Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
het is triest en leeg in de doubie afwezig: Ruby staat andere dame op haar kamer ik schrok me rot, afwezig Andra van K16, afwezig Irina, afwezig Jessica, afwezig Natalia, ik werd er echt verdrietig van broeders zoveel mooie poppetjes niet aanwezig natuurlijk bij de lekker e kattenkop zag ik Erica en haar buurvrouw met slechte tanden Ina gelukkig wel ik denk dat we ze pas eind van de maand misschien weer zien :(
ik was er vanmiddag ook ff @modjomaster, even een rondje sfeerproeven gedaan en het was inderdaad erg rustig.
Andra niet gezien en op de plek van Ruby zat een andere dame, die ik eerder aan de ovenkant op 5 of 7 hebt gezien.
Een paar maanden geleden een kort praatje met haar gehouden, en op de vraag van mij aan haar, waar ze vandaan kwam, zei ze Italie. 🤣🤣🤣🤣
 
het is triest en leeg in de doubie afwezig: Ruby staat andere dame op haar kamer ik schrok me rot, afwezig Andra van K16, afwezig Irina, afwezig Jessica, afwezig Natalia, ik werd er echt verdrietig van broeders zoveel mooie poppetjes niet aanwezig natuurlijk bij de lekker e kattenkop zag ik Erica en haar buurvrouw met slechte tanden Ina gelukkig wel ik denk dat we ze pas eind van de maand misschien weer zien :(
Eens, was er eergisteren een kon na een uur wandelen in beide Straten niet vinden waar ik zocht :-(

Uiteindelijk naar DS gegaan en daar een heerlijke sessie gehad (recensie volgt nog)
 
Terug
Bovenaan Onderaan