WHEM Bebe, Geleen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb haar een App gestuurd om wat info te vragen. Geen oraal HP.
En ik vroeg om een foto zodat ik dan kon zien met wie ik zou afspreken......dat doet ze niet ivm privacy.
 
Op een of andere manier komt ze me bekent voor.
Lijkt op iemand die ik een jaar of 5 a 6 geleden heb ontmoet.
Leeftijd zou kunnen kloppen en ze ontving toen net over de grens bij Sittard
 
Mij komt ze ook heel bekent voor en dan denk ik in Heerlen ben even de naam kwijt maar ben op zoek erna. Zo gauw ik weet deel ik het jullie mede. Als ze dat is weet wel dat ze heel goed kan massage geven.

gr
 
Ze doet massage. Geen sex. Dus wat zeuren jullie over gezichts foto. Je gaat zelf toch ook geen sturen van je zelf. Lees alleen maar blablabla hier. Maar niemand die ballen heeft en gaat. Eens kijken wat haar tijden zijn volgende week om te testen. Er staat duidelijk wat ze doet en niet doet. Als niemand gaat en recencies maakt. Heeft groep geen nut toch. Net als Discord kanaal.
 
Dit was haar advertentie. Deed toen ook samen met haar 'vriend'
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200809-143335_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200809-143335_Samsung Internet.jpg
    151,1 KB · Weergaven: 49
  • 9dc7320f-da88-48f4-8e7a-329f15b05555_thumb_420.jpg
    9dc7320f-da88-48f4-8e7a-329f15b05555_thumb_420.jpg
    29,1 KB · Weergaven: 45
Hallo beste wandelaars..

Nadat ik zojuist over dit forum heb gehoord, schrijf ik even zelf een klein berichtje om jullie uit alle onzekerheden te halen.

Ik ben inderdaad die Jill wat honeybear99 in zijn archief heeft bewaard!

@ meneer mooie ogen ; En een aantal jaren geleden zat ik inderdaad in Heerlen. Wat een goed geheugen hebben sommige mensen :)

@ Maarten ; jou berichtje zegt mij idd iets. En ik stuur idd nooit een foto met mijn gezicht!

Het is enkel en alleen een heerlijk erotisch ontspannende massage met een handmatig hoogtepunt.

Hopelijk is het dan nu eindelijk duidelijk voor jullie wie Bebe in Geleen is.

XXX
 
Ola ola

Hoi levens genieters

Ben niet zo van de rieviews schrijven omdat smaken verschillen, alleen als ze slecht zijn of goed zoals deze dame Babe😝😝

Nu duidelijk is dat Bebe vroeger jill is zelfs lief aardbeitje🍓🍓 noemde ze zich. kan ik beamen dat deze dame echt is 💯% en een zeer goede op bouwende massage geeft. Dame geeft duidelijk aan waar haar grenzen liggen en zijn. Als je te ver gaat stopt ze er onmiddellijk mee. Geen oraal geen intiem, Is in verleden bij mij ook gebeurd. Weer kunnen goed praten Ben best vaak geweest en ik sta elke keer weer te kijken hoe ze toch weer doet. Verder ben heel zuinig op deze dame en behandel haar met heel veel respect. Verder heeft ze me laten weten dat een uurtje binnen kort 🥐💰💰120 eurie s gaat kosten. En half uur 💵💵80 eurie nieuwe jaar denk ik . Ik zou zeggen geniet ervan.
En ben er spaarzaam op want hier is weinig goeds te vinden, mocht iemand een andere dame weten pb mag altijd.
Gr 🥰
 
Ola
privé huis ja dames al wat ouder en ja laatste keer dat ik met me vriend daar was was ik rond de 450 kwijt met wat drankjes haha, moet kunnen. Wel aardig wat drankjes. Verder zijn er niet zoveel fatsoenlijk privé huizen hier in de buurt van Heerlen . Wel veel faksters en oplichters.
maar die zullen wel overal zitten.
massage wereld 150 eurie tegen woordig en ook maar paar dames die lekker mooi en een goede massage kunnen geven.
maar ja dat maakt iedereen voor zich zelf uit hè.
Over smaak valt niet te twisten. Maar ik heb wel een goede klik met haar.bebe.
verder wens ik iedereen alles wat ze mij wensen en dat 2022 beter mag worden dan 2021 ❤️
 
€120 is zeker niet teveel voor een uurtje massage.
Vraag me wel eens af waarom dames maar 100 vragen voor een uurtje? 🤔
Binnenkort ga ik zeker van haar massage kwaliteiten genieten.
Ze stond al langer op mijn lijst toen ze nog als Jill adverteerde, maar is er toen echter niet van gekomen aangezien speurders toch 90% fake ads had en ze problemen met haar vriend had of wie het dan ook was.
 
Bedoelde dames privé dan kijk maar eens bij mij in de buurt en reageer er maar op, aan batalen en dan op de blok. Maar ik betaal nooit aan maar wel eens afgesproken en toen ik aan gekomen bij dame.
maakte ze de deur open draade ik me meteen om haha denk dat hoort er ook bij haha.
 
Ik Vind 100 euro en 120 euro voor een massage toch behoorlijk aan de prijs, vind een massage heerlijk maar ga dan altijd naar gewone masseuges en soms naar een thaise massage betaal dan nooit meer dan 50 euro ze houd dan wel gewoon de kleren aan en hoogtepunt ook niet maar dat hoeft voor mij ook niet , ik vind dat kwaliteit van de massage zelf dan ook veel beter bij dames die alleen maar masseren. en als ik sex wil ga ik gewoon naar een prive dame.
 
Een gewone massage is natuurlijk geen body to body massage met hp.
Is toch een behoorlijk verschil.
Ieder voor zich natuurlijk, maar als je naar massagewereld gaat ben je meer kwijt dan 120.
Ieder zijn eigen keuze natuurlijk welke massage hij prefereerd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan