds niet in de buurt van mn limiet. Ze vroeg zichzelf af waarom mijn billen niet allang gloeiend rood waren, maar voor een ervaren Meesteres zou dit toch juist een teken moeten zijn dat je verder kan gaan...

Hoe dan ook, het was zeker niet onverdienstelijk en zeer aangenaam, maar had dus wat harder gekund.

Dit keer weer eerst heerlijk klaar likken/vingeren, waarbij ze aangaf dat ze er vandaag extra van wilde genieten, dus als het langer duurt en de date uitloopt, is dat toch geen probleem? Emm, nee, natuurlijk niet was mijn antwoord...

Nadat ze 2x schokkend klaar was, wilde ze mijn harde staaf weer in haar voelen.
Eerst doggy, daarna missionaris...

Je voelt direct hoe super strak ze is, en merkt dat het haar, ondanks dat ze druipend nat is, toch enige moeite kost om hem helemaal naar binnen te krijgen.
Dit is misschien de reden dat ze het ook rustig aan wil doen, maar je ziet haar gewoon echt intens genieten, dus rustig aan is voor mij dan ook geen probleem.
Zo'n half uurtje later (en ontelbare hoogtepunten aan haar zijde verder) heb ik een enorme lading zaad over haar lak laarsjes gespoten. Dat was nog een flinke klus om op te ruimen, maar goed.

Weer even nageklets, afgerekend (waren we helemaal vergeten om mee te beginnen) en zo'n 100 min later stond ik weer buiten.



Samenvatting:
- We hebben een goede klik. Je voelt gewoon dat dit niet gespeeld is... (Daarnaast vertelde ze dat bijna geen enkele andere klant haar beffend klaar kan laten komen, wat wellicht bij draagt aan onze klik en ze wellicht terughoudend is met het maken van afspraken met onbekende)
- Sessies voelen wel wat routinematig. Elke keer een beetje het zelfde riedeltje.
- Mag voor mij zeker harder en diverser. (Ik krijg het gevoel dat bovenstaande ongeveer haar hele repertoire is, terwijl er nog zoveel meer te beleven valt in de BDSM wereld)
- Verbaal niet heel sterk. Je ziet dat ze niet heel comfortabel is met verbale vernedering, dirty talk, enz. Wel een goede babbel voor na de sessie, maar tijdens zou zeker beter kunnen.
- Classificatie: Zou ik haar eerder indelen in categorie SoftSM dan HardSM
- Herhalingsgevaar: Toch wel groot, maar dat is puur vanwege de klik. Daarnaast goed om op te merken is, dat vaginale penetratie eigenlijk niet op het menu staat, maar door de klik bij mij wel mogelijk is, dus geen garantie als je met haar een afspraak weet te regelen.
 
Mee eens met de recensies hier boven, soms heel vreemde iemand en soms heel leuk afspraak gehad, Maar in het algemeen goed ervaring mee, ben wel 3 of 4 keer geweest en altijd in het zelfde adress
 
Ok dan, dit zal de laatste update zijn die ik over Mrs Gloria zal schrijven. Hierna is het aan de andere gegadigden om ervaringen toe te voegen...

Om te beginnen direct even 2 kleine rectificaties op mijn vorige post;
- Classificatie: HardSM moet ik toch wel toekennen aan haar kwaliteiten (nav de sessie die op bovenstaande volgde, zie hieronder)
- Doggy heb ik in laatste recensie onterecht aan haar toegekend, dit was helaas met een andere dame

Dat gezegd hebbende, hierbij de korte update over de laatste afspraken;

Bezoek 5:
WOW... Dit was even andere koek.
Hiervoor waren de sessies net aan de softe kant zoals beschreven, maar dit keer ging het er ruig aan toe. Zo hard dat ik al vastgemaakt aan het kruis bijna knockout ging.

Ze had er zin in zo te zien en blijkbaar had ik straf verdient.

De sessie verliep wel weer een beetje hetzelfde als de vorige keren, maar qua intensiteit was dit wel echt een hele heftige sessie. :) Met een paar mooie striemen als aandenken voor de dagen erna...

Bezoek 6:
Hier werd het ineens duidelijk waarom ik de keer ervoor zo'n straf had gekregen.
Dit was als reactie op mijn recensies hier... Nadat de lucht hierover was opgeklaard, wederom een mildere sessie, maar wel erg lekker en heerlijk om te zien en voelen hoe hard ze klaarkomt als je haar oraal en vaginaal verwend, wat dan ook weer wordt beloond met een lekkere tegenprestatie van haar kant.


Goed, zoals gezegd, denk dat dit de laatste reactie was die ik zal schrijven op dit topic. Heb er inmiddels genoeg over geschreven, maar ben natuurlijk wel benieuwd naar de reacties van andere!
Hopelijk volgen er nog vele...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan