Recensie Beatrice, Antwerpen, Schippersstraat 30/3 (dag) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eind vorige maand ben ik bij beatrice geweest , ze had mij eerst een dagen daarvoor gevraagd om peniskooi aan te doen , dat ik gedaan en verzegeld met een plastic zegel .
Het was een fantastische sessie , maar na het klaarkomen liet ze mij nog even vastgebonden op bed liggen en wanneer mijn terug slap was , deed ze de peniskooi terug aan en nam ze haar eigen hangslotje en sloot mij daarmee terug op .
Natuurlijk zonder een sleutel mee te krijgen en toen zei ze " you wait for me now ".
Ondertussen moet ik elke dag een foto doorsturen van mijn opgesloten lul en wachten tot ze mij vraagt om te komen
Hi Freedom... There goes your Freedom... Ik ken Beatrice goed genoeg... Klantenbinding noemen ze dat... je kan nergens meer naartoe... Anderzijds met Beatrice heb je maar één dame of beter gezegd "Godin" nodig... ze kan alles... doet bijna alles...
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik had al 2 rondjes gedaan en als ze der nog staat bij het 3 de rondje ga ik naar binnen al mijn moed bijeen geraapt en naar het raam gewandeld . Het was een beetje awkward aan het raam maar mijn wensen vertelt en geen probleem.
Eens boven stond alles mooi uitgestald en niet direct in Your face . Ik was onder den indruk van schoonheid en vooral haar vriendelijk op een schaal van 10 is dat toch zeker 15/10 . Vooral omdat ik al zoveel keer ben voorbij gewandeld en toch nog vriendelijke . Alles werd op voorhand uitgelegd want voor mij was het de eerste keer .
Er was totaal geen probleem om klaar te komen . Ik ga zeker nog is terug maar als ik dit teveel ga doen dan krijg ik nog meer problemen met normale sex .
Wat me een beetje stoorde was dat ze haar broekje aanhield en dat ik haar niet kon aanraken maar dat hoort bij het spel . Maar die 30 minuten waren eerder 20 minuten.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Shift
Ochtend
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Relatief aangename ervaring gehad bij Beatrice. Voor mij een iets te agressieve Dom, ik opteer eerder voor de meer teasing, sensuele meesteressen.

Maar ze wist al m'n wensen netjes af te vinken. Ze hing me aan een andreaskruis, gaf me een portie poppers en een knallende erectie in no time. Nadien stevige cock- en ballring eroverheen en netjes geteased met wat handig handwerk terwijl ik haar borsten moest likken. Wel aangenaam aan dat agressieve kantje: ze spuwt je jongeheer geregeld onder om hem dan stevig onder handen te nemen, een kinky ervaring.

Nadien moest ik op het bed gaan liggen, riep ze er een vriendin bij en kreeg ik een prostaat-lingammassage. Verrast door deze nieuwe medespeelster, ben ik tegen haar bevel in spuitend klaargekomen. Als "straf" heeft ze er meteen een tweede hoogtepunt uitgemolken. Nadien naar buiten gestuurd met huiswerk, zodat ik het volgende keer langer volhoudt.
 
Relatief aangename ervaring gehad bij Beatrice. Voor mij een iets te agressieve Dom, ik opteer eerder voor de meer teasing, sensuele meesteressen.

Maar ze wist al m'n wensen netjes af te vinken. Ze hing me aan een andreaskruis, gaf me een portie poppers en een knallende erectie in no time. Nadien stevige cock- en ballring eroverheen en netjes geteased met wat handig handwerk terwijl ik haar borsten moest likken. Wel aangenaam aan dat agressieve kantje: ze spuwt je jongeheer geregeld onder om hem dan stevig onder handen te nemen, een kinky ervaring.

Nadien moest ik op het bed gaan liggen, riep ze er een vriendin bij en kreeg ik een prostaat-lingammassage. Verrast door deze nieuwe medespeelster, ben ik tegen haar bevel in spuitend klaargekomen. Als "straf" heeft ze er meteen een tweede hoogtepunt uitgemolken. Nadien naar buiten gestuurd met huiswerk, zodat ik het volgende keer langer volhoudt.
Super! En hoeveel heeft dat feest gekost?
 
Super! En hoeveel heeft dat feest gekost?
Zeker geen goedkope bedoeling: 250 voor dikke 45 minuten. Maar aangezien ik de helft daarvan met een extra speelkameraad heb mogen doorbrengen (bleek achteraf Selena te zijn, een dom die op zichzelf het bezoeken waard is), heb ik niets om over te klagen.

 
Larie en apekool bovenstaand bericht.
Heb ze vorige week nog bezocht voor 100 EUR.

Je ziet dat we hier niet onder eed staan op het forum., er wordt al te vaak zomaar lukraak wat verteld.

Het was zoals steeds bij haar een bezoek waar ik tevreden over was.
Het orgelpunt was een penismassage en handjob zoals alleen zij het kan bij mij.
 
Veel dames noemen wel eens andere bedragen of opeens extra geld voor iets wat normaal in de prijs zit omdat ze liever niet met die klant gaan. Nee zeggen vinden ze vaak moeilijker of bang voor gedoe bij het raam
 
Eind vorige maand ben ik bij beatrice geweest , ze had mij eerst een dagen daarvoor gevraagd om peniskooi aan te doen , dat ik gedaan en verzegeld met een plastic zegel .
Het was een fantastische sessie , maar na het klaarkomen liet ze mij nog even vastgebonden op bed liggen en wanneer mijn terug slap was , deed ze de peniskooi terug aan en nam ze haar eigen hangslotje en sloot mij daarmee terug op .
Natuurlijk zonder een sleutel mee te krijgen en toen zei ze " you wait for me now ".
Ondertussen moet ik elke dag een foto doorsturen van mijn opgesloten lul en wachten tot ze mij vraagt om te komen
kan je zoiets 3 weken om je lul houden zonder problemen? zou ik ook wel willen want heb veel te veel boners doorheen de dag.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Plassex
  3. Soft SM
  4. Voetfetish
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben weer eens bij haar geweest, nu vooral voor een golden shower. Ik had een afspraak gemaakt en ze had extra gedronken. Ik ben natuurlijk begonnen met aan haar tieten te likken.
Dan ging ik liggen en wandelde ze wat rond op mij met haar laarzen, op mijn borst, pik en gezicht.
Daarna is ze op mijn gezicht gaan zitten zodat ik haar kontje en kutje kon uitlikken. Dan duwde ze haar kutje op mijn mond en begon ze hard te plassen. Ik heb bijna alles kunnen opdrinken. Ik was supergeil en mijn pik stond keihard.
Dan ging er een condoom op en ging ze me berijden, terwijl ik haar tieten kon kneden. Ze had maar een paar stoten nodig om mij te doen spuiten als een bezetene.
Ze had nog een kadootje voor me. Ze had nog wat plas over, dat deed ze in een flesje om mee te nemen naar huis .
 
Laatst bewerkt:
Relatief aangename ervaring gehad bij Beatrice. Voor mij een iets te agressieve Dom, ik opteer eerder voor de meer teasing, sensuele meesteressen.

Maar ze wist al m'n wensen netjes af te vinken. Ze hing me aan een andreaskruis, gaf me een portie poppers en een knallende erectie in no time. Nadien stevige cock- en ballring eroverheen en netjes geteased met wat handig handwerk terwijl ik haar borsten moest likken. Wel aangenaam aan dat agressieve kantje: ze spuwt je jongeheer geregeld onder om hem dan stevig onder handen te nemen, een kinky ervaring.

Nadien moest ik op het bed gaan liggen, riep ze er een vriendin bij en kreeg ik een prostaat-lingammassage. Verrast door deze nieuwe medespeelster, ben ik tegen haar bevel in spuitend klaargekomen. Als "straf" heeft ze er meteen een tweede hoogtepunt uitgemolken. Nadien naar buiten gestuurd met huiswerk, zodat ik het volgende keer langer volhoudt.
Wat was je huiswerk??
 
Terug
Bovenaan Onderaan