Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat die "afpersers" geen foto's en video's en andere dingen van je hebben is eigenlijk vrij simpel: weet je wat een werk het is voor een sekswerker om al die fotos en videos door te sturen, met het juiste telefoonnummer erbij.



1000 telefoonnummers voor 300€ is eigenlijk best mager
 
Dat die "afpersers" geen foto's en video's en andere dingen van je hebben is eigenlijk vrij simpel: weet je wat een werk het is voor een sekswerker om al die fotos en videos door te sturen, met het juiste telefoonnummer erbij.



1000 telefoonnummers voor 300€ is eigenlijk best mager

Hadden ze er maar een foto of video bij dan wist ik direct waar ik moest wezen :p
 
Het gaat ze alleen om de nummers, ze krijgen voor 1000 nummers €300,- (in sommige gevallen maar €200 of €150)
Dus als een dame geld nodig heeft dan zal die ingaan op het aanbod van zo'n afpersertje.
 
Misschien lichtjes off-topic maar ik vroeg mij af of er iemand ooit al eens fysiek bij het afspreken in moeilijkheden/gevaar is gekomen. Ik wil zelf ook binnenkort starten met privé ontvangst en zo'n dreigementen via WhatsApp laat mij koud aangezien het toch een aparte phone zal zijn met apart nummer, zelf ook thuis niks zitten waar ik mij moet tegen verantwoorden.

Je kan hier wel reviews opzoeken maar meestal zijn die advertenties al offline, andere naam, zijn ze niet mijn smaak, etc. Dus het is wel altijd een gokje wagen denk ik wat het ook spannend maakt?..

Ik ben gewoon eens benieuwd.
 
Ik heb het niet over nep advertenties.. heb het over de afspraken die ik heb gehad waarbij ik dat nummer heb gebruikt... en aangezien ik maar een paar keer telefonisch heb afgesproken ipv de mail moet het wel wegkomen bij 1 van de dames..

Mocht je het doorverkopen niet willen geloven dan zoek maar eens op google..


De laatste keer dat ik dat specifieke nummer heb gebruikt voor een seksafspraak is alweer meer dan een jaar geleden... dan lijkt het me wel overduidelijk dat iemand gewoon zijn telefoonlijst doorverkoopt voor dit soort praktijken aangezien ik een soortgelijk bericht ook vorig jaar heb ontvangen.
Dat had je er niet bij verteld. ;)

Als ze 300 nummers verkopen dan zullen daar ongetwijfeld nummers tussen zitten die ouder zijn. Ja, het is waarschijnlijker dat het een recent contact is en nee, dat kun je niet spijkerhard bewijzen en daarom is het niet handig zo'n lijst openbaar op een forum te zetten. 1 keer fout en je kunt de tent sluiten.

Zo'n ljst delen met medewandelaars daarentegen lijkt me een goed idee.
 
Keek net even op Kinky en kreeg 3 minuten later een van die standaard bedreig-smsjes binnen.

'Niemand kloot er met mijn hoeren' etc, met het dreigement dat ze een en ander over je op internet gaan zetten en je familie gaan inlichten etc.

En dat je in contact moet treden via whatsapp. Terwijl ze je zelf sms'en?!

Logisch dat ik er niet op ga reageren, maar annoying is het wel.

Vooral omdat je denkt: Ik keek 3 minuten geleden net op Kinky, was niet met een dame in contact, dus hoe registreert iemand telefoon nummers van mensen die de Kinky site bezoeken?

Kan namelijk niet echt begrijpen hoe mijn telefoon nummer gekoppeld zou kunnen worden aan het bezoek van de Kinky site.

Of is dit toeval en heeft een dame die ik wel eens bezocht heb, haar nummers doorgespeeld aan een eng gastje?

Het nummer was iig: 0645757188.
Misschien omdat je elke dag op kinky kijkt😉
 
Gewoon uit interesse: Hoe vroeg ze dit eigenlijk zonder telefoon?

Ik ken de verhalen. Love scams werken op dezelfde manier. Ik heb dan zogenaamd nog een aantal overjarige modellen telefoons liggen. Wil er best eentje opsturen hoor. Maar nee, dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Net als de zwerver die geld voor het slaaphuis wil, dan bied ik aan mee te lopen en voor hem te betalen. 9 van de 10 keer druipen ze af. En voor die ene ben ik dan niet te beroerd om te betalen.

Hier in Portugal zijn baby poeder scams populair - vaak wordt je benaderd omdat je niet zuid-europees eruit ziet - een baby zou honger hebben en of je echt niet (toevallig het duurste) babypoeder kopen kan. Die wordt inderdaad gekocht maar het bonnetje moet natuurlijk wel bij de persoon blijven. Op het moment dat je wegloopt en denkt goh wat een goede daad heb ik toch verricht weer vandaag ruilt hij het product inclusief bonnetje alweer in.

Tuin er niet in - het zijn professionele bedelaars - allemaal verslaafd tewijl men dondersgoed weet dat er ook voor die mensen een vangnet is. Vooral in de nachtelijke uren is het druk bij tankstations hier. Men aast gewoon op je wisselgeld en sommige gaan zelfs zover om een pakwerk aan facturen mee te nemen en te zeggen ja ik moet kosten betalen.

Tering hee - creatievelingen. Het zijn in de regel vaak heroine verslaafden - je ziet dat niet op het eerste gezicht. En je hebt ook gewoon bendes die om 06:00 gehandicapten in de stad dumpen (om te bedelen) en weer om 18:00 ophalen.

Volgens mij had kees van der spek een keer een item over gedaan. Het kwam neer op dat georganiseerde misdaad vanuit zigeneurergroepen soms wel 10k in de maand zou opleveren.
 
Ik word afgeperst door een dame.
Heb haar vrijdag een bericht gestuurd met de vraag naar rhaar prijzen en do's en don'ts. Deze staan niet vermeld op haar redlights profiel.
Enkele uren antwoord ze kort met haar prijs per uur.
Ik heb niet gereageerd op dat bericht. Doordat het even later kwam was het voor mij niet meer relevant.
Nu dreigt ze ermee een screenshot van dit gesprek 'naar mijn facebook vrienden te sturen'
Screenshot_20230924_212442_WhatsApp.png

Dit is er toch los over.
 
Misschien lichtjes off-topic maar ik vroeg mij af of er iemand ooit al eens fysiek bij het afspreken in moeilijkheden/gevaar is gekomen. Ik wil zelf ook binnenkort starten met privé ontvangst en zo'n dreigementen via WhatsApp laat mij koud aangezien het toch een aparte phone zal zijn met apart nummer, zelf ook thuis niks zitten waar ik mij moet tegen verantwoorden.

Je kan hier wel reviews opzoeken maar meestal zijn die advertenties al offline, andere naam, zijn ze niet mijn smaak, etc. Dus het is wel altijd een gokje wagen denk ik wat het ook spannend maakt?..

Ik ben gewoon eens benieuwd.
Er staat hier (of was het nog het vorige forum? ) wel het één en ander over afpersers bij de thuisontvangst, lijkt opvallend vaak in een bepaalde wijk in een Limburgse stad voor te komen, misschien dat iemand dit nog paraat heeft?
Ik had het zelf laatst in Nijmegen dat er bij de raambuurt een irritant persoon rondhing die zeer waarschijnlijk verslaafd is en dan bij de wandelaars geld begint te vragen, want "je kunt toch ook naar de hoeren."
(ik was nog niet eens bij een meid naar binnen geweest)
Meestal reageer ik niet op zulke lui, maar deze was wel eg volhardend door op een oude fiets achter en naast me te blijven rijden.
 
En je hebt ook gewoon bendes die om 06:00 gehandicapten in de stad dumpen (om te bedelen) en weer om 18:00 ophalen.

Volgens mij had Kees van der Spek een keer een item over gedaan. Het kwam neer op dat georganiseerde misdaad vanuit zigeneurergroepen soms wel 10k in de maand zou opleveren.
Die uitzending heb ik ook gezien. Komt er aan het eind van de dag een figuur in een dikke auto het geld ophalen bij een oud kromlopend vrouwtje.
Misschien dezelfde uitzending waarbij hij die balletje balletje-oplichters ontmaskerde.
Algemeen kun je wel stellen dat oplichters, de dames en daders van dit onderwerp incluis, slecht tegen hun verlies kunnen.
 
Die ja.

Nadat ik met eigen ogen had gezien hoe 's-avonds hier in de stad een blind stel van 2 vrouwen opgepikt werd in een vrij recente Vito bus wist ik genoeg. Die waren gewoon verminkt, geen ogen meer, oogleden dichtgenaaid. Het was echt bizar maar er zijn familie's die dat gewoon open en bloot tentoonstellen om te bedelen.
 
Ik word afgeperst door een dame.
Heb haar vrijdag een bericht gestuurd met de vraag naar rhaar prijzen en do's en don'ts. Deze staan niet vermeld op haar redlights profiel.
Enkele uren antwoord ze kort met haar prijs per uur.
Ik heb niet gereageerd op dat bericht. Doordat het even later kwam was het voor mij niet meer relevant.
Nu dreigt ze ermee een screenshot van dit gesprek 'naar mijn facebook vrienden te sturen'
Bekijk bijlage 134390

Dit is er toch los over.
@Be_nurse kan je ons een link geven? Weten wij welk profiel we moeten vermijden.

Weet je ik heb hier veel WhatsApp fakers voorbij zien komen, maar een werkwijze waarbij ze eerst netjes (maar wel laat) antwoord geven heb ik nooit gezien. Er is best kans dat dit een echte DvP is met een steekje los.
 
Ik word afgeperst door een dame.
Heb haar vrijdag een bericht gestuurd met de vraag naar rhaar prijzen en do's en don'ts. Deze staan niet vermeld op haar redlights profiel.
Enkele uren antwoord ze kort met haar prijs per uur.
Ik heb niet gereageerd op dat bericht. Doordat het even later kwam was het voor mij niet meer relevant.
Nu dreigt ze ermee een screenshot van dit gesprek 'naar mijn facebook vrienden te sturen'
Bekijk bijlage 134390

Dit is er toch los over.
Zolang je geen privé gegevens over jezelf hebt gestuurd is er niks aan de hand.
Misschien even een linkje naar haar advertentie hier of een topic openen over haar praktijken.
Als ze dan de aandacht wilt kan ze die krijgen toch? Dan weet iedereen meteen haar werkwijze
 
Lok die lui eens uit...

Doe gewoon net alsof het je allemaal spijt en echt niet wilt op Facebook vermeld te worden.

Ik wil betaallinks zien. Kijken waar ze zich achter scharen.
Vaak willen ze het via bitcoins is wel zo anoniem voor ze.
Heb er meerdere uit de tent gelokt, en zelf een wou met me in Rotterdam afspreken.
Ik was daar, alleen hun nooit komen opdagen want ja ze hadden me geblokkeerd.
 
Vroeg of laat laat er eentje steekjes vallen, een clue, een aanleiding of een fysieke ontmoeting.
Nou ik ben per toeval paar weken geleden eens één van hun werkwijzen tegen gekomen.
Ik ging eens met de trein (wat een unicum is) en waren 2 van die konthaarkraagjes.

Een was wat schichtig, keek telkens bang om zich heen en de andere zat rustig zijn joint te maken en tegen die ander te zeggen dat die normaal moest doen.

Ik zat naast ze maar kon hun gesprek aardig goed volgen.
Ze zaten inderdaad op SJ en Kinky te kijken voor nummers en telkens: ja die ja die, die berichten voor doekoe.

Die wat schichtigere die moest het schijnbaar nog leren want die bleef maar om zich heen kijken en die ander haakte er telkens o in dat die rustig normaal moest doen.
Ze draaide af en toe hun telefoon waardoor ik het kon zien wat ze aan het doen waren, het was een goedkoop oud telefoontje waar nog net whatsapp op kan, terwijl ze ook de nieuwste iphone hadden ernaast.
Maar dom van hun is dat ze ook aan het raam zaten, dus je kon gemakkelijk via het raam zien wat ze deden.

Wat mij vooral opviel wat die ervaren zei:
- doe het op een openbare wifikanaal
- niet op eigen telefoon
- niemand mag zien
-wholla laat die telefoon niet zichtbaar
-wholla doe normaal, niet omheen kijken
- Zorg in bitcoin niet traceerbaar

Hun werkwijze wordt mij dus steeds duidelijker over hoe en wat.
Beide moesten naar een voorstation van Utrecht, dat lieten ze duidelijk horen.

Ze dachten trouwens dat ik buitenlands was dus dat ik niet hoorde wat ze zeiden, helaas 😁
 
- Zorg in bitcoin niet traceerbaar

Zo dom. Op iedere exchange als je bitcoins "verkopen" wilt moet je tegenwoordig verified zijn. bitcoin is niet anoniem, tenzij... je het door een miljoen mixers haalt maar gezien de zeer kleine bedragen lijkt me dat te verwaarlozen en je houdt zo niets meer over.

Terzijde - het zijn nooit slimme jongens geweest - maar er moet toch 1 zo stom zijn een bankrekening of betaalverzoek te sturen?
 
Nou ik ben per toeval paar weken geleden eens één van hun werkwijzen tegen gekomen.
Ik ging eens met de trein (wat een unicum is) en waren 2 van die konthaarkraagjes.

Een was wat schichtig, keek telkens bang om zich heen en de andere zat rustig zijn joint te maken en tegen die ander te zeggen dat die normaal moest doen.
Roken in de trein?
Dan hebben ze nog een reden om om zich heen te kijken, want dat mag al tijden niet meer.
 
Zo dom. Op iedere exchange als je bitcoins "verkopen" wilt moet je tegenwoordig verified zijn. bitcoin is niet anoniem, tenzij... je het door een miljoen mixers haalt maar gezien de zeer kleine bedragen lijkt me dat te verwaarlozen en je houdt zo niets meer over.

Terzijde - het zijn nooit slimme jongens geweest - maar er moet toch 1 zo stom zijn een bankrekening of betaalverzoek te sturen?
Zo kwam de ervaren niet echt over inderdaad.

Had gewoon schijt aan alles en iedereen zo zat die er ook bij.

Ik was gewoon op het goede moment op de juiste plaats toen ik dit meekreeg, wat een sukkels
 
Het lijkt bijna kenmerkend voor een aantal jonge allochtonen.
Aanspreken op roken op het perron, achter iemand door de poortjes lopen, met een grote bek hopen ze ermee weg te komen.
Nou grof geschat denk ik dat de ervaren persoon 19/20 zou zijn geweest en die onervaren een jaar of 16.
Maar het is wel kenmerkend soort zoekt soort en dat ze het bijvoorbeeld in een openbare trein doen, in de hoop een rustige coupe te hebben waar ze lichtelijk vrijuit kunnen praten.

Wat mij ook opviel is dat ze de meisjes ''sletjes'' noemde en dat ze ook veel op snapchat communiceren naar elkaar omdat dit ook anoniem is en ze gemakkelijk gesprekken kunnen verwijderen of het account.
 
Terug
Bovenaan Onderaan