WHEM Beatrice-Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inmiddels even langs geweest. Tja zonder recensies en gezicht foto's is het een gokje. Het was ok. Niet super. Ze is wel mooi slank, met naturelle borstjes.
Ze is Roemeens, met ook de bijhorende service. Ze was wel vrolijk en aardig maar een 2e bezoek zit er niet in. Ze ontvangt in een hotel, waar je langs de receptie loopt. En na een half uurtje loop je er weer terug langs...... Dag meneer.
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels even langs geweest. Tja zonder recensies en gezicht foto's is het een gokje. Het was ok. Niet super. Ze is wel mooi slank, met naturelle borstjes.
Ze is Roemeens, met ook de bijhorende service. Ze was wel vrolijk en aardig maar een 2e bezoek zit er niet in. Ze ontvangt in een hotel, waar je langs de receptie loopt. En na een half uurtje loop je er weer terug langs...... Dag meneer.
En, biedt zij idd alleen pijpen aan, zoals in haar mogelijkhedenmenu op kinky.nl staat?
 
Jazeker wel, en dat ging prima. Niks mis mee. Beffen was ook heerlijk. Alleen de tongzoen heb ik geen ervaring mee. Niet geprobeerd en zij nam ook niet het initiatief. Dit is voor mij prima. Tongzoen en PZC is geen must voor mij. Maar wel de Lassie activiteiten.................

lassie.png
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan