Recensie Bea, Lynn Somers Mol 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BigGuy1978

Vaste klant
114
09/09/21
150
28
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
http://lynn-somers.be/bea/
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag nog eens langsgeweest bij Lynn Somers met als missie de bevallige Bea een beetje beter te leren kennen (en direct een 'lekkere GILF neuken' van mijn bucket list te schrappen). Bij de line-up verscheen ook de ravissante Lizz, maar heb toch mijn keuze gemaakt voor deze lekkere oma.

Ze is vlot, charmant en wist me in te pakken met haar lichaamstaal bij de voorstelling. Na de afrekening en de obligate douche kon de pret beginnen. Vroeg haar bij de voorstelling dat ze kon squirten en ze antwoordde volmondig ja. En of ze kon squirten?! Staand aan het bed was mijn hand na 10 seconden al zeiknat 💦😀💦. Ik bleef maar doorgaan en enkele minuten later smeekte ze om even te stoppen. Gedurende die enkele minuten was het Niagra Falls in Mol 💦💦💦

Dan haar op haar rug gelegd en begonnen aan een stevige befbeurt. Ze begon te kronkelen en te hijgen. Ze moedigde me aan om door te gaan en iets later kwam ze schokkend klaar. Het was haar eerste orgasme van de dag... 👅👅👅

'Nu is het mijn beurt' zei ze en ze pakte mijn piemel in haar mond en pijpte me gulzig. Ik stond naast het bed en zag haar wild tekeer gaan in de spiegel. Een beeld dat op mijn netvlies staat gebrand 😎. Na wat gegrom van mijn kant stopte ze plots met pijpen daar ze dacht dat ik in haar mond ging klaarkomen. Was grappig moment en gaf haar een tongzoen en stelde haar gerust dat ik het rubbertje doggy ging volspuiten. Ze hernam het pijpen met veel bravoure en ik zag sterren aan de hemel 🙈🙈

Dan effe on top (maar was voor haar moeilijk en zag je wel dat ze stuk in de 60 was), maar haar direct op haar rug gelegd en overgeschakeld op het betere beukwerk. Was echt in form en heb haar lekker lang kunnen neuken. Afgemaakt doggy met zicht op haar heerlijke kont 😋😋

Bea is een lekkere GILF met leuke vormen, een zijdezachte huid en bovendien 100% puur natuur.Ze is vlot en babbelt graag. Bovendien geeft ze je complimentjes en bezorgd ze je een echt goed gevoel. Deze rijpe oma geeft graag, geniet graag en dat voel je! Voor de liefhebbers: een aanrader!
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een bezoekje gebracht aan Bea bij Lynn Somers in Mol.
Zeer vriendelijke dame na het de verplichte douche lekker elkaars lichaam verkennen. Mijn soldaat stond in een mum van tijd paraat. Terwijl zij mij verwende heb ik haar een eerste orgasme bezorgt. Op bed gaan liggen heeft ze me lekker gepijpt. Haar daarna op haar rug gelegd lekker gebeft en daar was het tweede orgasme ze bleef lekker nat. Condoom aan en lekker in haar natte kut geschoven. Net voor ik klaar kwam hem terug uit haar kutje genomen. Achter haar gaan liggen op onze zijde terug in de nog steeds natte 💦 kut gestoken lekker doorgepompt en het rubbertje volgelopen.
Voor wij van iets oudere dames houdt een aanrader.
Herhalingsgevaar zeer groot.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan