Recensie Beatrix (Roe), Den Haag, Geleenstraat 45 k2 4,43 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

H._

Meubelstuk
Supporter
Forumpionier
2.734
30/06/21
4.349
62
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Beatrix (met naambordje) op Geleen 45 k2, altijd lange zwarte laarzen aan, heb ik al diverse malen bezocht maar om AVG-redenen nooit kunnen recenseren.
Hierbij dan eindelijk. Vanavond heb ik haar voor het eerst na de lockdown weer bezocht. Beatrix is een zekerheidje voor een fantastische pijpbeurt ZC. Een van de beste pijpsters van het moment, met als enige nadeel (jawel) dat CIM niet mogelijk is.

Een mooi begin van een een date met haar is altijd dat ze aan de wasbak naast je komt staan om (voorzichtig) je lul te wassen.

Dan subtiel pijpen, geen deepthroat (maar dat boeit me sowieso niet) inclusief aankijken. En afmaken met een heerlijke handjob met olie. Na afloop maakt ze je weer schoon met vochtige doekjes. Uitstekende service altijd. Voorzover ik weet werkt ze zowel de middag- als de avondshift.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond even in de Geleenstraat wezen kijken was niet heel veel te beleven.
Gelukkig zag ik Beatrix staan.
Me heerlijk staand laten pijpen en hierna verder op bed in 69.
Condoom erom en haar boven op me laten komen waarbij ze lekker met mijn tepels speelde. Na een tijdje zo door te zijn gegaan gevraagd of ze haar hakken aan wilde trekken zodat ik haar staand doggy bij de wasbak kon nemen.
condoom volgespoten wasje en 3 zoenen.
Geslaagd bezoek zoals altijd bij haar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bea bleek weer terug van vakantie, dus heb d'r weer eens bezocht. Sinds ze aan de Geleen werkt bezoek ik haar al en dat is al die tijd zonder teleurstellingen. Het begint al met het wassen, dat is samen bij de wasbak. Bea is altijd vriendelijk en ze neemt de tijd, vooral het pijpen ben ik erg fan van. Vandaag kwam ik niet verder dan het orale gedeelte, maar ook de rest is prima in orde bij haar. Bea ziet mij binnenkort echt wel wer :)
 
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond weer eens in Den Haag wezen kijken.Vond het aanbod zeker niet tegenvallen met ook een 2 tal voor mij onbekende dames op 45.
Na wat rondgelopen te hebben bij Beatrix naar binnen gestapt.
Na wat standjes op bed te hebben gedaan, heerlijk gefinisht in staand doggy. Praatje tijdens het aankleden en met een tevreden gevoel naar buiten.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor het eerst bij haar geweest en dat viel niet tegen! Wat kan zij heerlijk pijpen. Een aparte techniek die ik niet eerder meegemaakt heb.
Binnengekomen voor pzc en nmc maar uiteindelijk alleen bij pzc gehouden want ik wilde niet dat ze zou stoppen!
Ze gaat mij terug zien.
Groeten van Buurman
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zag haar staan, ze gaf me een geile blik en ben naar binnen gestapt. Vriendelijke knappe dame. Gaf vol trots aan 100% Roemeens te zijn, ook wel eens leuk om te horen.
Eenmaal uitgekleed viel haar lichaam me wat tegen. Ik kon gaan liggen en ze begon te pijpen, deed ze goed. Ik vind dat ze een knap gezicht heeft dus het was ook wel lekker om naar te kijken.
De sex was vrij standaard, 3 standjes gedaan. We eindigde in doggy, waar ze begon over dat ik klaar moest komen. Het duurde haar wat te lang en ze begon zelf ook mee te bewegen. Dit deed ze echt heel goed kwam na 30 sec keihard klaar.
Ze heeft me daarna netjes schoon gemaakt, had niet echt een praatje achteraf.

Beatrix is een knappe meid, sex niet heel bijzonder(gewoon goed). Zou haar nog wel eens bezoeken, maar denk dat het dan alleen pijpen wordt.
 
Is Beatrix weer terug? Ze gaf aan 24 december naar familie in Roemenië te gaan, maar ben vergeten te vragen wanneer ze weer in Den Haag is. Heerlijke, geile meid trouwens die voor veel open staat.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag Beatrix gezien, op haar vaste plek. Hoge laklaarzen aan die ze ook aanhoudt. Vriendelijke dame met dates van prima kwaliteit. Ik zag haar nu voor de tweede keer, maar ze herkende mij nog. Knippen, wassen en föhnen (pijpen zc, beffen, en intiem) voor 120 euro. Ze waste mijn leuter zelf. Is altijd aangenaam als een dame je leuter verzorgd. Daarna een heerlijke pijpbeurt met sop geluidjes. Draaien en nog wat beffen, kontje ook meegenomen. Allemaal heerlijk fris. Intiem duurde daarna niet zo lang meer. Heerlijk keuvelen en gebabbeld, en weer de regen in.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan